X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

ערוץ 2 מארח בימים אלה את "מר טלוויזיה", ונותן לו במה להציג את הגיגיו בפני צופיו הכנועים. מדובר באיש שתרם רבות להפיכתה של הטלוויזיה ה"ישראלית" למכשיר תעמולה נגד יהודים וזכויותיהם בארצם, וגרם לרבים וטובים לנטוש את ערוץ 1 עד שהשטח הכבוש ברוממה ישוחרר ויוחזר ליהודים.
"מר טלוויזיה" קורא לתוכניתו "ארץ המתנחלים" ושוכח כי גם הוא חי בה, אף אם הוא מטיף נגדה. כמו בלעם שבא לקלל ויצא מברך, כך גם "מר טלוויזיה": הוא קורא לארצנו "ארץ המתנחלים" ואומנם זו ארצנו, של המתנחלים הציונים שבאו ארצה לבנות ולהיבנות בה, ולא כדי להיות מגורשים ממנה, בין אם על-ידי ערבים ובין אם על-ידי יהודים, בין אם מצדו האחד של "הקו הירוק" ובין אם מצדו האחר.
"מר טלוויזיה" ודומיו מתמידים בהצגה מעוותת של המאבק על הארץ כאילו הוא מאבקם של "המתנחלים" בלבד, ומעלימים עין במתכוון מכך שלמאבק שותפים גם מיליוני יהודים בתוך "הקו הירוק", חילוניים ודתיים. אותו עיוות קיים בהצגת סרבנות המצפון המתרחבת נגד פקודת הטרנספר, הפקודה שאסור לתיתה וממילא גם אסור לבצעה: תופעה זו מתפשטת גם בין חילוניים ולא רק בין דתיים.
"מר טלוויזיה" הראה מי באמת שפוי ומי נאמן לארצו ולמולדתו, מי הורס ומי בונה. בין סיסמאות המזרח התיכון החדש, האוסלואידי, היתה גם האמירה שהגיעה העת להיות עם נורמלי. נכון, הגיעה העת להיות לא רק עם חופשי בארצנו - כמאמר "התקווה" - אלא גם עם נורמלי בארצנו. אבל, עם נורמלי אינו מטיף נגד עצמו ואינו פועל לגירוש עצמי מארצו; עם נורמלי, כאשר הוא מותקף, משיב מלחמה נגד האויב, ואינו פועל כדי להסגיר בתים ומפעלים לאויב או כדי לגייס כספים לאויב, לשימון מכונת המלחמה שלו; עם נורמלי אינו נותן במה באמצעי השידור הממלכתיים שלו לשירות תעמולתו של האויב.
"מר טלוויזיה" - בהתנשאותו - חילק את הדמויות לבני-אדם ול"מתנחלים", כלומר לכאלה שחוק יסוד כבוד האדם וחירותו אינו חל עליהם. התופעה מאפיינת גם את "תוכנית" "ההינתקות", התגייסות מערכת אכיפת החוק לשירותה והתקרנפות התקשורת שומרת "האתרוג" לקידומה. בכל אלה ההתייחסות ל"מתנחלים" היא כאל בני-אדם מסוג ב', שניתן לגרשם מבתיהם, שמותר לקחת את רכושם ולמוסרו לרוצחיהם, שמותר לטלטלם ממקום למקום כאילו היו חפצים נטולי רצון משלהם, שרצוי להבאיש את ריחם ולהשתלח בהם.
"מר טלוויזיה" ודומיו (האריה גולנים, הגבי גזיתים ועוד) מרשים לעצמם להשתמש באמצעי השידור ה"ממלכתיים" שהועמדו לרשותם כדי להגדיר את יריביהם הפוליטיים "ימין קיצוני", אבל מעולם לא הגדירו את עצמם ודומיהם שמאל קיצוני; או כדי לקרוא למי שנאמן למצעו ולארצו "מורד" - מאין המנהג לעשות בטלוויזיה וברדיו כבתוך שלהם, ורשות השידור "הממלכתית" שותקת!
"מר טלוויזיה" הוא האיש שהפך את תביעתה של ישראל להפסקת ההסתה בטלוויזיה הפלשתינית לצבועה. גם ההסתה האנטי-ישראלית בטלוויזיה ה"ישראלית" הכבושה על-ידי "מר טלוויזיה" ומרעיו והמשדרת מ-רוממאללה היא חמורה ומסוכנת, ולא רק ההסתה של הטלוויזיה המשדרת מ-רמאללה.
ולמרות שבא לקלל יצא "מר טלוויזיה" מברך: המסר של דניאלה וויס נשמע צלול ומשכנע על-רקע העיוותים והסהרוריות של מי שלקחו על עצמם שליחות נעלה: לשכב על הגדר כדי שצבא הכיבוש הפלשתיני יסלול את דרכו קדימה, מערבה, עד שהיהודים כ-ו-ל-ם יידחקו עוד יותר מערבה, הימה.
גישתו של "מר טלוויזיה" חוטאת ומחטיאה. הדחתו של איש השמאל הקיצוני היא היא ההדחה הנחוצה כדי להפוך את רוממאללה לרוממה.

המחבר הינו יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי
תאריך:  27/06/2005   |   עודכן:  27/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
השבוע, ניצלנו מחסימת כבישים המונית בשל תאונת הרכבת הקשה    על הציבור להגיב בצורה אקטיבית והולמת תוך הפעלת כוח סביר, מידתי כדי למנוע את החיזיון והביזיון של עצירת התנועה וגרימת סבל ושיבוש מערכות חיים    כי מה רוצים הנוסעים - להגיע הביתה בשלום
עו"ד ליאת בכר-סגל
בית המשפט דן בשאלת החיוב במס מכירה על התמורה בגין ערך זכויות בניה נוספות, הנמכרות יחד עם "דירת מגורים מזכה"
ד"ר חיים משגב
בשעה שחוגים ימניים קראו להילחם בבריטים, טרם הקמת המדינה, חבריו-לדעה של ירון לונדון הסגירו את הלוחמים מקרב שורות האצ"ל והלח"י לידי המשטרה הבריטית
אביתר בן-צדף
כמו בימים הרעים של בן-גוריון, השם "אלטלנה" עדיין מצליח להעיר את כל הכלבים מתנומתם, והגלדים המעטים על הפצע נפתחים שוב, והוא שותת דם – את הלקח הזה למדתי תוך שנה בשני מאמרים שפרסמתי ב"חדשות מחלקה ראשונה"
פנחס לבקוביץ'
שתי מגמות במערב הנובעות ממעשה אוסלו המסכנות את קיומנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il