X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המצרים יכולים להסיק את המסקנה שאם, למשל, יזיזו את רוב צבאם לגבולות ישראל - ישראל תתלונן, תתמהמה ולא תעשה דבר אלא תשלם את המחיר לגייס ולהחזיק עוד כ-75,000 חיילים להגנה נגד התקפה פתאומית
▪  ▪  ▪

מומחה קבע שיחסינו עם מצרים גרועים יותר מיחסי ארה"ב וברית המועצות בימי המלחמה הקרה. נראה לי שהוא משקף את היחסים נכונה. במצב זה, חובה עלינו להקרין למצרים שכוחנו גדול והפרת המוסכם והחתום לא יתקבלו בשקט.
מה באמת מקרינים להם היום?
א. צה"ל על סף התפרקות! סרבני פקודה הולכים חופשיים ברחובותינו כגיבורים של השמאל הקיצוני. קצינים בכירים במדים, כגנבים בלילה, מתקיפים באנונימיות החלטות ממשלה נבחרת או לאור יום מעניקים לעצמם זכות ביקורת בפומבי כשאין זכות כזאת במדינה דמוקרטית. בנוסף, מדליפים מצה"ל לצרכים פוליטיים, לכסות פשלות, כתגובה לקיצוצים...
ב. הממשלה מקרינה חולשה. במקום לנצח על הטרוריסטים (ואז מו"מ אם קיימת כתובת בדור זה), מנהלים איתם מו"מ תחת אש ומתגמלים אותם כאילו שאין לנו צבא חזק. מי מאיתנו לא מבין שזה מחזקם לרצוח, לחטוף, למחוק משפחות שלמות מהחיים?
ג. התקשורת הנתמכת שאינה פטריוטית. בשם חופש הדיבור והדמוקרטיה האנרכיסטית היא מהדהדת תעמולת הטרוריסטים, מנצלת גישת הסטריאוטיפים (המתנחלים, החרדים...) להשחיר ציבורים שלמים, נותנת לרוצחים ושולחיהם את המיקרופון ורחוקה מאד מתקשורת מאוזנת וכמובן מקצועית. בקיצור, במקום לאחד אותנו במסגרת הפלורליזם, היא מפצלת אותנו ללא רחמים.
ד. ההסתדרות מתנהגת כאילו שאין מלחמת קיום. במקום לחפש את הצדק בזמן חרום - שבו נרצחים יהודים כל שבוע - בשיטות שלא יחלישו את הכלל כגון בוררות חובה מוסכמת, ההסתדרות בוחרת בשיטה המחלישה, מפצלת את הכלל וכך מעודדת את הבאים להרגנו.
מכל זה המצרים יכולים להסיק את המסקנה שאם, למשל, יזיזו את רוב צבאם לגבולות ישראל - במקום להשאירם מערבה מתעלת סואץ - ישראל תתלונן, תתמהמה ולא תעשה דבר אלא תשלם את המחיר לגייס ולהחזיק עוד כ-75,000 חיילים להגנה נגד התקפה פתאומית.
באווירה הבינלאומית היום שבה ארה"ב תקועה בעירק (והבדלנים מתחזקים) ורוסיה והאיחוד האירופאי - שתומכים בערבים כמעט ללא סייג - מתעמתים בה על מנהיגות העולם, הדוגמה לעיל עלולה להיות ריאלית.
על כולנו להבין שהמשך השגעון שהכל מותר; שכל אחד/קבוצה יכול לעשות מה שטוב בעיניו בהתחשבות מינימלית בכלל ובמלחמה על קיומנו, היא נוסחה להתאבדות.

תאריך:  03/12/2003   |   עודכן:  03/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלברט שבות
למדתי לנהוג כבר בגיל 12 והטריק שלי היה פשוט: חוסך את היומית שקיבלתי מאבא, עד שסופר בכיס 8 לירות סוריות, אומר לאימא שלי שהולך לשחק כדורגל ובמקום לשחק בכדורגל הולך לתפוס "סוזוקי" קטן בכביש הראשי
דודו אלהרר
יש עם מי לדבר בצד הפלשתיני בתנאי מפורש שמדינת ישראל תסכים לחיסולה כמדינת היהודים
משה איפרגן
המחנה השמאלי ההזוי יכנס למחנה מוגדר וברור ואנשים מרכזיים במפלגת העבודה עשויים להפוך למפלגת שמאל שפויה
אברהם שרון
ראיתי אותה ביום חול שגרתי, בשעת בין-ערביים דמדומית (שבה היתה האישה ההיא כבוייה ועגמומית) והתלבטתי:להציע עזרה? לשאול משהו? להתעלם? לעזוב? להמשיך בשלי כאילו כלום?
אליקים העצני
על משקל האזרח "ק." של קפקא ב"המשפט", נקרא לו כאן "פ."
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il