X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה עוד יכלה חברת כלל לעשות לאלי ארוך ולבורר מלץ, לאחר רצח האופי שהחל מיד לאחר פרסום החלטת הבורר? ואיך ירצחו את אופיים של השופטים, אם יחליטו לצדד בעמדת הבורר? ובכלל, מי כאן מאיים כאן על מי?
▪  ▪  ▪

שולחים "נערת פיתוי" לבורר, מקליטים שיחות עם השופט ועם העוזרת שלו, נותנים דרור לפרטים רפואיים מאד מאד אישיים של הבורר ושל הצד השני לבוררות, מקיימים מסיבות עיתונאים נגד החלטה חוקית ולגיטימית (למעט אם תיפסל ע"י בית משפט - לא מאויים), מגייסים את הקו הראשון של רובד הנהנתנות הישראלי, נגד הבורר והחלטתו, ערב התכנסותו של בית המשפט לדיון בנושא. - כך פועלת כלל פננסים ("כלל"), כך פועלת חברה החיה מהכיס של כל אחד מאתנו.
המלצה מספר אחת: להתרחק, חברה שכך נוהגת עם לקוחותיה, בורריה ושופטיה, שומר נפשו ירחק.
והמלצה נוספת, לנו, כחברת בני אדם ולמערכת המשפט בישראל.
לפני כשנה קרה דבר בישראל. שופט נורה בראשו, סתם כך, ליד ביתו ברמת השרון. לפני הרצח היה מעקב מתמשך ליד ביתו. הוא כמובן לא חשש, ולא היה ערני כלל לאפשרות שעוקבים אחריו, עד שכדורי הרוצחים השיגוהו. האשמים נתפסו ונשפטו למאסר עולם.
בשבועות אלה קורה דבר בישראל. קבוצת אנשים, מהקצפת השמנה של הכספים בישראל, רוצחת אופיו של שופט בישראל. האשמים מסתובבים חופשי וממשיכים לגרוף מיליונים, וכל שכבת הכסף עומדת מסביב ומוחאת כף.
לא למדנו שום לקח.
אנו נמצאים טרם תחילתו של הליך שיפוטי בו יוחלט אם לתת תוקף של פסק דין לפסק הבורר. ומה יקרה אם השופט יצדד במר ארוך? האם יעקבו אחרי השופט? יכניסו אותו למיטה עם נערת פיתוי? יבדקו בציציותיו? ואם זו תהיה שופטת ישלחו לה עלם צעיר?, יבדקו לה גם?, איזה תיקים רפואיים יתפרסמו אז? ואם כך פועלת כלל לאחר תום ההליך, מה ימנע ממנה לפעול כך גם במהלך המשפט? ואולי תנסה "כלל" להשפיע על הגורמים אשר ימנו את השופט להליך, כי הרי גם הם אנשים, וגם להם אפשר לשלוח נערות ו/או נערים.
כל פעולותיה של "כלל" ושל חבריה לשלטון הכסף, מהוות איום ענקי על מערכת המשפט בישראל בכלל, ועל השופטים שימונו להליך בפרט.
אין גם שום סיבה להניח, שבהליך הקודם, בהליך הבוררות, או כל הליך שיפוטי בו מעורבת "כלל" היא נהגה או נוהגת אחרת.
אם נמשיך להסכים לפעולות האיום האלה על מערכת המשפט, כל שופט יהיה חשוף להשפעות, הפחדות, ואיומים. כל טלפון שיקבל במהלך או בתום דיון משפטי הוא חייב יהיה לחשוב טוב אם לא מדובר באיזה מוקש ששלח לו אחד הצדדים, ואנה נגיע.
אחרי סידרת האיומים הקשה והכבדה של "כלל" על מערכת המשפט בישראל, אשר מלווה ככל הנראה את הבוררות הזו, מתחילתה, אין אף שופט שיכול לדון בתיק, מבלי שיהיה מאויים פיזית, מבלי שיסכן עצמו לחשיפותיהן של "נערות פיתוי", ולכן אין אף שופט או שופטת שלא יהיו נגועים בניגוד עניינים קיצוני בעסקם בתיק.
על מערכת המשפט להקיא את ההתנהגות של "כלל", ולשלוח אותה לקבל סעד במקומות אחרים.
אם אין יכולת חוקית לפעול כך, על מערכת המשפט לתת משקל מכריע להתנהגותה של "כלל" ומנהליה, לניסיונותיה הלא הוגנים באופן קיצוני להשפיע על תוצאות ההליך מראש, ניסיונות המעידים כאלף עדים על כך שאין לה שום סחורה ממשית לסחור בה, ולכן היא מכה רק מתחת לחגורה, תוך שהיא גורמת נזק עצום, בל יתוקן ובל יסולח לשלטון החוק בישראל.

תאריך:  17/03/2006   |   עודכן:  17/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
נסים ישעיהו
מה שאנחנו צריכים זה מישהו שיקום ויגיד באומץ: בקדנציה הבאה יש לחולל מהפכה פנימית בכל התחומים. שלום עם הפלשתינים ועם כל העולם יכון רק לאחר, ובתנאי שיכון שלום פנימי בתוכנו    כאשר יקום מנהיג כזה, יש להניח שהמונים ילכו אחריו. (מותר לחלום לפעמים, לא)?
נרי אבנרי
שניהם עשו קריירות חריגות. כמה שהיו שונים, ככה היו דומים. "שרון הלוקח", החמיץ אותנו (פעם את השמאל עכשיו את הימין), ואנחנו החמצנו את "אייבי הנותן"
יעל לוטן
למה אמנים צריכים יחסי ציבור? כל אחד צריך יחסי ציבור! הכי צריכים הם האמנים
עו"ד חיים קליר
גנבים פרצו לבית עסקו של המבוטח. לא היה ספק כי המבוטח דרך את האזעקה. חברת הביטוח עוררה ספק רק בשאלה אם האזעקה נדרכה בפועל. האם במצב דברים שכזה, בו המבוטח דורך את האזעקה, אך היא לא נדרכת בפועל, חברת הביטוח פטורה מכל תשלום? לשאלה זו עונה השופטת דליה אבי גיא, מבית משפט השלום בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il