X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מבצע עמוד ענן: הדיבורים על הסכם או פשרה לא רלוונטיים. אין בדיוק הסכמות! לכן ה"הסכם" יהיה לטווח קצר, ויותר נכון לומר שזה רק "כאילו הסכם", שיתפוגג מהר יותר ממה שחווינו בעבר תחזית אסטרולוגית לשבוע: 30.11.12-23.11.12
▪  ▪  ▪
הדרג המדיני הגיב בחוכמה. ברק ונתניהו בעת ההודעה על הפסקת האש [צילום: פלאש 90]

מרקורי בנסיגה חזר למזל עקרב, מעורר את כל השדים הרדומים ומחזיר אותם לתוך חיינו. הרבה סודות נחשפים והרכילות מבשלת תבשילים, שכדאי לבחון אם הם אכילים. אנו ברצועת זמן בה השמועות, לצד הפטפוטים והספינים, תופסים תאוצה. נסו לזכור שיש כאלה שיש להם אינטרסים שתאמינו לדבריהם, גם אם אין להם שחר.
כוכב מרקורי ייעצר בתאריך 27.11 וימשיך לדשדש במקום עד תחילת חודש דצמבר, כך שכדאי להמתין לפני שאתם חוזרים להתניע את המנועים. הוונוס שהגיעה גם היא למזל עקרב, תשתלב במבנה הכוכבים שישפיע בעיקר עד תחילת חודש דצמבר, יחזק את הגעגוע לקשר קרוב, חם ומפנק, ובימים הקרובים תתקשו לחוש משהו מספק וממשי יותר.
מבנה הכוכבים שהחל כבר אתמול, ומגיע לשיאו היום, ממשיך גם לאורך השבוע הקרוב ומתודלק על-ידי כוכב מארס במזל גדי. מצב הרוח אינו בשליטה, יש נטייה, מחד-גיסא, לחיוניות גבוהה, אבל הרצון לעצמאות נובע בעיקר ממשאלות הלב מאידך-גיסא. בימים הקרובים תחושת הכוח מתעצמת, לעיתים ההרגשה תהיה שיש איום אישי, או שאתם נוקטים בסגנון מאיים לטווח קצר. כדאי לחפש את הדרך לשיתופי פעולה בימים האלה בגלל שהיכולת ניזונה מאמביציות גבוהות, והדרך למציאת האיזון היא בהפעלת הרגישות גם לצרכים של אחרים.
הכוכבים מוסרים ש"אין דבר העומד בפני הרצון". הם יסירו את ניירות העטיפה הצבעוניים מכל דבר שניסיתם להסתיר. בימים 27-28.11 הסגנון והמילים עלולים להיות תוקפניים יותר, ותגובות קיצוניות על כל הערה קטנה. במיוחד היזהרו כשאתם מטפלים במכשירי חשמל ו/או נוהגים. המארס, המאתגר את אורנוס, פותח כל דבר שהיה סגור, משחרר את הראייה והחוויות שהיו בכל הקופסאות, ורמת האינטנסיביות עולה מדרגה. אל תמהרו להסיק מסקנות, מרקורי עדיין בנסיגה, לכן קבלת החלטות חשובות היא עניין עדין, כך גם חתימה על חוזים, שלא מבטיחה להביא את התוצאה הרצויה.
השבוע אינו מבטיח שקט! כדאי להקשיב לניואנסים בדבריהם של מנהיגים, פוליטיקאים או אנשים המובילים דעת קהל בכל התחומים, בעיקר אם מדברים על הסכמות, כיוון שקשה להאמין שמארס, אורנוס ופלוטו יאפשרו פשרה, או מוכנות "להתכופף" על רעיונות. הדיבורים על הסכם או פשרה נשמעים לא רלוונטיים. נזכור שמבצע "עמוד ענן" החל בזמן מרקורי בנסיגה ולכן היה נכון שהוא יסתיים בתוך רצועת הזמן שנשארה עד סוף הנסיגה. הבעיה היא איזה הסכם ייחתם בזמן נסיגה, תקופה בה כל מילה כתובה צריכה להיבחן כמה פעמים. שלא יהיו לכם טעויות, מבנה הכוכבים הזה אינו משפיע רק על המזרח התיכון או רק על מדינת ישראל וחמאסטן, זהו מבנה של הסלמה שעלול להדליק מדורות נוספות במקומות המועדים לפורענות. מבנה הכוכבים יכול גם להיות איום על דמות בכירה או מנהיג באיזשהו מקום בעולם.
ליקוי לבנה בתאריך 28.11 - גם הוא ממליץ לא לעשות דבר לפני הופעתו. השילוב יעורר הזדמנות ליצור קשרים בהדדיות עם אחרים, כך שערך השיתוף יתקיים וגם יעודד שיחה על נושאים כלכליים, על אלה שיש להם ואלה שאין להם, אלה שמרוויחים או זוכים, ואלה שמפסידים. המופע הזה נמצא במזל תאומים ולכן כדאי לשים לב ולהיזהר מאלה שמצבם המנטאלי אינו יציב. חפשו את הדרך לא להיות תלויים באף אחד, עצמאות מחשבתית אישית תמיד עדיפה.

השבוע...

שימו לב לזמני הירח הבטל השבוע!
23.11 [ט' בכסלו] חוסר שקט מאפיין את חלקו הראשון של היום. ההתבטאויות קצת אימפולסיביות, עם צורך להפגין עצמאות, בלי לתת דין וחשבון עם כל המשמעות שיש להתנהלות הזו מצידכם. הישמרו מפעולות שיש בהן סיכון.
24.11 [י' בכסלו] הירח בטל משעה 03:12 לפנות בוקר בשבת עד יום ראשון בשעה 14:18 בצהריים. קשה להיות בטוחים במה שעושים, היוזמות החדשות אינן מובילות לשום מקום. נסו לשמור על סבלנות ורגישות לזולת.
25.11 [י"א בכסלו] הירח ממשיך להיות מנוטרל עד השעה 14:18 בצהריים. היצירתיות מתעוררת, אתם חשים יותר חמלה ורצון לעזור ולטפל, אך הקושי הוא שאין סימטריה בין הרצון שלכם לבין זה של הצד השני. עקשנות אינה הדרך.
26.11 [י"ב בכסלו] יש חוויות חדשות שאופיין קצת הרפתקני וכדאי לשקול כל פעולה. שיחות נתקעות וקיים קושי לתקשר בגלל הפער בין רגש והיגיון, קשה לכל אחד לוותר על עמדתו. כדאי לעצור ולבחון האם אתם מדברים על אותו הדבר.
27.11 [י"ג בכסלו] הירח בטל משעה 02:56 בבוקר עד למחרת בשעה 02:58 לפנות בוקר. תכננו לשמור על סטאטוס קוו ולהמשיך בפעילות מוכרת, בלי תוכניות חדשות.
28.11 [י"ד בכסלו] ותרו על חלומות ונצלו את המשאבים הקיימים כדי לקדם תוכניות. האחריות היא רק שלכם. כוח הרצון הוא גבוה, היו ערניים כדי לא לפספס הזדמנות בגלל דיסאינפורמציה. העולם הרגשי פעיל ומביא מצבים שהשפעתם במישור האינטימי חזקה מאוד ומביאה לשינוי במערכות יחסים.
29.11 [ט"ו בכסלו] הירח בטל משעה 02:55 לפנות בוקר עד למחרת, יום שישי, בשעה 15:55 אחר-הצהריים. עוד יום וחצי בו רצוי שתמשיכו בשגרה.
30.11 [ט"ז בכסלו] הבוקר העדיפו לפגוש חברים לכוס קפה. אל תצאו למסע קניות מאחר שהתוצאות יאכזבו אתכם, הירח הבטל ממשיך עד שעה 15:55! שעות הערב מתאימות יותר לבילוי משפחתי.

כלכלה ושווקים

לפני שבוע נכתב כאן: "המארס עובר למזל גדי ביום שבת-ראשון 17-18.11, ישפיע גם על הפדראל שאולי יכריז על מדיניות חדשה. המארס ימשיך ובתאריכים 21-23.11 ואחר כך בתאריכים 26-28.11 "יתניע" את הכוכבים המטלטלים את הכלכלה בכל העולם. קחו נשימה עמוקה". גם הצמידות של ונוס-סאטורן במזל עקרב מקשה מתחילת השבוע.
למעשה, הנושא של הצוק הפיסקאלי בארה"ב יוצר חוסר-ודאות, ובמצבים כאלה אנשים אינם ממהרים לקבל החלטות כלכליות, ברמה פרטית או עסקית. חוסר-ודאות אינו מצב טוב לשווקים וכל עוד לא יהיה שיתוף פעולה בין הקונגרס לנשיא, על פתרונות מעשיים לבעיה הקשה, השווקים ינועו למטה ולמעלה לפי מזג האוויר, אופטימיות ותקווה או פסימיות והיסטריה. הכוכבים רומזים שהנושא של הצוק הפיסקאלי יכול להיפתר במחצית השנייה של חודש דצמבר.

אצלנו

בכמה רשימות שהתפרסמו כאן לאחרונה, נכתב על השפעת ליקוי החמה שהיה בתאריך 14.11.12: "השפעת הליקוי על ההורוסקופ של מדינת ישראל מעידה שתקופת הסתיו צפויה להיות פחות נחמדה למדינה, אבל ליקוי החמה שיגיע באביב (10 במאי) 2013 יחזור לחזק ולשפר את מעמדנו בעולם".
מבנה הכוכבים על מפת המדינה במהלך חודש נובמבר אינו קל, בעיקר כשכוכב סאטורן נמצא על ציר 1-7 ואינו עוזר לקדם תוכניות או מטרות לפי הקצב הרצוי. כל העולם תמך בנו בתנאי שאנחנו נעמוד בתנאים שלהם, כלומר מותר לנו להתגונן אבל "לא להגזים...". האזרחים התאכזבו בגלל שציפיותיהם היו שונות.
במצב כוכבים זה, תהליך קבלת ההחלטות הוא זהיר מאוד וכל אתגר נבחן עם כל הניואנסים מסביב, ולמעשה סאטורן מלמד אותנו שלבעיה הנוכחית אין פתרון עכשיו! אנחנו נדרשים להתפכח! אבל ליקוי החמה שהיה במזל עקרב ממשיך להשפיע, ושיחרר את הניצרה והאמוציונליות בתגובות מהבטן... בעיקר עם ההודעה על הפסקת האש. למזלנו הדרג המדיני מגיב ממקום אחר, וכמו שאמר נפוליאון בונפרטה: "ליבו של מדינאי צריך להיות תמיד בראשו".
תמונת ההורוסקופ להודעת קלינטון ושר החוץ המצרי על הפסקת אש, בתאריך 21.11.12 בקהיר, מכיל את ונוס מבודדת במעלה 29.40 במאזניים. ונוס, המסמלת הסכמות והדדיות, מבודדת? כלומר אין בדיוק הסכמות! פאלאס, אסטרואיד המסמל דיפלומטיה ואסטרטגיה, נמצא בראש המפה. אבל מארס/פלוטו נמצא על ציר 1-7 ומציג צמידות אלימה נפיצה וקיצונית. תחשבו על זה כמו על גומי שמתוח עד הקצה - מספיק שיגיע טריגר קטן כמו כוכב מארס שיקרע אותו ואז ישתחרר הקפיץ... לכן ההסכם (?) יהיה לטווח קצר, ויותר נכון לומר שזה רק "כאילו הסכם", שיתפוגג מהר יותר ממה שחווינו בעבר.
דוד בן-גוריון: "אינני יודע מה העם רוצה, אבל אני יודע מה העם צריך".

תאריך:  23/11/2012   |   עודכן:  23/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דוד בן-גוריון
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע עמוד ענן
עמוס אריכא
יהיו מצהלות הניצחון של החמאס רמות כשיהיו, המציאות היא אחרת. מה עוד נותר לחמאס לאחר שספג מהלומה מרסקת שכזאת? אפילו במבצע הקודם לא הוכתה רצועת עזה מכות אימתניות שכאלה. ישראל היא זו שיצאה מהמערכה של המבצע הנוכחי מחוזקת בצורה שקשה לתאר
דרור אידר
העולם קיבל כשיגרה את העובדה שאנו היהודים אמורים להיות במגננה מתמדת    האויב האיסלאמי ניפח את החזה בחסות התפיסה הזאת, ואף זכה באמפתיה    אז מה הפלא שהכל נסערים כשאנו מרימים נשק?
רשימות נוספות
נלכדו מבצעי הפיגוע באוטובוס בתל אביב  /  איתמר לוין
זינוק של כ-200% בחיפוש דירות עם ממ"ד  /  אורי חודי
FXCM: "הפסקת האש מחזקת את השקל"  /  עופר וולפסון
הישגיו של ארגון הטרור  /  ראובן לייב
תנו לצה"ל לנסח  /  עידן יוסף
יוצאים מהענן (5)  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il