חברת בזק בינלאומי היא המובילה באינטרנט לעסקים. כך קובע מכון מחקר 'גיאוקרטוגרפיה', בסקר שערך בקרב אוכלוסיית מנהלים ומקבלי החלטות בארגונים ועסקים בישראל.
מתוצאות הסקר עולה, כי %24.3 מאוכלוסיית המנהלים ומקבלי ההחלטות במשק תופסים את בזק בינלאומי כמשתלמת ביותר מבין כל שאר החברות בתחום. במקום השני נמצאת נטוויז'ן, עם %14.2, אינטרנט זהב עם %9.7, קווי זהב עם %14.9 וברק און ליין עם %3.6.
בימים אלה יוצא קמפיין פרסומי של בזק בינלאומי Business. הקמפיין ידגיש את מנהיגותה של בזק בינלאומי בתחום האינטרנט המהיר, כחברה אשר מציעה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ואת חבילות ה-ADSL Business המשתלמות ביותר.
במסגרת הקמפיין תציע בזק בינלאומי ללקוחותיה העסקיים חבילות תקשורת מגוונות. החבילות יוצעו בהתאם לצורכי הלקוח, גודל העסק, סוג העסק ומספר המשתמשים.
הקמפיין מבית היוצר פוגל לוין בהיקף של כ-300 אלף דולר, יימשך כחודש ימים ויכלול: שילוט חוצות, מודעות בעיתונות היומית, רדיו ואינטרנט. סיסמת הקמפיין: "אין מה להשוות".