X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנבחרת פתחה את המשחק בצורה רעה מאוד כשספגה שני שערים מהירים בשלהי המחצית הראשונה הצליחה לחזור למשחק בשערים של יחיאל ונימני הפגנה פרו-פלשתינית קידמה את פני הנבחרת והאוהדים בכניסה לאיצטדיון
▪  ▪  ▪
איאן הארט חוגג את שערו לטובת אירלנד

חוגגים את ההישג

אובריין מכה את אוואט

גרנט צופה במשחק

אוהדים ישראלים ביציאה בדבלין

נבחרת ישראל באימון ביום שישי

   עדי גלסקה
ובכל זאת, זו רק אירלנד

נבחרת ישראל הצליחה (שבת, 4.6.05) להוציא נקודה ממשחק חוץ קשה בבירת אירלנד, דבלין. תוצאת התיקו שומרת את הנבחרת של ישראל בתמונת הנבחרות העולות למונדיאל, שיתקיים בשנה הבאה.
בתום המשחק אמר אברהם גרנט לגל"צ: "אנחנו בתוך חלום. תוצאה כזו באירלנד - אני מאוד מרוצה".
נבחרת ישראל פתחה רע את המשחק אבל התאוששה
נבחרת ישראל פתחה בצורה רעה מאוד את המשחק. כבר בדקה ה-5 למשחק זכתה נבחרת אירלנד ליתרון, לאחר שאיאן הארט ניצל בעיטה חופשית במרחק של כ-20 מטר מהשער וסובב את הכדור לחיבורים שהצליח להכניע את שוער נבחרת ישראל, דודו אוואט. בדקה ה-11 השאירו שחקני ההגנה הישראלים את רובי קין לבד מול אוואט, וקין לא התקשה להבקיע את השני בשביל אירלנד.
בדקה ה-25 ניצלה ישראל משער נוסף, לאחר שזה בוטל בעקבות נבדל. מבקיע השער שנפסל היה רובי קין שמיד לאחר המהלך, הוחלף בעקבות פציעה. בדקה ה-39 נגח אבי יחיאל, שזו הופעת הבכורה שלו בנבחרת, את השער המצמק וקבע את התוצאה על 1:2. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה פסק השופט פנדל לטובת ישראל ואבי נימני ניצל את הבעיטה והשווה את התוצאה. 2:2
שתי הקבוצות ירדו למחצית כשאירלנד מאוכזבת מאוד מהחזרה הטובה למשחק של הנבחרת בכחול.
הנבחרת האירית פתחה את המחצית השנייה בלחץ על השער הישראלי וייצרה לעצמה כמה התקפות טובות. בדקה ה-47 היתה להם הזדמנות מצויינת לחזור ליתרון, כאשר דמיאן דאף נגח כדור לעבר השער אך אוואט הצליח לבסוף לקלוט את הכדור. בדקה ה-60 ספגו יניב קטן מישראל ודמיאן דאף מאירלנד כרטיסים צהובים, בעקבות מהומה שפרצה במגרש לאחר פגיעה בשוער אוואט. במהלך זינוק לעבר כדור נפגע אוואט בפניו, לא בכוונה, מרגלו של שחקן ההגנה האירי ג'ון או'שיי.
המאמן הישראלי, גרנט ביצע בדקה ה-65 חילוף התקפי והכניס למשחק את החלוץ פיני בלילי במקומו של יניב קטן. האירים המשיכו בלחץ אך נראה כי ההגנה הישראלית התאוששה מהפתיחה החלשה שלה. בדקה ה-77 ביצעה ישראל חילוף נוסף וקפטן הנבחרת, אבי נימני, ירד לספסל ובמקומו עלה לשחק עומר גולן. בדקה ה-83 הוציא השופט כרטיס אדום לשחקן האירי אנדי אובריין, לאחר שזה שנראה מכה באגרוף את השוער הישראלי אוואט. עם זאת, הילוך חוזר של התקרית הראה כי השוער הישראלי עשה הצגה ולא הוכה על-ידי השחקן.
בדקה ה-88 היו האירים קרובים לכיבוש שער נוסף, אך שחקן ישראלי הרחיק את הכדור מהקו. ההתקפה באה זמן קצר לאחר שעומר גולן ספג כרטיס צהוב על הכשלה לא רחוקה מהרחבה הישראלית. השופט החליט להוסיף למחצית השנייה 7 דקות והשחקנים הישראלים נראו כמייחלים לשריקת הסיום לאחר שהשקיעו את כל כוחם בעבודת הגנה, אך הנבחרת הישראלית הצליחה לעמוד בפני התקפות נוספות של האירים. הקהל האירי שרק וקרא קריאות בוז רמות עם שריקת הסיום.
הנבחרת הצליחה להשיג נקודה חשובה שייתכן ותעזור לה להגיע למונדיאל שיתקיים בשנה הבאה בגרמניה.
קבלת פנים של מפגינים פרו-פלשתינים
בכניסה לאיצטדיון "בלאנסדאון רוד" בדבלין ציפתה לנבחרת הישראלית ולאוהדים אשר הגיעו עימה קבלת פנים סוערת מצד מפגינים פרו-פלשתינים. הפגנות דומות היו ברחובות הראשיים של העיר. כל 36,000 הכרטיסים למשחק נמכרו מראש והאוהדים האירים צבעו את האיצטדיון בירוק. כ-1,000 ישראלים הגיעו לתמוך בנבחרת והניפו דגלי ישראל. בזמן נגינת ההימנון הישראלי נשמעו קריאות בוז.
בשעות אחר-הצהריים פירסם מאמן הנבחרת, אברהם גרנט, את ההרכב. מדובר בהרכב הגנתי יותר מההרכב בו עלתה הנבחרת במשחק הקודם באצטדיון רמת גן. הרכב ישראל: דודו אוואט, אבי יחיאל, אריק בנאדו, שמעון גרשון, קלמי סבן, אדורם קייסי, עבאס סואן, עידן טל, אבי נמני, יניב קטן ויוסי בניון.
הרכב נבחרת אירלנד: שיי גיבן; ג'ון או'שיי, אנדי או'בראיין, קני קאנינגהאם, איאן הארט; קוין קילביין, מאט הולנד, אנדי ריד, דמיאן דאף; קלינטון מוריסון, רובי קין (הוחלף בדקה ה-26).
בטרם החל מחזור המשחקים הערב, מדורגת ישראל במקום השני בבית עם 10 נקודות - מספר זהה לזה של הנבחרת הצרפתית, המדורגת ראשונה, אך בעלת יחס שערים עדיף. במשחקים הקודמים של הנבחרת בקמפיין הנוכחי השיגה הנבחרת שני נצחונות וארבע תוצאות תיקו.
במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת בית 4 בו מתמודדת ישראל, ניצחה נבחרת שווייץ 3:1 את נבחרת איי פארו.

תאריך:  04/06/2005   |   עודכן:  05/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
השר לביטחון פנים הופיע במהלך השבת ב"שבתרבות" בבאר-שבע והודיע כי המשטרה תדרוש לבטל את הקיצוץ בכוח האדם    תקציב 2005 קבע כי יקוצצו 2,000 תקנים    בנוסף הוא ידרוש לגייס כוח אדם מקצועי נוסף
יואב יצחק
המיליארדר חיים סבן מבקש לשוחח עם השרה איציק על עיסקת רכישת בזק    כפי שמסרנו כאן, סבן "מרגיש פראייר" בעקבות פרשת הסוס הטרויאני    עומד לדרוש להפחית את המחיר שתשלם קבוצת אייפקס-סבן-ארקין עבור המניות
יואב יצחק
גאון מגלה כי הדבר אירע לפני כשיבעה חודשים    הוא הגיש תלונה והמשטרה התקינה מצלמה במשרדו כדי ללכוד את העבריינים
עומר כרמון
קונדוליזה רייס: סוריה עדיין לא הוציאה את סוכני המודיעין שלה מלבנון    צבא לבנון: ניטרלנו קטיושה שכוונה לעבר ישראל    החיזבאללה צפוי לזכות היום בניצחון סוחף בבחירות לפרלמנט בדרום המדינה    סוכני FBI הצטרפו לצוות החקירה לרצח העיתונאי סמיר קסיר    נסראללה: הלחץ האמריקני על לבנון יוביל לתוהו-ובוהו
מחלקה ראשונה
איש רוח פלשתיני מברך על התחזית הפסימית של יעלון וטוען כי היא תומכת בפתרון של מדינה דו-לאומית בפלשתין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il