X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
חוסר הרמוניה במפלגת "הבית היהודי" התקוות וההבטחות שפיזר היו"ר בנט יהיו קשות למימוש במציאות של המדינה אנו עדיין ברצועת זמן בה מקבלים מידע שגוי או שקרי תחזית אסטרולוגית לשבוע: 8.3.13-1.3.13
▪  ▪  ▪
נפתלי בנט. בן מזל טלה אופייני [צילום: פלאש 90]

אנו נמצאים ברצועת זמן מעניינת, בלשון המעטה. אני חוזרת ומזכירה לכולנו, שאנו שוחים ולעיתים צוללים באוקיינוס הרגשי (כוכב נפטון עם מקבץ כוכבים במזל דגים) עד חודש אפריל בערך. האווירה גורמת לערפול בתכנים, כזו המקשה על קבלת החלטות ריאליות. גם המרקורי בנסיגה מוסיף ל"קצרים" בתקשורת. נפטון במזל דגים ימשיך לעורר סקנדלים, חלקם רק סחרירים שאין להם בסיס, אך הם עדיין יוצרים כותרות פיקנטיות. מעברו של כוכב סאטורן חושף חלק מהשערוריות, לטוב ולרע, ויגרור בעתיד מבוכה לאלה שייחשפו כיוצרי הספינים, או שאירועים שהתפתחו לאחרונה מתחת לפני השטח יצופו כעת למעלה.
אצלנו בימים האחרונים נחשפה הרכילות, שהתפתחה על בסיס מכתב עלילה מזויף, על אודות שר החינוך גדעון סער, כלשון הרע וכרוע לב. ודיסאינפורמציה לא חסר? במפלגת "הבית היהודי" יש סיפורים שאמינותם עדיין מוטלת בסימני שאלה, ובמערכת המשפטית צץ סיפור קשה שגורר את כל מערכת המשפט לנהר של שמועות וספקולציות. ידו של אל הים נפטון-פוסידון תמשיך להיות נטויה ברצועת הזמן הקרובה ולא יהיה משעמם!
אני ממליצה שוב לכל אחד להקשיב ולשמוע את כל מה שמספרים לו חברים, או להבדיל כלי התקשורת המגוונים, אבל עם מסננת טובה, ולהבין שהחברים שלכם, או להבדיל העיתונאים והפרשנים, מנסים להשפיע על החשיבה; והמציאות, בסופו של דבר, תפתיע את כולם.
אנחנו בתקופה בה כוכב מרקורי נמצא בנסיגה עד לתאריך 18.3 (הוסיפו חמישה ימים לפני שאתם יוצאים בהתלהבות למסע רכישות וכולי). כוכב מרקורי בנסיגה מחולל טריקים ושטיקים, כך שבזמן שהוא נע לאחור, הוא עוזר להיווצרותן של כל השמועות והספקולציות שמגיעות אלינו ביומיום.
במהלך השבוע מבנה הכוכבים יעורר מחדש כאבי לב מהעבר, הקשורים במערכת יחסים. האמוציות חזקות ולחלקכם זו תהיה הזדמנות לבחון את העולם הפנימי והרגשי, ולטפל במה שצריך. זיכרו שהרגשות מפעילים את כולם עכשיו ובמפגשים בינאישיים צריך להתחשב בסיטואציות הרגשניות. מילים ופעילות משפיעות יותר מתמיד.
בתאריך 6.3 צפוי מפגש בין מרקורי לוונוס, מפגש שיאפשר לדבר בפתיחות עם בן זוג על הרגשות שלכם. כדאי לרדת לשפת הים, מוזיקת הרקע של הגלים מתאימה לשיחות כאלה.
מבנה הכוכבים יאפשר להתגבר על קשיים ולפלוש לאפיקים חדשים של פעולות הדדיות, ויפתח את הדרך לשיתופי פעולה שיועילו לכם בעתיד. תהיה הזדמנות אסטרטגית להתכוונן למטרות חשובות, עם משמעת עצמית ואנרגיה המכוונת להשיג מטרות סולידיות בהצלחה. השילוב ההדדי בין הסאטורן והפלוטו הוא החדשות הטובות, בתקופה שבה חוסר הוודאות גדול כל כך בגלל הצבעוניות של הכוכבים במזל דגים, ואלה יעזרו עם קונטרול ורגל הלוחצת לסירוגין על הברקס להמשיך ולזרום כדי לממש בעתיד הקרוב את החזון האישי או העסקי.
מקבץ הכוכבים בפרק הזמן הנוכחי הוא נדיר, ו"מבטיח" התפתחות היסטורית בהתרחשויות הגלובליות. ההתפתחות תתבטא בתחום הכלכלי, הפוליטי והצבאי.
בתאריך 11.3 צפוי מולד ירח במזל דגים. מקבץ הכוכבים במזל דגים ישפיע על מזג האוויר, בעיקר סערות באזורים שיש בהם מים זורמים, רצועות חוף ברחבי העולם.

השבוע...

כלכלה ושווקים

אצלנו

תאריך:  01/03/2013   |   עודכן:  01/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל חקק
על שירתו של עשהאל פוחצ'בסקי: 'גחלת', מאת עשהאל פוחצ'בסקי, הוצאת עיתון 77, בעריכת אורה עשהאל ועצמון יניב, 170 עמודים, 2012
ראובן לייב
מסעדת "מרתה" התל אביבית ידעה בעברה עליות וירידות    עכשיו היא מצויה בפסגה בזכותו של שף עתיר-תהילה, שמוציא תחת ידיו תבשילים לדוגמה
יפתח שפיר
מערכת חץ 3 מיועדת להתמודד בעיקר עם איום הטילים האירנים. אלו כוללים את השהאב 3 הוותיק והע'אדר-1, שהוא גרסתו המשופרת של השהאב-3
רפי מן
עיתון הכנסייה המורמונית בסולט-לייק סיטי מנסה להוכיח שנמצא המודל הכלכלי לעיתונות החדשה
שמואל פישר
מזעזע לראות את האפליה כנגד המגזר היהודי שהחברה להגנת הטבע נוקטת בה באופן שיטתי ב"דוח האִיומים על השטחים הפתוחים" שפורסם לאחרונה    זכות ההתיישבות של היהודים מוגבלת בשעה שהערבים בונים ללא מעצורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il