Mitsubishi Motors בחרה במערכת Siebel המיוצגת על-ידי טלדור על-מנת להגדיל את תועלת הייצור ואת איכות השירות ללקוחותיה.
הרחבת הפריסה של מרכז שירות הלקוחות של Siebel מאפשרת למיצובישי לקבל אינדיקציות טובות יותר על לקוחותיה, לבחון מחדש תהליכי הנדסה, להרחיב את נסיון הלקוח וכן לנתח את פעולות הלקוח - זאת כדי לשאוף להחזר משמעותי בהשקעות.
"הבחנו בחסכון משמעותי בהוצאות, עלייה ביעילות, ושביעות רצון גדלה אצל הלקוח והצוות מיישומי ה-eBusiness של Siebel", מציין ריץ' דונלסון, מנהל השירות והתמיכה במיצובישי.
"אנו תולים תקוות ב-Siebel Systems שתפעל לפתרון האתגרים הייחודיים לתעשיה שלנו ושתרחיב ROI על-ידי הטמעה של תהליכי eBusiness מוכחים. בחרנו את Siebel Automotive 7.5 מאחר והפתרון מקנה הן פונקציונליות פיננסית והן פונקציונליות בתחום הרכב. בכך אנו מיישמים את האסטרטגיה שלנו לפנות לאיש קשר אחד אצל לקוחותינו".
בישראל מיוצגת Siebel בלעדית על-ידי קבוצת טלדור אשר הודיעה כי בשנה האחרונה זכתה בשוק המקומי בפרוייקטי CRM בהיקף של 15 מיליון שקלים. טלדור התקינה את המערכות בחברות וארגונים גדולים בישראל.