X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השנה סיימו 104 תלמידים בהם 15 בציון 'מעולה'; האוניברסיטה תעניק תארים לפילוסופיה לשם כבוד לסמי עופר, יצחק בן-אהרון, לורד אנתוני ג'ייקובס ולפרופ' שאול ברנרד כהן
▪  ▪  ▪

בטקס הענקת תואר דוקטור לפילוסופיה שהתקיים השבוע באוניברסיטת חיפה, קיבלו 104 תלמידים תואר דוקטור לפילוסופיה, 15 מתוכם בציון "מעולה". זהו גידול של 100% יחסית למספר המקבלים בשנה שעברה.
בין מקבלי התואר - 38 גברים ו-66 נשים. אורח הכבוד בטקס, היה הפרופ' מרדכי קרמניצר, אשר נשא הרצאה בנושא "המשכילים, שלטון החוק והחברה הדמוקרטית".
כמו כן, תעניק השבוע אוניברסיטת חיפה תארי דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד במסגרת המושב הל"ב של חבר הנאמנים המתכנס בימים 31.5.04 - 3.6.04.
האישים אשר יקבלו את התארים הם:
- סמי עופר, מייסד ובעלי "קבוצת עופר", על תרומתו לפיתוח כלכלת ישראל, הצי הישראלי, הספנות העולמית והסחר הבינלאומי; על תמיכתו הנדיבה ורבת-השנים במוסדות תרבות והשכלה, ועל סיועו המסור לחיילי צה"ל, לסטודנטים ולאוניברסיטת חיפה.
- יצחק בן-אהרון, לשעבר מזכ"ל ההסתדרות, על פעילותו הציבורית רבת השנים בשירות החברה והמדינה. על מנהיגותו האמיצה את תנועת הפועלים, תנועת העבודה והתנועה הקיבוצית, ודבקותו הבלתי מתפשרת בערכים של שוויון וכבוד חברתי, ועל סיועו לאוניברסיטת חיפה.
- לורד אנתוני ג'ייקובס, לשעבר יו"ר חבר הנאמנים של האוניברסיטה, בהוקרה על מעורבותו הציבורית הברוכה ותמיכתו ברווחת החברה באנגליה ובישראל. על תרומתו הרבה לפיתוחה של אוניברסיטת חיפה ולביסוסה ומנהיגותו רבת התבונה והתושייה את חבר הנאמנים של האוניברסיטה.
- פרופ' שאול (סול) ברנרד כהן, מומחה בינלאומי וממניחי היסוד לחקר הגיאוגרפיה המדינית, על תרומתו המדעית רבת-ההיקף והעומק לחקר הגיאוגרפיה המדינית. על פעילותו החינוכית והציבורית לקידום הוראת הגיאוגרפיה. על מעורבותו החברתית ומסירותו לקהילה היהודית בארצות-הברית ותמיכתו באקדמיה בישראל ועל ידידותו לאוניברסיטת חיפה.
כמו כן, תעניק האוניברסיטה תואר עמית כבוד לעו"ד אלכס סמואל, שותף מנהל במשרד עו"ד יעקב סלומון ליפשיץ ושות' בחיפה. התואר מוענק לעו"ד סמואל על פעילותו הציבורית רבת-השנים למען הקהילה, סיועו למוסדות תרבות ומדע ובמיוחד על מעורבותו ומסירותו לאוניברסיטת חיפה ותרומתו הרבה לעיצוב דמותה כחבר בוועדות ובבתי-דין שונים וכחבר הוועד הפועל של האוניברסיטה.

תאריך:  30/05/2004   |   עודכן:  30/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
זאת בעיקר בשל אחזקות הקבוצה בתחומי התקשורת והטכנולוגיה; תרומה שלילית לאחזקות החברה בתחום המסחר והשירותים
עומר כרמון
כך מעריך מכון כלכלי בריטי מוביל; בשנת 2008 יגיע ההיקף העולמי של ההשקעות הזרות לרמת שיא; חברות ישראליות עוסקות אף הן במיקור חוץ בהודו
רועי כוכבי
בית המשפט העליון דחה בקשת רשות ערעור של נורית פרץ, ששימשה פקידה בסניף דיזנגוף של הבנק הבינלאומי הראשון, על חומרת עונשה
גלית יצחק
עמותת מנ"ג עורכת מחר כנס שנתי תחת הסיסמא: "לתקווה, למידע ולתמיכה"; תתקיים תצוגה של עזרי ראייה, תוספי מזון, מכשירים ותכשירים המסייעים לאנשים לקויי ראייה ועיוורים
אלונה קורן
בתפקידו האחרון שימש כהן כמנהל מחלקת הפנסיה באוצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il