X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חיים יבין אינו ראוי עוד לכינוי המכובד "מר טלוויזיה", לאחר שהאכילנו מרורים בסדרה המתיפייפת והצבועה שלו
▪  ▪  ▪

חיים יבין עלול להמשיך שנה נוספת כמגיש "מבט לחדשות", זו המגמה המסתמנת ברשות השידור, כך פורסם ביומון "ידיעות אחרונות".
כמשלם אגרת הטלוויזיה, וכמשתתף במימון שכרו של יבין, כ-70 אלף שקל בחודש, אני תובע מהנהלת רשות השידור לא לחדש את החוזה עימו.
חיים יבין אינו כשיר לשמש כמגיש מהדורת החדשות של הטלוויזיה הממלכתית של ישראל.
האיש אינו מייצג עוד את הקונצנזוס של הציבוריות הישראלית כצפוי ממגיש מהדורת "מבט לחדשות".
אם בעבר שפת הגוף שלו ושאלותיו הפרובוקטיביות הסגירו את תפיסת עולמו הפוליטית, הרי שלאחרונה הוא "יצא מן הארון", בריש גלי, בסדרה מעוררת מחלוקת "ארץ המתנחלים", ששודרה בערוץ השני.
הסדרה שודרה תחת הכותרת "יומן אישי". אם זוהי דעתו האישית של חיים יבין על מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון, הוא אינו ראוי להיות מגיש חדשות בכיר בטלוויזיה הממלכתית שלנו.
הסדרה "ארץ המתנחלים" הייתה חד-צדדית להחליא, כולה רוויה באמפטיה מתקתקה לפלשתינים "האומללים" הנאנקים תחת עולם של קלגסי צה"ל.
כדי לכסות את ערוותו, היו בסדרה כמה עלי תאנה כמושים, שהציגו גם את המתיישבים, ודווקא את הקיצוניים והצעקניים שבהם - אולם זמן המסך שהוקצה להם, והשאלות הבוטות והשחצניות שהוא הציג להם, אכן הוכיחו שזהו יומן אישי למהדרין של שמאלן מצוי.
יוצרו של יומן אישי מוטה שכזה, אסור לו לכהן בתפקיד בכיר ורגיש בטלוויזיה הממלכתית שלנו, המתקיימת מכספי האגרה אותה כולנו נאלצים לשלם.
חיים יבין אינו ראוי עוד לכינוי המכובד "מר טלוויזיה", לאחר שהאכילנו מרורים בסדרה המתיפייפת והצבועה שלו.
חטאו העיקרי של יבין שהתמקד בתוצאה ולא בסיבה. כמו למשל כשנכמרו רחמיו על סוחרי רחוב השוהדא בחברון, שחנויותיהם נעולות בגלל רצחנותם של השהידים. כשהוא מתעלם מכך שבמשך קרוב ל-20 שנה, טרום אינתיפאדה, שווקי חברון המו מיהודים, וסוחריה נהנו מבום כלכלי שלא היה להם מעולם. בכך שימש יבין שופרו של הקוזק הנגזל.
רבו המקרים בהם המסרים שהעביר יבין בסדרה נראו כאילו היו תשדיר שירות של הרשות הפלשתינית.
ההוכחה הטובה ביותר לנזק שעולל יבין בסדרתו להסברת ישראל בעולם, הן רשתות הטלוויזיה הזרות, שקפצו על הסדרה כמוצאי שלל רב, רכשו אותה ללא היסוס, והיא תוקרן לתשואותיהם של "חובבי ציון" ברחבי העולם.
מי אם לא "מר הטלוויזיה הישראלית", עתיר הניסיון, בן ה-72, המכהן בתפקידו מיום הקמתה ב-1968, הראוי לפעול למען "שיפור" תדמיתה של ישראל בעולם.
לפיכך,יש לדרוש מהנהלת רשות השידור להסתלק מכוונתה הנואלת לחדש את חוזהו של חיים יבין. התעלמות מהתביעה הזאת תהייה פגיעה בוטה ברגשותיהם של רבים.

תאריך:  17/07/2005   |   עודכן:  17/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
אלימות בבתי ספר, במקומות בילוי, בכבישים, בהינתקות, בספורט, בפוליטיקה, נגד נשים, בריונות מילולית ופיסית גם בתקשורת    חלק מתשדירי השירות נגועים ומעודדים אלימות    אז מה הפלא? הצעתי - פחות ועדות יותר מעשים
יונה סוקולובסקי
אחר שקראתי באתר זה על יום הזיכרון שנערך בעכו לזכרם של שלושה פורעים ערביים במאורעות תרפ"ט בחברון, פקדו אותי מחדש הסיפורים הנוראים שאבי ע"ה נמנע מלספר לי אך אנשים שידעו סיפרו ורשמו את המעשים בספר    133 יהודים נרצחו במאורעות תרפ"ט בארץ ישראל
יואב יצחק
מסמך שהועבר כחומר חקירה לידי דוד אפל, במסגרת המשפט שמנהלת נגדו המדינה, חושף: כבר ב-2002 עלו החשדות להדלפות מחקירת אפל, לידי עיתונאים, אך הפרקליטות, ובראשה עדנה ארבל, העדיפה להימנע ממיצוי הדין עם החשודים
יצחק ג'קי אדרי
לדעתי אנחנו עומדים להיחשף למושג חדש בחברה הישראלית שאני מגדיר בשם "קפיטליזם בסולידריות חברתית"    אנשי עסקים בעלי הון, אנשי עסקים קטנים, בעלי מלאכה ועובדים עשוקים יפעלו "בסולידריות חברתית" מול הישרא-בלוף בע"מ 2005 שעומד למוטט עשרות עסקים ומשפחות הקשורים בקלאבמרקט
יוסי עבדי
עצו"ם לבג"צ: "הפרקליטות מפריעה למשטרה לאכוף החוק נגד סרסרות וסוחרי נשים, וגורמת בפועל להעלמת עין מהתופעה"; פרקליטות המדינה בתגובה: אין כל דחיפות מיוחדת בדיון על אכיפת החוק נגד סוחרי נשים וסרסורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il