חברת האופנה ml, תחל לשווק בקיץ הקרוב מוצרי LIFE STYLE ופנאי כחלק מתפיסה התומכת ביצירת מראה אופנתי מושלם בעזרת אביזרים, ומוצרים נלווים שעד כה לא שווקו בארץ ברשתות אופנה.
לשם כך הקימה ml פינות מכירה ייעודיות בהן תינתן חשיפה מקסימלית למוצרים המיועדים לנשים במטרה להשלים את הלבוש היומיומי באביזרים תואמים.
בשלב הראשון תשווק ml מוצרים המתקשרים לעונת הקיץ המתאפיינת בנסיעות ובפעילות פנאי, כגון: מזוודות נסיעה, טרוליים, צ'ימידנים, מגבות חוף, תיקי ים ועוד. מדי חודש יוחלפו המוצרים בפינות המכירה, על-מנת ליצור שייכות למגמות האופנה, לפעילויות הרלוונטיות, ולביקוש של קהל הצרכנים.
את המהלך מלווה מעצב צרפתי המתמחה בעיצוב אקססוריז, אשר מונה על עיצובן של אריזות ייחודיות, עיצובים מקוריים, קניינות וכן בחירת הצבעים, הבדים וכו'.
לדברי אבי מלכה מנכ"ל החברה: "מטרת פתיחת פינות המכירה תומכת במדיניות הרשת להשקיע בזהות המותגית על-ידי הרחבת מגוון המוצרים שיצרו תשתית חזקה להטמעת המותג בקרב לקוחות הרשת".
להערכת מלכה, החדרת המוצרים החדשים יגדילו את מכירות הרשת בשנת הפעילות הראשונה בכ-5%.
השקת מוצרי ה-LIFE STYLE תלווה במסגרת מסע הפרסום של המותג ml באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA. המהלך יכלול קידום מכירות בסניפי הרשת, אירועי שטח עם המוצרים, שיתופי פעולה עם חברות מובילות וכו'.
רשת אופנת ml מונה 57 סניפים ברחבי הארץ ו-3 סניפים ביוון. הרשת מתמחה באופנה לנשים ממידה 42 ומעלה. הרשת מגלגלת כ-140 מיליון ש"ח בשנה ומובילה בתחום אופנת הנשים.