X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

הנה זה בא, כמו שעון שוויצרי, בדיוק בזמן. האינתיפאדה השלישית בפתח. וישראל רשלנית, איטית ומהוססת כרגיל. 40 קסאמים נורים על שדרות וכלום. זה לא מזיז לנו.
אולמרט בכלל מייעץ להבליג. בטח, הם לא יורים על הבית שלו. תתבייש אולמרט, באמת תתבייש, הגית תוכנית מטופשת מאין כמוה, נתת לחמאס מתנה שלא חלם לקבל, ועכשיו אתה עוד רוצה להבליג - עכשיו אני מבין איך בקושי נכנסת לרשימה של הליכוד לכנסת, כל קשר בינך למדינאות הוא כמו הקשר בין ההינתקות לשלום, או לביטחון.
והנה עוד חכם גדול, שאול מופז. שר הביטחון של מדינת ישראל. ידעת שאול, הוזהרת שזה מה שיהיה אבל אתה רצית להיות הפודל של שרון, אתה רצית להיות נאמן. אז הנה בגללך, ממש בגללך, אנשים לא ישנו הלילה בשדרות ולא ישנו עוד הרבה לילות בנגב המערבי.
חרפת מופז, כך אני קורא לזה, חרפת מופז. שר ביטחון, חלש, אנמי, מגיב באיטיות. אוי לבושה. ומה תעשו עכשיו מופז כשהחמאס כבר מבטיח לעשות לאשקלון את מה שהוא עשה לשדרות? מה תעשו? - תמחו בפני האו"ם?, תבנו עוד גדר? - העיקר שהשלמתם את ההינתקות, עכשיו שהמתנחלים לא פה, עכשיו תוכלו להילחם בקסאמים. פשוט בושה וחרפה - והכי חבל לי על האנשים שם בנגב המערבי. כי ביום שייפול רסיס בגוש דן, הכל ישתנה, אבל שם בפריפריה למי זה איכפת בכלל, מה זה 40 קסאמים, בואו נמחה, בואו נבליג.
ועכשיו לכוכב האמיתי של ההצגה ההזוייה הזאת. אריאל שרון - הוי שרון, מה עשית לנו תגיד לי, נפלת על הראש. נסיגה מטופשת, מטורפת, בלי בטחונות, בלי הסכמים. אתה מבין מה זה רוח גבית לטרור עכשיו. מרוב שאתה ראש ממשלה חזק ונחוש, ויתרת על הכל לטובת החמאס. יופי אריק, כל הכבוד. זו מדינאות נכונה.
אני מאוד מקווה באופן אישי ששמעת את הטילים האלה שורקים הלילה בשדרות, אי שם בחווה שלך. אני מקווה ששאלת את עצמך - מה עשיתי? איזו מתנה מטורפת הבאתי לטרור הפלשתיני האכזרי?. אני מקווה שחשבת לעצמך - איך לא חיסלנו בחצי שנה האחרונה? מה נפלתי על הראש? מה לא ראיתי מה מתחולל בשטח. אבל אני יודע שאתה ממשיך בשלך.
כי לעולם לא תודה בטעויותיך. לעולם לא תודה בכך שבוגי צדק, שדיכטר צדק, שפרקש צדק. לעולם. אתה הרי חזק, אתה נחוש.
היום כל הנגב המערבי כבר יודע כמה אתה נחוש. לא עוד שטחים תמורת שלום, עכשיו זה שטחים תמורת טילים, וכמה טילים שאנחנו "נאכל" בגלל השטויות שלך, כמה טילים.
ומלה אחרונה לחברי מרכז הליכוד. יאללה עשו טובה, תעיפו את השלישייה הזו שהפקירה את בטחוננו בלי בושה, זה בידיים שלכם.

תאריך:  24/09/2005   |   עודכן:  24/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
קרב גדול מתנהל על מישרת הממונה    אולמרט מנסה למנות כלכלן, כדי שזה יעמוד פחות בדרכן של חברות    ליאורה מרידור היא המועמדת המדוברת    שטרום קיבל הצעה להישאר בתפקיד עוד שנה    ובינתיים בוחש צדיק בינו מאחורי הקלעים כדי ששטרום לא יאשר את עיסקת אלון-דור-סונול
יואב יצחק
עו"ד פישלר קבל על בזבוז זמנם של עורכי דין ובעלי דין    הרשם יצא לחופשה פרטית אך הודעה לא נמסרה לבעלי הדין, שהגיעו, כמובן לדיון שנקבע קודם לכן    השופט אוקון: "אכן, הדברים המתוארים על-ידך אינם מתקבלים על הדעת"
עו"ד משה מכנס
שמעון ויזנטל לא היה חבר מרכז הליכוד, ולכן לא בא איש מחברי הכנסת של מפלגה זו ללוותו בדרכו האחרונה. הם עסוקים כעת ב"הרמת כוסית" לכבוד ראש השנה החדש. ויזנטל לא היה מקורב או מכר או בן-דוד או גיס או שכן או סבתא או מחותן או חתן או חותן של מישהו שיש לו מקורב במרכז המפלגה, אז למה מי הוא שנלך להלווייתו?
עו"ד אברהם פכטר
עם פרסום מסקנות ועדת אור כתבתי מאמר תחת הכותרת: ועדת אור - עם מסקנות חושך    מסקנות מח"ש רק מחזקות את הנאמר אז ביתר שאת    הטעות של חקירת מח"ש נעוצה בחקירה מאוחרת אך בעיקר בקונספציה החקירתית השגויה שלא להתייחס לאחריות של נותני הפקודות וניהול המערכה    כשיש 13 הרוגים במהומות אזרחיות - חייבים להקים ועדת חקירה - אך לא סביר שאין אחראים למות האזרחים
פרופ' שאול קרקובר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il