X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"הבא להרגך השכם להרגו", אמרו חז"לינו. את המחבלים עלינו לחסל בכל מקום שבו הם נמצאים, ואם הם בוחרים להימצא באזורים הומי אדם, דמם בראשם וגם דמם של כל הבלתי מעורבים, עם כל הכאב והצער
▪  ▪  ▪

"עדיף לבטל פעולות נגד מחבלים מפני פגיעה בחפים מפשע", כך הורית לרמטכ"ל רב אלוף דן חלוץ, כפי שפורסם היום ב"ידיעות אחרונות". קראתי את ההוראה ולא האמנתי, האם זו הוראתו של שר ביטחון ישראלי או שמא שר פלשתיני? ממש לא ייאמן!!! האם שומעות אוזניך את מה שפיך מדבר?
במקרים שבהם המודיעין מאתר מחבלים ויודע בדיוק היכן הם נמצאים - עדיף לדעתך להשאיר את הצפעים הללו חיים, ממתינים לשעת הכושר להכיש, ולהימנע מלרוצץ את ראשם, פן בשעת מעשה יבולע חלילה לאלה המטפחים אותם.
אדוני שר הביטחון, עם תפיסת עולם אווילית ומעוותת שכזאת לא בלבד שאתה מסכן את חייהם של תושבי שדרות ובנותיה, אלא גם את שלומם של כלל אזרחי ישראל.
"הבא להרגך השכם להרגו", אמרו חז"לינו. את המחבלים עלינו לחסל בכל מקום שבו הם נמצאים, ואם הם בוחרים להימצא באזורים הומי אדם, דמם בראשם וגם דמם של כל הבלתי מעורבים, עם כל הכאב והצער.
כשר הביטחון של ישראל עליך לשקוד ראשית כול על שלום אזרחיך החפים מפשע, ובשום אופן לא על שלומם של פלשתינים בלתי מעורבים, אותם אין לכנות "חפים מפשע" משום שברובם הם זועקים את זעקת הקוזק הנגזל, הרי במו ידיהם הם המיטו על עצמם את אסונם. בבחירות דמוקרטיות הם בחרו בממשלת חמאס שאינה מכירה בקיומה של ישראל, ולכן הם אלה החייבים לשלם את המחיר, ולאסוננו גם אנחנו אזרחי ישראל.
ממש קשה לשמוע את חקירות שתי וערב שעושה התקשורת למפקדי חיל האוויר החייבים להצדיק עצמם בפני יפי הנפש החמושים במצלמות ובמיקרופונים, בשעה שהם ספונים באולפנים ממוזגים, ומאשימים את אלה שהודות להם הם ישנים בשקט בלילות.
כשר ביטחון ישראלי עליך לתת מלוא הגיבוי לטייסינו, ולכל המערכת המסייעת לחיסול מרצחים. עליך לשבחם ולעודדם בכל הזדמנות, ולהימנע מלהצטרף לאלה המרפים את ידיהם בלוחמה פסיכולוגית נואלת, שעלולה חלילה להפריע להם מביצוע מלאכת הקודש שלהם, שהיא ההגנה על חייהם של אזרחי ישראל.
כל אזרח שעיניו בראשו יודע כי צה"ל אינו יורה סתם בתאוות רצח לשמה על-מנת להרוג אזרחים תמימים, כפי שעושים השהידים ומשגרי הקסאמים. ידינו נקיות, צבאנו הוא צבא הגנה לישראל, ובמלחמה עקובה מדם שכזאת יש גם טעויות, שמי ששרת בצה"ל יודע שכולן נעשות בשוגג.
חלילה לך שר הביטחון להמשיך ולדבוק בתפיסת העולם השגויה של הימנעות מפגיעה במחבלים מוגי לב כשהם בוחרים להסתתר במקומות מאוכלסים. משום ש"המרחם על אכזרים מתאכזר לרחמנים".

תאריך:  22/06/2006   |   עודכן:  22/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זאב גרינברג
המחדלים ואוזלת היד של האגף לשיקום פוגעים באזרחים רבים ובבני משפחותיהם פגיעה קשה ובלתי הפיכה לכל החיים - מכתב גלוי אל ראש אגף השיקום במשהב"ט
עו"ד אברהם פכטר
שר המשפטים מטלטל את המערכת. בהמשך למדיניותה של השרה ציפי לבני, רמון מצהיר על שינויים, בבתי משפט, וועדת המינויים, קיצור תורים ובית משפט מיוחד ל"פשע המאורגן". הצהרות יפות וכוונות טובות - היו לנו בשפע. עכשיו - מחכים לתוצאות, לביצוע ויישום
איריס פרחי
מה גורלו של צרכן שרכש מוצר חדש ופגום, ורצה את הכסף בחזרה? ומה עם זה שדרש את כספו לאחר ביטול עסקה או שירות? מתברר שבישראל 2006 האזרח הקטן שווה ערך לאסקופה נדרסת
אלון לוין
אוסטרליה נהנתה במשך שנים רבות מהריחוק שלה משאר מדינות העולם בכל הקשור לנושאים ביטחוניים. צבאה אומנם השתתף במלחמות העולם והיא הייתה נתונה לאיום מסוים מכיוון היפנים, אך בבית נהגו האוסטרלים בביטחון רב, משוחררים מדאגות ביטחוניות. לצערם, זה כבר נחלת העבר
ד"ר אורי גבעון
אבחון מוקדם של עקמת יאפשר לזהותה כאשר העקמת קלה, וכאשר ניתן לטפל בה באמצעים קלים יחסית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il