X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
טרם ניצוד הדוב וכבר פושטים את עורו ללא בושה ומחלקים אותו בין המפלגות
▪  ▪  ▪

אנחנו, הבוחרים הפתאים, מתלבטים מי היא המפלגה הראויה לקבל את קולותינו. והנה טרם הגענו אל הקלפי וכבר סוחרים בקולותינו ומוכרים אותם לכל המרבה במחיר.
בזאר מכוער ונקלה מתרחש ללא בושה מול עינינו, ובו מחזרים כולם אחרי כולם, מקימים קואליציות וירטואליות, ועושים ללעג ולקלס לאור היום את הבטחות הסרק שהם מרעיפים עלינו בשעות הלילה, בשידורי התעמולה הנלעגים שלהם, אותם אנחנו מממנים במיטב כספנו.
היו ימים, לא רחוקים, שאת הסחר והמכר המכוער בקולותינו היו עושים אחרי הבחירות. היום נעלמה הבושה, כולם חסרי סבלנות כתנים מורעבים מרחרחים בחלל האוויר, קצרי רוח להמתין לקולותינו. יש כאלה שאינם כובשים את יצרם ונועצים שיניים זה בזה, וישנם המתוחכמים, המחייכים איש לאחיו ומחלקים בקריצת עין את השלל ביניהם.
הבעיות העיקריות המציקות לכולנו, שלשמן אנחנו נקראים להתייצב בקלפי ולמלא את חובנו האזרחי נשכחו ואינן, הן נמוגות כעשן עוד טרם בחירות ואין פוצה פה ומצפצף.
הם מחלקים את השררה ביניהם בראש חוצות ואינם מתאמצים להסתיר מאיתנו, כי הבעיות העיקריות המציקות לכולנו מעניינות אותם כקליפת השום. השחיתות השלטונית, הפערים החברתיים, חינוך ילדינו, מצוקת זקננו, איכות חיינו, ביטחון רכושנו, מימון תרופותינו, הקטל בכבישים, הפשע המשתולל ועוד כהנה וכהנה.
הנושאים הללו שהם בנפשנו, שלשמם אנחנו נקראים להצביע- עבורם הם סיסמאות ריקות וחסרות שחר, שבאמצעותן הם קונים מאיתנו את מנעמי השלטון. ואנחנו הפתאים נמשיך להאמין בסיסמת השקרים: "כל המצביע משפיע". ונמשיך לתת לגיטימציה לאלה העושקים אותנו.
והמפץ הגדול שפרשנינו שטפו בו את מוחותינו ועימו התקווה למהפך הנכסף בסדרי השלטון שלנו, אינו אלא אשליית שווא. כאילו לא היו דברים מעולם. "לשון המאזניים" ועימה הסחטנות המגונה לכל סוגיה שבה לככב בפוליטיקה המסואבת שלנו ועימה האתנן הידוע לשמצה.

תאריך:  14/03/2006   |   עודכן:  14/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברק בן עמוס
רכושם של יהודי הונגריה, שהיה על "רכבת הזהב", נשדד בשואה, התגלגל לידיה של ארה"ב ומשם הוא מגיע למוסדות שלטון בישראל. הניצולים עצמם עוד לא ראו גרוש
עו"ד דנוס, עו"ד פישלר
"אין במדינת ישראל ביטחון, אין משטרה ואין חינוך. מדינת ישראל שטופה באלימות, אבל מלמעלה אנחנו מורחים שכבה עבה מאד של קצפת, שמטייחת את העובדה שלמטה אין כלום", יעקב ואבי וינרוט בראיון משותף ראשון למגזין "הפרקליטים"
אברהם שרון
הטיסה שלו לא חוללה מפנה. הוא הקדים את זמנו, את זמננו. הוא לא יצר תנועה. האבן הקטנה שהשליך אל מי הנהר האדומים מדם הרוגי המלחמות הסתמיות, המיותרות, לא חוללה בהם אף לא מעגל שקט וזעיר של תנודת-שלום
עו"ד ליאת בכר-סגל
מהשתלשלות העניינים ניכר כי ענייני המועצה בתקופת כהונתו של העותר הלכו והידרדרו, וכי להתנהלות העותר היה חלק משמעותי בכך
אפרי הלפרין
באתר האינטרנט של מפלגת חצ מראיין דן מרגלית את ח"כ פורז וח"כ בניזרי - המדברים על מה? על תעמולת בחירות פסולה. ומהיכן הראיון? מהתוכנית "ערב חדש" של הטלוויזיה הלימודית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il