X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

וסעים ברכב מבלי להדליק את הרדיו? עושים נסיעה ארוכה מבלי לשמוע מוזיקה טובה? למה לא להעצים את חווית הנסיעה שלכם ברכב עם מערכת סטריאו איכותית ומעולה! היום אפשר לרכוש ולהזמין מערכת שמע עם רמקולים לרכב, ציוד להתקנת סטריאו עם כל התכולה וגם סאב-וופרים עוצמתיים במיוחד!
מערכת שמע מצוינת לרכב!
אי אפשר לנסוע ברכב מבלי ליהנות מכל רגע ממוזיקה מעולה שאתם בוחרים בספוטיפיי או מזו שמוציא הרדיו שלכם. אך לפעמים המערכת הסטנדרטית הרגילה איתה אתם רוכשים את הרכב אינה מספיקה - איכות השמע לא מי יודע מה, יש כל מני חריגות בצלילים, לא שומעים את הבס כמו שאתם רוצים ושירים מסוימים לא מושמעים עם ה"נשמה" המיוחדת שלהם. כאן באתר תוכלו להזמין את כל הציוד האיכותי שיוכל לתת מענה לכל הדרישות הללו - מערכת סטריאו מותאמת לדגמים מסוימים שיעצימו לכם את חווית השמע בכל נסיעה!
מה תוכלו למצוא כאן?
אפשר להזמין חבילת רמקולים קומפוננט עם אפשרות התקנה עד בית הלקוח. מערכות שכוללות זוג טוויטרים במתח 400W שנותנות לכל מנגינה וצליל את הדגש המיוחד שלו. מקבלים ברכישת מערכת הקומפוננט 2 טוויטרים ו2 קרוסים מתאמים מתאימים לרכביכם. המחיר של מערכות כאלו יכול לנוע ולהשתנות בהתאם למפרט, החל מסביבות 500 שקל ועד 1500 שקל, תלוי עד כמה תרצו להשקיע. תוכלו גם כמובן להתאים רמקולים לרכב, אך זאת בהתאם ליצרנית הרכב, הדגם שלו ואפשרויות לתאימות נוספות. כאן באתר ניתן למצוא רמקולים של טויוטה, מאזדה, מיצובישי, סוזוקי, יונדאי על כלל דגמיהם וסוגיהם מחירים הנעים סביב 250 שקל.
מגבירים לכם את הקצב!
גם מגברים חזקים לרכב תוכלו להשיג כאן. לא מספיק לכם העוצמה שיש למערכת השמע הסטנדרטית שלכם? תוכלו לחבר מערכת שמע לרכב בעלת הגברה עם 4 או 5 ערוצים במחירים שנעים סביב 500 שקל - 800 שקל בהתאם. אפשר לחבר אליהם רמקולים או שילוב של רמקולים עם סאב-וואפר.
לא שומעים את הבס בשירים ובמנגינות כמו שצריך? בשביל זה נועד סאב-וופר. אפשר לרכוש כאן סאב וופרים איכותיים וחזקים שמעצימים את עוצמת הבס. יש כאן דגמים של PowerBass, Morel וגם Cerwin vega בדגמים מיוחדים. המחירים שלהם נעים סביב 500 שקל ועד 1700 שקל לדגמים היוקרתיים והעוצמתיים יותר.
התקנה עד הבית
מדהים עד כמה שאתם יכולים לעשות את החיים שלכם הרבה יותר נוחים עם שירותי רכישה והתקנה עד הבית! כבר לא צריך לבוא עד למוסך או בית העסק על-מנת לבצע את כל זה - כל מה שאתם באמת צריכים לעשות על-מנת להתקין מערכת סטריאו, רמקולים, מגברים וסאב-וופרים זה לבצע הזמנה דרך אתר סיבקס ולסמן שאתם רוצים שירות עד הבית במחיר מיוחד. רוצים לשמוע עוד? מעוניינים להגביר את העוצמה, הקצב והאיכות של השמע בזמן שאתם נוסעים לכם שעות על הכביש? צרו קשר עוד היום ונוכל לתת לכם שירות מצוין!

תאריך:  07/11/2022   |   עודכן:  07/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il