אם אתה בעל עסק שרוב (או כל) לקוחותיו הם תושבי אזור העסק - הפרסום בעיתונים המקומיים נראה ברוב המקרים הדבר המתאים.
השאלה המתבקשת היא: כמה אנשים קוראים באמת את העיתון המקומי שלהם? העיתונים מוסיפים עוד ועוד דפים פרסומיים הגורמים לקוראים "לעלעל דרכם" עד לכתבה הבאה. מדורים יעודיים מבטיחים אולי קהל יעד מפולח - אך המתחרים שלך נמצאים ממש באותו מקום, על ידך... פרסום בשלטי חוצות, ברדיו או בטלוויזיה הינם אופציה, אך יקרה והשפעתה לטווח הקצר או הארוך היא בעיקר פונקציה של ההשקעה הכספית.
באמצעות פרסום בעיתונות היומית (העיתונים הארציים), יראו את מודעתך מאות אלפי אנשים. יראו אותה, כן - אבל האם ישימו אליה לב? אתה זוכר מה הכותרת של העמוד השלישי בעיתון של אתמול? זוכר מודעת פרסום מהעמוד הרביעי שראית היום?! לא כל-כך בטוח.
יותר ויותר בעלי עסקים מתלוננים על-כך שלא מקבלים תפוקה מספקת מהפרסום בעיתונים המקומיים באזור פעילותם וברוב המקרים הם אף אינם מצליחים לכסות את ההוצאה הכלכלית.
באותו אופן כפי שקמה העיתונות הארצית והעיתונים היומיים קמו להם אתרי התוכן הארציים. בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר "מקומונים" ברשת האינטרנט אשר נותנים אלטרנטיבה חדישה יותר, בולטת יותר והכי חשוב - זולה יותר.
באמצעות המקומונים המקוונים ניתן לפרסם את העסק 24 שעות, 7 ימים בשבוע ואופציות הפרסום בו רבות ומגוונות ומאפשרות להישאר בקשר עם קהל הלקוחות בלחיצת כפתור - הרבה מעבר לאפשרויות שיכולים להציע העיתונים.