X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ועדת זיילר, פרשת פריניאן ומכתבי האזהרה הם רק קצה של קרחון במשטרת האופל שלנו - משטרה שצריכה שיקום דחוף
▪  ▪  ▪

שנים רבות אני צועק, כותב, אומר, בכל הזדמנות, מעל כל במה, כי יש לנו משטרה מושחתת. בלשכת היועצים המשפטיים לממשלה, לדורותיהם, מונחים בארונות, קלסרים רבים, עבי כרס של מכתבים ששלחתי. איש לא טיפל. איש לא קרא. הכל הלך לתיוק. פעם, הראה אליקים רובינשטיין, אחד מיני רבים מהיועצים המשפטים לממשלה, את "ארון קלסרי פישלר" לשר המשפטים פרופ' יעקב נאמן, כאילו "האיש השתגע", במקום לנבור בתוכנם, לקרוא, ללמוד, לבדוק, לחקור ולדרוש, לגלות ולחשוף את השחיתות.
כשאתם רואים ברחובות, יום יום, שעה שעה, ניידות משטרה רבות כל כך החונות בניגוד לחוק (ראו למשל ביום הספורט שקיימה המשטרה לפני כחודש, ראו יום יום סביב בתי המשפט בארץ, ראו סביב משכן הפרקליטות ברחבי הארץ], אתם יכולים להבין כי עניין לנו בתופעת ה"משטרה בתנועה מגונה".
שימו לב: לאור יום, כל יום, שעה שעה, עוברים המשטרה ושוטריה על החוק, והכל עוצמים עיניים ומחרישים. תלונות אין ספור שאני מגיש, המלוות בתמונות (ראיות) נגנזות על-ידי המשטרה בעילת "חוסר עניין לציבור". הקולגות - מסייעים לקולגות. יד רוחצת יד. אם כך, לאור יום, צאו וחשבו מה נעשה בחדרי חדרים, בחשכה. אילו קומבינות. אילו טריקים. פחד אלוהים.
השחיתות במשטרה גואה הרבה שנים. בכל תחנה, בכל מרחב, בכל מחוז. המשטרה שלנו אלימה. המשטרה שלנו חוקרת חשודים בלא מתן זכויות לחשודים (למשל העמדת זכות היוועצות בעו"ד). המשטרה שלנו מאזינה בניגוד לאמור בצווי בית משפט. המשטרה שלנו, לעיתים, מאזינה גם כשאין צו מבית משפט. מאות פרשות רצח "פתוחות" ממתינות ל"קצה חוט". אין מערך מודיעין מקצועי ומסודר. אין מערך חקירות מקצועי. את עיקר ה"פיצוחים" וה"פיענוחים" משיגה המשטרה מ"שטינקרים", מבעלי עניין, מעדי מדינה.
הישגי המשטרה, אם קיימים השגים בכלל, אינם פרי עבודת מודיעין וחקירות. צאו לתחנות וחפשו שוטרים החל מהשעה 17.00. הכל שומם שם. שעות אתה ממתין במענה הקולי של "מוקד 100". הכל רקוב שם. הכל שטחי. הכל חובבני.
הוועדה הבאה שאני קורא להקימה, תעסוק באיך קודם קראדי לתפקיד מפכ"ל ומי בחש בקדירה. זו פרשה נוספת שתזעזע אתכם. איש עד היום לא בדק ולא חקר את העניין.
הנה לכם - אחי בני עמי - משטרה מושחתת במדינת ישראל - ממש כברפובליקת בננות.
אל תשבו בחיבוק ידיים. קומו ועשו מעשה.

הכותב הוא משפטן, כלכלן ומוסמך במנהל עסקים.
תאריך:  24/05/2006   |   עודכן:  24/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
ישראל בודקת אופציות לפיתוח טילי שיוט אשר ניתנים לשיגור ממטוסים, כלי שיט או צוללות - כך מדווחת סוכונת הידיעות רויטרס    האם ישראל משדרגת את האופציה למכה שנייה?
אליקים העצני
התהפך העולם! עיתון של מתנחלים מאמץ לעצמו את השקפת העולם של השמאל הקיצוני. לא לקונן על העבר, לא להתכונן לעתיד - לעצום את העיניים!
דניאל (דני) כהן
השחיתות הציבורית הינה איום קיומי אסטרטגי על החברה הישראלית, איום המחייב מלחמה חסרת פשרות בנגע השחיתות. צעד ראשון ותנאי מחייב להצלחה במלחמה הזאת הינה רפורמה ברשות השופטת שריח רע עולה ממנה
שלמה אידן
אבו-מאזן והפתח גובים מאתנו מחיר דמים, וימשיכו לעשות זאת ככל שנאפשר להם; לטווח ארוך יותר, טוב לנו אויב מתלהם ומבודד על מנהיג תרבותי ומתון, לכאורה, המקובל על העולם ומטרותיו זהות
עו"ד יראון פסטינגר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il