X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

תודה לאריאל שרון שחושף בפנינו את מארג הפשע של המערכת השלטונית, שלב אחרי שלב, שלא ברצונו.
אריאל שרון, שמנוהל על-ידי היועץ המשפטי לממשלה וחבריו מפרקליטות המדינה, ובתי המשפט בארץ, ומדינות האיחוד האירופי המונעים, בינתיים, מידע מפליל על שרון מחוץ לארץ, חושף את כל החולשות של המשטר הנקרא דמוקרטי בישראל ועל כך צריך להודות לו.
אריאל שרון, הראה, כמו בגין ורבין לפניו, אך בצורה בוטה יותר, כושר תמרון מהו. אריאל שרון הראה איך אפשר במשטר כביכול דמוקרטי, לקנות את מרבית חברי הכנסת, ובכך לבצע באופן חוקי, מהלכים העומדים בניגוד גמור לרוב העם שבחר בו כראש ממשלה.
אריאל שרון הראה לנו שלדברי פוליטיקאים אין כול ערך, לא ערכי, לא מעשי ולא אחר. אריאל שרון הראה לנו איך אפשר להפוך בהחלטות ממשלה ספורות, דמוקרטיה מערבית בה המשטרה בלבד ממונה על אכיפת החוק לדיקטטורה בה כל הצבא ומערכת המשפט עומדים לרשות הרודן לצורך אכיפת חוק.
שוב תודה לאריאל שרון, שמנע באופן חוקי, כמקובל בכול הדיקטטורות ה"נאורות" נסיעתם של 300 אוטובוסים להפגנה הגדולה בנתיבות.
תודה לאריאל שרון שבמהלכיו הדורסניים הראה לנו שבית המשפט העליון, שכנראה מעולם לא היה בית דין לצדק, החליט החלטות ברמה סטטיסטית בעד הרודן ונגד נפגעיו.
תודה לאריאל שרון שללא מהלכיו לא היינו זוכים לשמוע את התבטאותו הטבעית והמקובלת במשטרת ישראל, של תת ניצב "חרא עליהם", לא היינו יודעים שהוא נשוי לוורדה שחם סגנית המחלקה לחקירת שוטרים. בפרספקטיבה זו המעצר של יוסי לוי מאשדוד, והכותרות על זעזוע במשטרה, הר שהוליד עכבר, נראה כיום באור אחר. מארג השחיתות של הפרקליטות, המחלקה לחקירות שוטרים, משטרת ישראל והתקשורת, יכול לעכב או למנוע מנושא תפקיד ציבורי לפעול גם אם יוצא לבסוף זכאי, אם מארג השחיתות רוצה בכך.
מרביתם של אזרחי הארץ טוענים בקול או חושבים בשקט, שאריאל שרון הוא מושחת, נבל ודורסני, אך כדאי להבין, שלא ברצונו, הוא הכלי החד ביותר לניתוח כשלי הדמוקרטיה ועל כך יש להודות לו.
כעת במקום לטפל ב"טייס" שהטה את מטוס הדמוקרטיה לעבר מסלול התרסקות, יש לנתח ולתקן את הכשלים במטוס שאפשרו את כיוונו לעבר האדמה במקום לעבר האופק, אחרת ה"טייס" הבא יכול להמשיך בדרכו של אריאל שרון ואין מונע.
נראה שבשלב זה אריאל שרון סיים את תפקידו החשוב בחשיפת הכשלים אך ללא ספק אין לו כול מקום בתיקון הכשלים.

תאריך:  31/07/2005   |   עודכן:  31/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יונה לוי גרוסמן
איני יודעת אם אלוהים מקשיב או לא לתפילות ולקללות מעשה אדם. אבל, אני יודעת שנפש האדם מקשיבה להן עד כדי כך שאינה יכולה לברוח מהן. ומי שמכין נפשו לרוע, לשנאה ולשמד, אזי הרוע השנאה והשמד מתקיימים לא רק במושא השנאה אלא גם בזה שהתפלל עבורם
רון בריימן
קרוב לוודאי שהמושג "היום שאחרי" לא יתייחס ליום שאחרי ה"הינתקות" שלא תהיה, אלא ליום שאחרי קריסתה. למצב זה ראוי להיערך שעה אחת קודם
נרי אבנרי
ענר פרמינגר
ענר פרמינגר משיב להדסה פרומן    מסביר מדוע הוא, כאיש שמאל, אינו יכול לקבל את התנהגותם של המתנחלים/המתיישבים המסרבים עתה לפנות את הישובים במסגרת תוכנית ההינתקות
הדסה פרומן
הדסה פרומן, רעייתו של הרב מנחם פרומן, קוראת לאנשי השמאל להצטרף להליך של שינוי, לראות שגם בשטח מתרחש עכשיו משהו אחר, שיש לו עוצמה אבל אינו אלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il