X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צריך להשרות את האומה כוּלה שלושה ימים כל צד. בטמפרטורה בינונית. עד שתתרכֵּ, תתקלֵף מן האספסוף הנאור, תשטוף עצמה בקרים, עד שיִּתְכַּווצוּ הַנַּקְבּוּבֿיוֹת
▪  ▪  ▪

השיח הישראלי, שלא כמו השיח היהודי, מעורר פשוט השתאות! זוֹ איננה קבוצה שולית, מדובר בחלק נכבד מהעם שרואה ממש את היפוכו של דבר. היכולת הוורבאלית הווירטואוזית של האנשים האלה להצדיק את עצמם מתוך המראה, מרעיף עלינו מנה גדושה של כסילות לשמה. מה תענה לאיש אם אינכם רואים עין בעין אותם צבעים. ריחות. טעמים.
צריך להשרות את האומה כּוּלָהּ שלושה ימים כל צד. בטמפרטורה בינונית. עד שתתרכֵּ, תתקלֵף מן האספסוף הנאור, תשטוף עצמה בְּקרים, עד שיִּתְכַּוְּצוּ הַנַּקְבּוּבִֿיוֹת. משום מה החליט האספסוף הנאור שאספסוף, חייב להיות נִבער, וזה לא נכון בעליל! יש ויש באספסוף אנשים הרואים עצמם נאורים מאין כמותם. הם אינם חשים שהם בעצם - המון! בארון!
ראש המועצה לביטחון לאומי, גיורא איילנד, אומר שההינתקות היתה "החמצה אדירה!", "החמצה היסטורית". הוא לא הספיק להתחיל לתכנן אותה וכבר נתקבלה החלטה מתוכננת. אריאל שרון נתן לו ארבעה חודשי תכנון החלטה שכבר נתקבלה. ככה התנהלה ההינתקות. מפי הגבורה עצמה.
אלא שֶׁזוֹ, איננה הוכחה אותה חייבים לקבל. היו למעלה הימנה ונדחו בשאט נפש וּבֿוּז עמוק. מדובר במחלת נפש לאומית, ההיגיון, שינה טעמו ורואה ברכה בַּנזק. לא נעשו מחקרים אודות תופעה זו, אין יודעים לזהותה, אין לה שֵׁם ולא תרופה. אין יודעים אם ההתכחשות היא מסימני המחלה או כל תכונה אנושית אחרת. רק זאת נדע, יש מחלה!
אין יודעים אם המחלה סופנית או חולפת וּמָתַי, אין תקדימים! או יותר גרוע, היו ולא חשנו בהם. אולי היתה רדומה בנו ובאבותינו ורק עתה הגיחה וזקפה ראש! חייבים להכיר בקיומה, הדבר הוא בִּנְפָֿשׁוֹת צאצאינו. כל איבר ואיבר בנפש החולָה הזוֹ חייב לבדוק עצמו בכל האמצעים האפשריים. כל עוד אין ממצאים מעידים, מוכרחים לחפש. בכל הַכֵּלִים הנמרצים. אין ברירה, לא הוכשרו רופאים לדבר הזה.
הסדקים שנפערו ביהודי מדינת ישראל והיו לִבֿקִיעִים, אינם צוֹפֿרִים! אין גם סימן לִצְפֿירָה גם אם הדבר יסלים לִתהום רבה. פחד! "אשרי אדם המפחד תמיד וּמקשֶׁה ליבו יִּפּוֹל ברעה". ניחר גרונם של המעוררים למיניהם. נפש העם בתרדמת, מי יעירנה? אין עצה ואין תבונה. אולי יבוא נס, "אין בעל הנס מכיר בניסוֹ".
המדהים הוא שהגרורות מתפשטות בגאון, כמו במצעד ניצחון. דבר לא עוצר בעדן! ועוד פצע ועוד חבורה ועוד מכה טריה ועוד מַק-בָּשָׂר ועוד רְזוֹן פנים ועוד נֶמֶק והשערוריה נֶעֱדָּרֵת! אפילו הילד מ"בגדי המלך החדשים" איננו. כל-כ חבל! כמעט הצלחנו.

תאריך:  05/06/2006   |   עודכן:  05/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
ראש הממשלה אולמרט הביע בפגישתו עם מובארק צער על התקרית בה נהרגו שני אנשי ביטחון מצריים אשר חצו את הגבול ותקפו באש כוח צה"ל והנחה את גורמי הביטחון למנוע הישנות מקרים מעין אלה. שאלת תם - האם לא היה ראוי שהנשיא מובארק ישא את דברי ההתנצלות על התקרית?
עו"ד אברהם פכטר
סלימאן אל עביד שהורשע ברצח חנית קיקוס ז"ל ונידון למאסר עולם - השתכנע להגיש בקשת חנינה. פרשת אל עביד היא בעלת קווי דמיון רבים לפרשת ברנס שהורשע ברצח, קיבל חנינה, זכה למשפט חוזר - וזיכוי מלא. החשש: בשל החנינה, המערכת תצליח להתחמק ולטשטש את ה"פשלות"
יובל ברנדשטטר MD
באים הקיבוצניקים וצועקים, הופקרנו. אנו החלוצים, בוני ומפריחי הנגב, מופקרים לחסדי החמאס והג'יהאד. אל תתפלאו. כאשר הפקרתם, הופקרתם. כאשר קידשתם את הקו הירוק כך יחולל בידי מבקשי נפשכם
אופיר שפיגל
מתרבים הארגונים, אשר מבינים, כי בשביל להצליח יש להשתמש בכלים מקצועיים ולשכור את שירותי הלוביסטים. תפקיד הלוביסטים הינו להעביר את הדיון מהרחוב לוועדות הכנסת הרלוונטיות
עו"ד יוסי דר
כל מי שמצוי מעט באורחותיו של בית המשפט העליון יודע היטב שאיש מקרב שופטיו - פרט לשופטת ביניש - לא יעז להציג את מועמדותו לכהונת הנשיא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il