X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הג'יהאד העולמי הוא הבעיה של כ-ו-ל-ם
▪  ▪  ▪

ב- 1964 הוקם הארגון לשחרור פלשתין. ב- 1968 אושרה האמנה הפלשתינית הקוראת להרס של ישראל ותרבות ישראל ולהקמת ישות פלשתינית על חרבותיה. האמנה הוכרזה ואושרה בקול רם וצלול ואיש בעולם המערבי לא צייץ.
ניו-יורק, ושינגטון, מדריד, תל אביב, ירושלים, לונדון. רשימה חלקית של הערים אשר סבלו את נחת זרועו של הג'יהאד העולמי. מלחמה הוכרזה בעולם, בקול רם וצלול, מלחמת קודש להרס התרבות המערבית, התרבות היהודית-נוצרית.
היכן היא התרבות הזו, מהם המאגרים שלה שסומנו להרס? האם אצורה התרבות הזו בבנייני המסחר של ניו-יורק, או ברכבת של מדריד, או בתור לדיסקוטק בתל אביב, או אולי ברכבת התחתית בלונדון? לאחרונה שהייתי בכל אחד מן המקומות הללו לא ראיתי דוגמאות של תרבות, אלא של בני אדם תרבותיים. בניו-יורק בניינים שבהם עבדו בני אדם משמונים לאומים. בלונדון, רכבת תחתית שנסעו בה בריטים ושאינם בריטים. במדריד, שוב אנשים, כל מי שצריך להגיע לעיר בשעת העומס. בבאלי, קייטנים מכל הלאומים שבאו לחגוג במועדון. סתם בני אדם החיים את חייהם. זה התרבות, סתם בני אדם החיים את חייהם, ואת זה שואף הגי'האד העולמי להרוס. לא את התרבות אלא את בני האדם עצמם, אלה שנושאים אתם בתודעתם את התרבות, מלחמת קודש על האדם באשר הוא/היא אדם וחווה, עצמאי ריבוני וחי את חייו. זה מהות הגי'האד העולמי.
הדעת של התרבות המערבית לא תופסת את המפלצתיות של הג'יהאד העולמי, כפי שלא תפסה את המפלצתיות של הנאציזם. הדעת הסובלנית, מכניסת האורחים, הפשרנית, הדוגלת במשא-ומתן, איננה מסוגלת לקבל את הרעיון כי מישהו אחר רואה בעצם קיומה סיבה מספקת להשמדתה. גם היהודי שעמד בפתח תא הגזים לא הבין את המפלצתיות של השמדתו רק בשל היותו יהודי. לכן מתעלמת החברה המערבית מן המשמעויות האמיתיות של הג'יהאד העולמי, וחוזרת לרעיונות המוכרים לה, החטא ועונשו, צדק צדק תרדוף, שוטרים וגנבים, הפשע איננו משתלם, יש להעמיד את הרוצח לדין. אחריות קולקטיבית של החברה המצמיחה מתוכה את הרוצחים? הס מלהזכיר.
לא תמיד היו כך פני הדברים. איש לא טען כי יש להפריד את גרמניה מאחריותה על המפלגה הנאצית שצמחה מתוכה. ערי גרמניה הופצצו ללא רחם לקראת סיום המלחמה, מאות אלפי גרמנים נהרגו, רובם המכריע אזרחים. גרמניה ונאציזם חד-הם, ואת שניהם צריך היה להכריע עד שיכנעו ללא תנאי. אבל כיום, כאשר אותה מפלצת מרימה את ראשה בגאון, המערב מסרב להפיל את האחריות הקולקטיבית על החברה והתרבות המוסלמית לג'יהאד העולמי שהוא חלק בלתי נפרד ממנה.
זה הדרך, הדרך להפסיד את המלחמה, להביא את ראשו הערוף של העולם על טס של כסף לג'יהאד העולמי. הג'יהאד העולמי מסתמך על כך שהמערב לא יטוש את עקרונותיו וימשיך לאפשר לג'יהאד גישה חופשית לכל הצמתים הרגישים ביותר של אורח החיים המערבי (דברי טוני בלייר בכבודו ובעצמו). על כך שהמערב לא יעצור את הנשק החשוב ביותר של הג'יהאד, הזרימה החופשית של חייליו, וחיילותיו, נושאות השהידים-ברחם אל תוך מעוזיו של האויב. שהמערב ימשיך לממן את הג'יהאד דרך הנפט, החנופה, הכניעה, ההתרפסות.
הג'יהאד העולמי משתמש בחולשה העיקרית שלו, חסרונו של מנגנון מרכזי (כמו מפלגה נאצית או קומוניסטית) והופך אותו ליתרון. שהרי לפי התפיסה המערבית יש להמציא עדויות חותכות לשיוכו של מוסלמי לארגון פשע, ואם-לאו, הוא חופשי לנפשו. ללא ארגון מוגדר, שיוך מוגדר, זכותו להגר, להשתקע, ליהנות מכל היתרונות של החברה המערבית, ולהרוס אותה מבפנים. העובדות ברורות. תאו ואן גוך נרצח ברחובה של עיר אשר קיבלה אל תוכה קרוב למיליון מהגרים, רובם מוסלמים. רוצחי הרכבות במדריד היו תושבי העיר, סטודנטים ומתאזרחים מזה שנים רבות. ניהול מבצע הרס גורדי השחקים של ניו-יורק נעשה בידי סעודים אשר היו תושבי ארה"ב מזה שנים. הרצח ההמוני ברחובות תל אביב, ירושלים חיפה ובאר-שבע הוא בידי מוסלמים תושבי ארץ ישראל. הפיגוע בלונדון בוצע בידי טרוריסט ידוע שקיבל מקלט פוליטי, לכל הרוחות. הג'יהאד העולמי איננו עדת פושעים שיש לתופסם ולהעמידם לדין. הג'יהאד העולמי הוא בשר מבשרה ועצם מעצמותיה של החברה המוסלמית. הוא האמצעי שלה, אחד מני רבים, במלחמתה ארוכת השנים נגד אירופה הנוצרית/יהודית. הוא הצבא שלה, לא פחות מאשר הגרנדירים של בריטניה והמארינס של ארצות הברית. חיילי הג'יהאד העולמי מקובלים, נערצים, אהובים על המוסלמים לא פחות, ואולי יותר מאשר אהובים המארינס על האמריקנים. דרכי הפעולה שלהם, זריעת הרס וחורבן בכל מקום אשר ילכו בו, מקובלות, אהובות ונערצות בכל רחבי העולם המוסלמי, כמעט ללא יוצא מן הכלל. וגם היוצאים מן הכלל הם מן הפה ולחוץ.
עד עתה הג'יהאד מנצח ובגדול. לאחר רצח הספורטאים במינכן קיבל ראש המרצחים, ערפאת, שידרוג לאו"ם. ככל שגובר הלחץ הג'יהאדי על ישראל כך דוחק העולם המערבי בישראל לוותר על חלקי מולדת לטובת הג'יהאד. התקפת הג'יהאד במדריד הפכה את תוצאות הבחירות, וגרמה לבריחה ספרדית מעירק. בריטים ואמריקנים וצרפתים מתאסלמים בהמוניהם וחלקם מצטרפים לכוחות הג'יהאד העולמי ומעמידים לרשותו את חזותם הלבנבנה. מעמדו של האיסלאם באמריקה התחזק בזכות היותו "מופלה לרעה". חזית מדינות המערב מעמידה לרשות חד-החנית של הג'יהאד העולמי, אש"פ, עוד שלושה מיליארד דולר. אמריקה מקריבה את בניה ובנותיה לצורך אבטחת שלומם של נסיכי מלכות הרשע בסעודיה. למרות ההצהרות הלוחמניות מתרפס העולם המערבי בכל מקום ואתר, ומזמין על עצמו את הרצח ההמוני הבא. האם יש קשר בין ג'יהאד וג'נוסייד? תוכלו לשים את הדולר האחרון שלכם על הזהות הזו.
מה אפשר לעשות? יש המשלים את עצמם כי מודיעין טוב ולחימה עיקשת יפתרו את הבעיה. יש המשלים את עצמם כי חינוך ושילוב ודאגה לזכויות הפרט וקידום מעמד המוסלמי בקהילה המערבית יקהו את עוקצו של הג'יהאד. יש המשלים את עצמם כי ויתור על שטחי ארץ והקמת אוטונומיות מקומיות יגרמו לאותן קהילות מוסלמיות להניח את נשק ג'יהאד. אשליות. האיסלאם לא בא כדי להתערות. האיסלאם בא כדי לכבוש. את האיסלאם לא מעניין חופש הפרט, או אושרו של הפרט. את האיסלאם מעניין דיכוי העולם והכפפתו לג'יהאד ולחליף. במשך מאות שנים, כאשר המערב הרבה את מספריו דרך הטכנולוגיה, נאלץ האיסלאם לדדות מאחור. עתה, כאשר המערב מקטין את מספריו באמצעות הטכנולוגיה, אך מספק אותה לכל דורש כדי שהלה יגדיל את מספרו, רואה האיסלאם את הדרך לניצחון סלולה לפניו. לכן הדרך היחידה של המערב, היהודי-נוצרי להציל את עצמו, גשמית ורוחנית מן האיסלאם הוא התבדלות והינתקות. כן, הינתקות.
משמעות הינתקות מבחינה אירופית היא החזרת המהגרים המוסלמים, ברובם הגדול, למדינות ערב. משמעות ההינתקות במדינת ישראל היא החזרת הפולש הערבי, ברובו הגדול אל מחוץ לארץ ישראל, דהיינו, מזרחית לירדן. משמעות ההינתקות מבחינה אמריקנית היא הפסקת ההגירה של ערבים לארצות הברית וקנדה, לחלוטין. משמעות ההינתקות מבחינת כלל המערב, כולל יפן, הוא הינתקות מן הנפט המוסלמי, דרך טכנולוגיות שאינן מבוססות נפט.
הבל ורעות רוח, שינאת זרים ופאשיזם יאמרו המקטרגים. לא ניתן לביצוע, כלכלית וטכנולוגית בלתי אפשרי, יאמרו המעשיים. אין דבר. אנו היהודים יש לנו סבלנות, של אלפיים שנה ויותר. את הדיכוי הערבי ממנו השתחררנו לפני חמישים-ושבע שנה אנו מכירים. את ההתרפסות האירופית בפני הג'נוסייד והג'יהאד אין צורך להסביר לנו, בנינו מוזיאון ענק כדי להזכיר לנו יום-יום. אנו נמתין בסבלנות למכות הבאות שינחתו על התרבות המערבית עד שתתעורר, ונעשה כמותם. אני סמוך ובטוח שכמו לאחר הבליץ הנאצי על לונדון, לאחר הטבעת הצי האמריקני באוקינוסים, יקומו המדינות הדמוקרטיות על רגליהן האחריות ויקיאו מקרבן את אימת האיסלאם ואיתו קללת הג'יהאד, אל ארץ גזירה, היא החיג'אז. שם יוכלו המוסלמים לשחות כאוות נפשם בנפט אין חפץ בו, ובא לציון גואל.

תאריך:  10/07/2005   |   עודכן:  10/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון שחר
במהלך התפתחותה של המדינה נעלמה הבושה. התוכלו, אזרחים יקרים, לעזור למנהיגיה למצוא אותה?
פנחס לבקוביץ'
- תשובה לירון לונדון
עמי דור-און
יונה סוקולובסקי
מניעים, מסעי ציד, את מי צריך להרוג, איך משקמים את הכבוד
רונן סקלצקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il