X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מאשים את ערפדי התקשורת במאמץ קבוע להשניא את נתניהו על הציבור. אני מתעב את המאמץ הזה, מפני שהוא כרוך בהפקרת האינטרס שלי, שלך, שלנו
▪  ▪  ▪

חמור- גם אם תשימו לו כתר על הראש, יישאר חמור, וערפד- גם אם תתנו לו מקלדת- יישאר ערפד. והתקשורת הישראלית מלאה ערפדים. והטרנד החדש/ישן שלהם: שתיית דמו של ביבי. מי שמבין בתקשורת המונים, יודע: המאסה, היא שעושה את התודעה. ושונאי נתניהו בתקשורת הישראלית הם מאסה עתירת ערוצים.
התייחסותי לפוליטיקאים, יוצאת מנקודת מוצא פשוטה: תמצית עיסוקם - שירות לציבור. דהיינו, איכות חיינו מושפעת מאיכות משרתנו. ולכן, חובת התקשורת - שגם היא במובן מסוים, משרתת ציבור - להתייחס לפוליטיקאים המבקשים את אמון האזרחים, התייחסות עניינית. רוצים להיות קטנוניים, או אמוציונאליים? בחצר שלהם. לא על גבנו, ולא על חשבוננו. מה שלא רלוונטי - אל להם להתעסק עם זה.
אני מאשים את ערפדי התקשורת במאמץ קבוע להשניא את נתניהו על הציבור. אני מתעב את המאמץ הזה, מפני שהוא כרוך בהפקרת האינטרס שלי, שלך, שלנו. מאחר שהנטייה האוטומטית, של ערפדי התקשורת, להדוף בבוז את האשמות נגדם - קבלו דוגמא אחת מתוך אלף.
לפני זה, תזכורת: בסיס הקואליציה של ממשלת נתניהו (96-99) היה: 22 ח"כים של הליכוד (מתוכם לא מעט נחשים שאח"כ פרשו והקימו את מפלגת המרכז), עליהם ניתן להוסיף 5 של גשר, ו- 5 של צומת. סה"כ 32 ח"כים. כדי להקים קואליציה, הוא נדרש לעוד (לפחות) 29 ח"כים. ולמרות בסיס תמיכה צר, ממשלת נתניהו מנתה- 18 שרים. לא יותר, כי כך כתוב בספר החוקים.
אם רק היה מעז לשנות את החוק, ולהוסיף עוד שר אחד לממשלתו, הערפדים עם הזכוכית המגדלת והמקלדת עם הקשית היו שותים לו את הדם. לא בגלל שהם חסים על כספי ציבור, זה שטויות, אלא משום שדמו ממסטל אותם.
הנה ההוכחה: אחריו הגיע לשלטון מי שהערפדים ייעדו למלכות. 18 שרים זה מעט, ויש הרבה רעבים להאכיל. מה עושים? משנים את החוק המגביל את מספר השרים. וזה בדיוק מה שהוא עשה. והערפדים אתם שואלים? אחרי ששתו לביבי את הדם, הם היו בהאנג-אובר קשה.
24 שרים (6 יותר ממשלת נתניהו), מנתה ממשלת ברק. ומי נשא נאום חוצב להבות נגד ההפקרות הזו? ניחשתם נכון, יו"ר האופוזיציה, אריאל שרון. אלא שהממשלה המסורבלת, לא ממש עזרה לברק לשרוד.
אחרי שהסתובב בקמפ-דייוויד עם חצאית בלי תחתונים, התברר שערפאת לא ממש מתרגש מהרמזים ותרם את חלקו לסילוקו של מי שהתקשורת השקיעה כל כך הרבה בהמלכתו. בבחירות ב- 2001, אזרחי ישראל ליוו למנוחת עולמים את חלום "המזרח-התיכון החדש". תם עידן סוכני אוסלו בשלטון, והתחיל עידן שרון.
עוביו של המנהיג החדש, לא אפשר לו להזדחל דרך הלאקונה שהשאיר לו קודמו, והוא הרחיב את ממשלתו ל- 28 שרים, ו- 12 סגני שרים. סה"כ 40: יותר מכל ממשלה אחרת מאז קמה המדינה. ממשלה ענקית, מסורבלת, מיותרת, ובעיקר יקרה. וכלבי השמירה מה? אם זה לא ביבי- אני לא נושך...
במהלך מסע הבחירות שלו, ב- 2003, התחייב שרון לציבור, שממשלתו הבאה (אם ינצח) תמנה, לא יותר מ- 18 שרים. הוא ניצח. האם עמד בהתחייבותו?
הטעות של המורדים בליכוד היתה, סיכול כוונתו של שרון למנות את זאב בוים ורוני בראון לשרים. זה מה שאומרים כל הפרשנים. אילו עשו כלבי השמירה את מלאכתם, היו חייבים לתמוך ב"מורדים". עוד שני שרים על ה- 21 הקיימים - זוהי הפרת התחייבות של ראש הממשלה. ומנהיג שמעמיס על גבו השפוף של הציבור מיליונים מיותרים, ראוי לגינוי. במקום זה, כלבי השמירה התנפלו דווקא על המורדים". הנה לכם (עוד) הוכחה שהאינטרס הציבורי, לא ממש מעניין את אלה המופקדים עליו. אלה הן העובדות.
והערפדים ששתו ושותים את הדם של נתניהו, שילכו למראה וישאלו את עצמם שאלה אחת. מתוך אלף...

תאריך:  02/04/2006   |   עודכן:  02/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יאיר סקלסקי
לכל אחד מאיתנו יש רופא משפחה, ורבים מאיתנו פונים גם לרופאים מקצועיים    הידעתם? כל אדם זכאי לעיין בכל עת ברשומה הרפואית שנערכת על-ידי רופא המשפחה והרופא המקצועי, ואף זכאי לקבל ממנה העתק
שנער עמוס
טעות נוראה יעשה פרץ אם לא ילחם על ראשות הממשלה. לפרץ הזדמנות פז לממש את חלומו ולהקים בהדרגה קואליציה חברתית שתחילתה במפלגת העבודה, ש"ס, יהדות התורה, ליברמן והליכוד
עו"ד יוסי פוקס
אחרי כשלון המאבק שלנו בנסיגה החד-צדדית מחבל עזה וחורבן ההתיישבות הפורחת שהיתה במקום, הגיע העת להפיק לקחים ולשנות את דרכי המאבק
יוסי אחימאיר
אריק באך
קואליציה כפוייה של אולמרט ופרס עם גרושותיהן מהעבודה והליכוד תספק לנו את הטנגו המזוכיסטי: צעד קדימה, ושניים (מ)אחורה. ואילו שותפות סאדיסטית של קדימה עם ליברמן תגיש לו את הניצחון הסוחף בבחירות הבאות על מגש של כסף ("שח!"). אוי לי מיוצרי, ואוי לי מייצרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il