X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אחת לזמן מה השוק כולו משתנה, עם טכנולוגיה חדשה שמשפיעה באופן רוחבי. זה קורה בכל השווקים. ממסחר במניות ועד לסוגי מכוניות, מפירות וירקות ועד הדרך בה אנו מזמינים אוכל במשלוח ממסעדות. טכנולוגיה היא דבר שמשנה את העולם, פעם אחר פעם, והופך אותו לנוח יותר, טוב יותר, ונגיש יותר. נובו מטבחים מציגים טכנולוגיית pianovo הגרמנית, טכנולוגיה אשר משפיעה על עולם המטבחים, וממנו לעולם עיצוב הבית.
המטבח הוא חדר מיוחד. הפונקציונליות של המטבח הופכת אותו לחדר עבודה לכל דבר. אנחנו אולי לא מתפרנסים מהבישול לעצמנו, אבל אנחנו בהחלט צריכים שיהיה לנו נוח לבשל. כל מי שמבשל באופן קבוע יאשר את מה שאנו אומרים כאן - מטבח נוח מזמין אותנו לבשל בו, ומטבח לא כל כך נוח, לא כל כך מזמין אותנו.
אסתטיקה ופונקציונליות - השילוב המושלם למטבח שלכם
מטבח חייב להיות פונקציונלי, אבל מטבח גם חייב להיראות טוב. כאשר יש לכם את השילוב הזה, אתם גם רוצים שהוא יקבל מעטפת של עמידות לאורך זמן, כי בכל זאת, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם משפצים את המטבח כל שנתיים שלוש. נובו מטבחים מציגים טכנולוגיית novopia הגרמנית, טכנולוגיה שמצטרפת לאוסף הטכנולוגיות שמהוות את המטבח המושלם של החברה. טכנולוגיה זו פותרת מכשול אסתטי שנהיה כמעט כורח המציאות בעיצוב המטבחים בעולם, וכאן נכנסה נובו ושינתה את כללי המשחק.
טכנולוגיית החומרים מתפתחת במקביל לטכנולוגיות הדיגיטליות, ובקצב גם כן מרשים. במקרה זה מדובר בחומר ייחודי, ציפוי שנועד לאפשר לכם ליהנות ממטבח עם פינות מושלמות, ללא סימני חיבור או קיטועים בגימור. החומר הזה מיושם כציפוי למטבח הבנוי, והוא מאפשר זווית מושלמת של 90 מעלות (או כל זווית אחרת לצורך העניין), ללא חיבורים נוספים.
במילים אחרות, כל המטבח נבנה, עם הזויות והחיבורים החיוניים, ואז חומר הציפוי מכסה את הקונסטרוקציה ומאפשר יצירת מראה אחיד לחלוטין, חלק ואלגנטי, למטבח שמקרין יוקרה בכל פינה ופינה. תשאלו כל שיפוצניק, כל מתקין מטבחים, כל קבלן בניין, אפילו בוני רהיטים - החלק הקשה ביותר בסופו של דבר זה הגימורים, או ה"פינישים".
ומה עם שאר המטבח?
נכון, עיצוב זה לא הכול, ועיצוב פונקציונלי זה חלק עצום בכל הנוגע לנוחות השימוש. מטבחים מבית נובו יוצאים לאוויר העולם עתירים בטכנולוגיה, לא רק בגימור מושלם. זה מתחיל בחומרי גלם עמידים במיוחד, שיכולים לעמוד בגבורה בשינויי חום וקור, ניקיונות חוזרים ונשנים, ובעצם כל מה שמטבח צריך להכיל.
מעבר לכך, המגירות מותקנות בהתאמה אישית, כמו גם כל המטבח כולו, וכוללות טכנולוגיה לבלימת טריקה, פתיחה מלאה של המגירה לנוחות מרבית, ועוד. דלתות הארונות מצוידות בטכנולוגיה המאפשרת שליטה מלאה במפתח הדלת בכל שלב בסגירה או בפתיחה, עם בולמי טריקה אינטגרלים, והכול עם אחריות.

תאריך:  08/09/2022   |   עודכן:  08/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il