X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נורא הכעיסו אותי עם כל הקיטורים והטרוניות על כך שלבן אדם יש גם אג'נדה פוליטית וגם גיטרה באס, נורא רציתי לכתוב למה אני לא הלכתי לנווה שלום
▪  ▪  ▪

אם לא יצא לכם לעבור על התגבובים לכל הכתבות על איך לנסוע היום לנווה שלום להלן התקציר: ממש חוצפן הרוג'ר ווטרס הזה. במקום לשלוף דגל ישראל מגרב של גיבור סברינה באיצטדיון טדי, הוא מטריח 55 אלף איש לאיזה ישוב קטנטן של שמאלנים וערבים, הולך לפני זה ומקשקש כתובות נאצה על הגדרונית הביטחונית שלנו, מעז לקרוא לה חומה ומתעלם מהעובדה שבכלל באנגלית שמה decorative shrubbery. איפה הוא חושב שהוא נמצא? בקיימברידג'? בשנות השישים? שישיר וישתוק.
השבוע שיחזרו מי שנשארו מלהקת "המי", (Roger Daltry-63 Pete Townshend-61) את המופע החי שלהם מפברואר 1970 באוניברסיטת לידס. ההקלטה של המופע המקורי, שכלל את כל אופרת הרוק "Tommy", להיטים נבחרים מ"Sell Out" וסינגלים ישנים יותר, יצרה את אחד מאלבומי ההופעה החיה הנמכרים ביותר בכל הזמנים. בעיניי ובעיני רבים אחרים מדובר בהופעת הרוק הטובה ביותר שאי פעם תועדה וכנראה אי פעם בוצעה. הסיקור על שחזור ההופעה קיבל אצלנו כותרות צנועות מכמה סיבות, אך זה לא הזמן לעמוד על קוצו של "יוד".
על כל פנים, הסיבה העיקרית לאיכות ההופעה ההיא, הייתה ש"המי" באותה תקופה פשוט לא ירדו מהבמה, הם בדיוק חזרו מסיבוב הופעות בארה"ב, שגולת הכותרת שלו הייתה ההופעה בפסטיבל וודסטוק והם המשיכו את רצף ההופעות שלהם עד לפסטיבל Isle of Wight חצי שנה מאוחר יותר. בכל אותן הופעות הם שמרו בערך על אותה רשימת שירים ועל אותו מסר לקהל הפסטיבלים, "Shave and go home".
המסר היה מופנה להיפים של מהפכת הפרחים, אותם צעירים שנדדו מפסטיבל לפסטיבל, מהפגנה נגד המלחמה בוויאטנם להפגנה נגד ההפליה הגזעית של ארה"ב, הוא הכיל בתוכו את כל מה שהיה ללהקת "המי" לומר לאותם "נערי פרחים", את כל מה שנאמר באופרת הרוק "Tommy" וב-"Sell Out", מהפכת הפרחים היא לא פרץ של אינדיוידואליזם, פשוט הג'ינס וחולצת הטי החליפו את חליפת השלושה חלקים ואת עקרת הבית מהפרסומת לשואב אבק החליף כוכב הרוק בפרסומת לקוקה קולה. הייתם עדר כבשים ונשארתם עדר כבשים רק החלפתם מלתחה.
בגלל שעוד לא הגעתי ל-300 מילה נזרוק כמה מילים על עדר הכבשים של היום. נורא הכעיסו אותי עם כל הקיטורים והטרוניות על כך שלבן אדם יש גם אג'נדה פוליטית וגם גיטרה באס, נורא רציתי לכתוב למה אני לא הלכתי לנווה שלום, להגיד שכשסיד יבוא אני אקום, שהשלם גדול מסכום חלקיו, שככה זה גם בנבחרת אנגליה, חזרו לארבע ארבע שתיים יהלום ופתאום מתחברות להם יותר מארבע מסירות, שזה ש Snowie White לא מדימונה זה לא אומר שהוא לא אבי סינגולדה, אבל אחרי כל התגבובים שלהם לא יכולתי להנות מההופעה אפילו ברדיו, כל מה ששמעתי זה 55 אלף מילואימניקים צורחים "Bring the boys back home" מריעים לקריאה של Waters לשבור את חומת ההפרדה ולא מבינים מילה אחת. ממש כמו בוודסטוק רק עם שרי אריסונים ומסוקים.

תאריך:  23/06/2006   |   עודכן:  02/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניסים ישעיהו
כאשר היינו בגולה פיזית, היו תקופות טובות ופחות טובות    היו גם תקופות רעות מאד. אבל שם לפחות איש לא השלה את עצמו שזוהי גאולה או שזהו המשיח. היתה תקווה לגאולה שתבוא על-ידי משיח צדקנו והתקווה נתנה כח להתגבר על כל הקשיים    כאן אומרים לנו שזו הגאולה וזהו המשיח, אז לְמָה נותר עוד לקוות? וכאשר אין תקווה, מה ימנע את היאוש?
אהוד אולמרט
נאום ראש הממשלה במושב הנעילה של פורום קיסריה    כ"ז בסיוון תשס"ו, 22 ביוני 2006
רונן ליבוביץ
חברי הכנסת הערביים כועסים על מדיניות ישראל כבר תקופה לא מעטה ולא מבינים מדוע אינה מקדמת את תהליך השלום    ל-Nfc הסבירו צרצור וברכה את טענותיהם כלפי ישראל והסבירו את השקפת עולמם
פרופ' סטנלי פישר
דברי נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, במושב הנגיד בפורום קיסריה    כ"ו בסיוון תשס"ו, 22 ביוני 2006
עו"ד אלתר, עו"ד הוכברג
מה המיסוי על מכירת מניות רשומות למסחר שהוכנסו להקפאת מסחר (רשימת שימור) על-ידי הבורסה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il