X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

במחזמר מתוזמן, מאורגן על-ידי במאי גאון, מגלם אריאל שרון את מקומו של "הנבל הראשי";
כנופיית מרכז הליכוד - את תפקיד מלחכי פנכתו של הנבל הראשי והשמאל את תפקיד הרעים השומרים על הנבל (והם קוראים לו האתרוג);
תהליך ההינתקות - ההזדמנות של קהילת היהודים הנאמנים לעמם ולתורתם להוכיח את יכולותיהם כקבוצה מובילה. המתנחלים מקבעים, בבטחה, את מקומם, כאליטה המובילה את העדר הישראלי הנבוך.
קבוצה רצינית והחלטית, החותרת ללא לאות למטרה. נאמנות ללא סייג לעם ישראל ארצו ותורתו. הילדים והילדות היושבים במעצר עד תום ההליכים הם הבבואה הנאמנה לאנשי האמת, הם גיבורים והם ייכנסו למיתולוגיה היהודית (ולא לימור לבנת, למרות שהיא מאד מאד רוצה).
השמאל מבועת לנוכח גילויי העוצמה, וההיסטריה מתבטאת בקריאות להוציא את הילדים מרשות ההורים מעוררת רחמים, אם לא, תחושת גועל. יותר חילוניים מעיזים לקשור למכוניתם את הסרט הכתום, למרות ההפחדות בתקשורת, למרות התנכלויות המשטרה למכוניות בכתום. האם אלה רק הסימנים המקדימים לגל של גאווה לאומית, יהודית מפגן של אחדות שיקום וירסק את שאיפת האבדן של השמאל? הצונאמי הכתום?
וברקע התפאורה, אין רעה הימנה. שחיתות, פשע משתלם, רחוב אלים, חנוך מתפרק. הפוליטיקאים הם שם נרדף לנוכלים, חברי כנסת שנבחרים על-ידי חברי המרכז החשודים כקשורים בטבורם לארגוני פשע. ראש ממשלה - בניו, מקורביו (הנבלים הראשיים במחזה) נחשדים כמושחתים. הדג מסריח מהראש - אמרנו?
והרשות המבצעת, חסרת אחריות, רשלנית, משטרה שמפקירה את האזרח להאבק לבדו בגלי הפשיעה, רשות מבצעת, שמחויבת לקבוצות של מיליארדרים, פוליטיקאים שמוכרים את נכסי המדינה במחירי חיסול למקורביהם, ראשי ממשלות ושרים בכירים, שבתום כהונתם יוצאים ברכוש גדול שמקורו עלום. פרקליטות ומערכת משפט, שמגנים על ראש הממשלה ובניו מפני העמדה לדין בפלילים. מדיניות כלכלית, שמעשירה עשירים מקורבים מרוששת את מעמד הביניים, ומנוולת את העניים. צבא, שמחנך חיילים לפחוד ממערכת המשפט יותר מהאוייב- קצינים בכירים שמכסתח"ים כדי לא להסתבך עם מערכת משפט שנגועה בתופעה ייחודית, שאולי ניתן להגדירה כשמאלנות אנטי קיומית
חולנית.
כנסת שאינה מסוגלת להעביר שום חוק שאינו קשור להינתקות ההזויה של שרון. ומעל הכל, תחושת איום קיומי המרחפת באוויר כאד מורעל. כל אלה הם הרקע. מציאות, שבה אין אמונה ברשות המבצעת, השופטת, והמחוקקת. השמאל, העבודה ושינוי נראים להיות כשמאל קיצוני. הימין המסורתי, הליכוד הפך להיות שמאל, מוביליו המקורבים לשרון ולנתניהו אופורטוניסטיים ומושחתים.
וזהו הרקע המתאים לשינוי דראסטי.
בבחירות הבאות, צפויה הפתעה, משום שלצבור הימני, הרוב, אין יותר כתובת רצינית בליכוד בהרכבו הנוכחי. רבים ממצביעי הימין, נקעה נפשם מהתנהלות מפלגתם שהפכה להיות מאורת עסקנים מסוג נחות. הציבור כמה למנהיגות אלטרנטיבית, ישרת דרך. מנהיגות שתהיה אנטי חזה לנהנתנות של שרון וחבורת החווה או לספינים של להקת נתניהו וחבריו המיליונרים. מנהיגות מצניעת לכת, מנהיגות יהודית.
לתשומת לבכם משה פייגלין ואלדד אריה - הבימה שלכם.

תאריך:  15/06/2005   |   עודכן:  15/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים קליר
עו"ד אברהם פכטר
מה גורם לאדם חשוד/נחקר להילחץ עד כדי התאבדות. המשטרה מפעילה לחץ פסיכולוגי וחברתי כשיטת חקירה במיוחד בתחום הצווארון הלבן. חשיפה תקשורתית, פגיעה בכבוד, באגו ובאמון החברים - גורם מכריע למהלכים קיצוניים
אלעזר לוין
עסקות אחרונות: מחירי המשרדים בהרצליה עלו ב-10% עד 15%; הסיבה העיקרית - הריבית הנמוכה
יונה סוקולובסקי
ואמרתי אני טובה חכמה מגבורה וחכמת המסכן בזויה ודבריו אינם נשמעים: קהלת ט: י"א
יוסי עבדי
השופט אדמונד לוי, שניצב לבדו בדעת המיעוט, חרג באופן בוטה מכל מסגרת מקובלת של תפקידו השיפוטי, זנח את הדיון החוקתי גרידא, והביע את עמדותיו הפוליטיות כחובש כיפה    זהותו של בית המשפט העליון, כקול פוליטי, תביא סוף למבצרו המקודש, אשר אט אט מורה על סימני התפוררות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il