X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

לבן הוא הצבע העיקרי ברוב האמבטיות והוא גם הצבע של השיניים שלנו. אז מה חדש בענפים אלו בשנת 2021? כיצד השיניים שלנו יכולות להיראות לבנות ומבריקות גם אם אנחנו רוויי שיניים חסרות וסתימות אמלגם כסופות? מהן התמורות הנדרשות בחדרי אמבטיה מעוצבים על-מנת להשביח את הדקורציה הפנימית עוד יותר? כל זאת ועוד תוכלו לקרוא במאמר המלא לחיים טובים המבוססים על טרנדים עכשוויים!
לחייך מבלי להסתיר את השיניים עם היד - גם כשהמצב בפה אינו סימטרי
בשונה מימי העבר, בעת שכל פגם בשיניים נפתר על-ידי תותבים, טיפולי שורש וסתימות לא מחמיאות, כיום בעולם רפואת השיניים שמים דגש מיוחד על אסתטיקה. מרפאות שיניים רבות, על-אף שלא חייבות, הוציאו מהמחירון שלהן את סתימות האמלגם ומטמיעות רק סתימות יוקרה לבנות ויפות מקומפוזיט. עברתם עקירת שן שאינה שן בינה, אלא כזו שמשתתפת בלעיסה? אל תחיו עם החור. הסדירו שתל טיטניום ומעליו כתר זירקוניה, שנחשב ליוקרתי ולעוצמתי שבכתרים. זהו כתר שעשוי מזירקוניום אוקסיד, יסוד טבעי לחלוטין שאינו מתכתי והוכח מחקרית כקרוב ביותר לחומר העצם של גוף האדם. אשר על כן הוא לא מגרד ולא פוצע את עור החניכיים כלל ועיקר.
באמצעות טכניקת רפואת שיניים ממוחשבת, יפסלו עבורכם כתר זירקוניה ולאחר-מכן השתל שלכם יורם למעלה ויושחל לתוך הכתר. בסיום התהליך ניתן יהיה להנמיך את הכתר עד אשר לא תרגישו גובה, אלא סימטריה מלאה כמו בשן אמיתית.
עוד בטיפולי אסתטיקה: הלבנת שיניים לבעלי שיניים בריאות ושלמות, אך לא לבנות מספיק. למי שאין מנשך בריא, אלא מרווח, לא לבן או מוכתם יכול לקבל ציפוי חרסינה Laminate שזהה להכנת כתר רק בלי טיפולי שורש. המבנה נבנה על מנשך השיניים הקיים ומוצב על החלק הקדמי שלו. אלו הם טיפולי שיניים שכדאי לכם להכיר בתחום האסתטיקה.
מקלחונים וארונות אמבטיה לחדר המקלחת
יש לכם גיגית אמבטיה לבנה? כיור לבן תואם? עכשיו זו העת לאבזר אותם עם ארונות אמבטיה יוקרתיים לשילוב עם כל סוגי הכיורים. ניתן לבחור ארון תחתון, ארון עליון (מעל עמדת העבודה של הכיור) או סט ארונות שהוא שילוב של השניים וכולל מראת קיר. באשר לתחום המקלחונים, ניתן לבחור בין מקלחון פינתי למקלחון קיר. לכו על-פי מבנה חדר האמבטיה שלכם. חשוב לבחור אגנית, רצפת דריכה, זהה בצבע שלה לגיגית האמבטיה והכיור על-מנת ליצור רצף עיצובי המשכי בכל רחבי החדר בתחומי החרסינה והקרמיקה. חשוב להתבסס על אייטמים מעוצבים שייראו במיטבם בחדר האמבטיה שלכם ולכן אנו ממליצים לבחור את התכולה באמצעות הדמיית מחשב חכמה מבלי לצאת מן הבית על-מנת לדייק את בחירתכם ולבחור מוצרים שיתאמו פיקס לעיצוב חדר הרחצה שלכם, על-מנת להפכו למעוצב באופן מיוחד.

תאריך:  05/09/2021   |   עודכן:  05/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
האם אפשר לעשות ניהול מוניטין בעצמי? אם אתם מחפשים לשפר את התדמית שלכם ברשת, ישנם מספר צעדים שתוכלו לעשות לבד. למה תדמית באינטרנט קריטית לכל עסק ולכל אדם? איך משפרים מוניטין באינטרנט לבד? ומדוע עסקים ואנשים רבים בוחרים בשירותי ניהול מוניטין?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il