X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כדי לחזק את שרירי הגוף אתם לא חייבים לעסוק בפעילות גופנית מאומצת, לקרוע את עצמכם בכושר מטורף, להזיע ללא היכר עד שהחולצה שלכם ספוגה לחלוטין. ממש לא. אתם בהחלט יכולים לעסוק בפעילות גופנית מתונה ולהגיע להישגים מרשימים. לא משנה אם אתם נשים בהריון, אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות מסוימות או אנשים מבוגרים בבני הזהב, גם אתם יכולים לחזק את השרירים שלכם בפעילות גופנית מתונה. לפניכם מספר פעילויות שתוכלו לעשות כדי לשמור על בריאותכם.
פילאטיס
בריאות משמעה איזון בין תזונה נכונה לפעילות גופנית נכונה. חשוב שתקפידו לשלב בין השניים כדי לקבל תוצאות מיטביות ולהצליח לשמור על גוף בריא לאורך שנים רבות. הפילאטיס מאפשר למתאמניו לעבוד בקצב איטי תוך כדי דיוק המנחים השונים, כדי לחזק באמת את חלקי הגוף השונים, לייצב ולהגמיש אותם. מספיק לעשות בשבוע פעמיים פילאטיס, ולא תאמינו עד כמה הגוף שלכם יתחזק. תוכלו לבחור בין פילאטיס רצפה לפילאטיס מכשירים, כאשר שניהם יניבו את אותן התוצאות - גופכם יתחזק מאוד.
מה ההבדל בין פילאטיס רצפה לפילאטיס מכשירים?
בין שני הסגנונות יש הבדל רב, מומלץ לנסות את שניהם כדי להבין מי מהם טוב יותר לצרכים שלכם. נעמוד בקצרה על ההבדלים בין השניים:
  • פילאטיס רצפה - שיעור שמתקיים על גבי מזרן המונח על הרצפה. תרגילי הפילאטיס השונים בנויים כך שהם יחזקו את כל שרירי הליבה שלכם אך העבודה פה היא על התנגדות הגוף. למשל, ישנו תרגיל שבו אתם שוכבים על הגב וזוקפים את הרגליים אל התקרה. כעת עליכם להתחיל ולהוריד את הרגליים מטה לכיוון הרצפה כשהן מתוחות לחלוטין. השרירים שאמורים לתפוס את נשקל הרגליים כדי שהן לא תפלנה בעוצמה אל הרצפה הם שרירי הבטן התחתונה. אם הם אינם חזקים דיים העומס ייפול על הגב, דבר שעלול לגרום לכם לנזק ואף לפציעה חמורה. לכן, בעת העבודה על המזרן חשוב להכיר ביכולות הגוף שלכם וכמובן להתריע בפני המדריכה כי אינכם יכולים לבצע את התרגיל או חלק ממנו כדי שהיא תוכל להתאים לכם תגיל אחר. תתפלאו לגלות אך ככל שתתמידו בביצוע התרגילים הללו ואחרים תגלו כי לאורך זמן הגוף שלכם התחזק דיו ואתם מסוגלים להורי את הרגליים כלפי מטה אל כיוון הרצפה בעזרת שרירי הבטן שלכם בלבד.
  • פילאטיס מכשירים - שיעור זה מתקיים על גבי מיטה שמחוברים אליה חמישה קפיצים צבעוניים שלכל אחד מהם דרגת קושי שונה. כמו-כן אל המיטה מחוברות רצועות שניתן להלביש על הרגליים והידיים בהתאם לתרגיל הנבחר. אם נתייחס לתרגיל שעליו דיברנו קודם לכן, כאן תתבקשו להשחיל את הרצועות על הרגליים שלכם בעוצמת קושי מסוימת של הקפיצים, לאחר מכן לזקוף את הרגליים לתקרה וכעת להוריד אותן מטה כשהן מתוחות. בתרגיל זה יהיה לכם קל הרבה יותר כי הרצועות "תופסות" חלק ממשקל הגוף שלכם. אם תרגישו קושי תוכלו להחליף את הקפיצים לדרגת קושי נמוכה יותר אך עדיין יהיה לכם פשוט יותר לבצע את התרגיל עם רצועות מאשר בלעדיהן.
תרגילי קיגל
תרגילי קיגל מיועדים לחיזוק שרירי רצפת האגן. מדובר בתרגילים שבהם יש לכווץ ולשחרר, כשלמעשה התחושה היא כאילו אתם מתאפקים לפיפי ומחזיקים אותו ממש חזק בתוך הגוף. את הפעולה הזו יש לעשות מספר פעמים לאורך היום, מומלץ דווקא בישיבה ולהחזיק לפחות 10 שניות. אם אתם סובלים
מתופעות כמו בריחת שתן, דבר שמאפיין מאוד את גיל המעבר או נשים בהריון, תוכלו בהחלט לתרגל את התרגילים הללו ולחזק את השרירים שלכם כך שהתופעה תיפסק כבר בשלבי ההתחלה ולא תחמיר.

תאריך:  07/11/2023   |   עודכן:  07/11/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il