X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אמר גורם צבאי ל-Nfc בעקבות ההסלמה בטרור במהלך הלילה נעצרו כ-50 פעילי ג'יהאד ברחבי יהודה ושומרון הפלשתינים שיגרו סוג חדש של קסאם שמכיל אומים ורסיסי מתכת פלשתינית ניסתה לדקור חייל
▪  ▪  ▪

"הג'יהאד האיסלמי, בהנחייה מדמשק החליט לא לשמור על הרגיעה ולחזור לפעילויות טרור", כך אומר גורם צבאי ל-Nfc (ג', 21.6.05) בעקבות ההסלמה בפעולות הטרור בשטחים.
במהלך הלילה פעלו כוחות צה"ל ברחבי יהודה ושומרון ועצרו כ-50 פעילי ג´יאהד איסלמי. הגורם הצבאי ציין, כי נראה באופן ברור כי ארגון החמאס קיבל החלטה לשמור על הרגיעה. "החמאס ריסן את עצמו ורואים את זה. גם המידע המודיעיני מצביע שהם לקחו על עצמם את הרגיעה ולכן אנחנו לא פועלים נגדו. הג'יהאד האיסלמי החליט לפעול ואנו הלילה חידשנו את הפעולות נגדו", הוא מציין.
הדרג המדיני נתן אור ירוק
אתמול (ב') נרצח יבגני ריידר בן 27 מהישוב חרמש בפיגוע ירי סמוך לבאקה אל-שרקיה בצפון השומרון. בפיגוע נפצע גם צעיר בן 16. הג'יהאד האיסלמי קיבל עליו את האחריות לפיגוע הירי. ביחס לפיגוע הירי ציין הגורם הצבאי, כי בעקבות כישלון הארגון לחדור לעורף מדינת ישראל בשל פעילות כוחות הביטחון, הוא הוציא פיגוע באזור סמוך מאוד לכפרים פלשתיניים, בו קל לו יותר לנוע.
הגורם הצבאי הוסיף, כי עד אתמול נמנע צה"ל מלפעול נגד פעילים הארגון שלא הוגדרו כפצצות מתקתקות. בעקבות דרישת כוחות הביטחון נתן הדרג המדיני אור ירוק לפעולה וכבר בשעות הלילה בוצעו מעצרים. "הלילה התחלנו לפעול גם נגד סייענים פעילי שטח, אנשי המעגל השלישי והרביעי".
שר הביטחון, שאול מופז, התייחס אף הוא לנושא ואמר כי "הג'יהאד האיסלמי אינו שותף לרגיעה, ויש לנו חובה להגן על אזרחי המדינה". הוא הוסיף, כי "ישראל תפעל נגד כל ארגון טרור שמבצע פיגועים, אם הרשות הפלשתינית לא תעשה זאת".
הרשות לא פועלת - צה"ל פועל
"מרכז התשתית נמצא בצפון השומרון, בג'נין ובכפרים בצפון טול-כרם" אמר והדגיש, כי "הטרור לא יכול להיות מסוכל ללא פעילות - שלנו או של הרשות הפלשתינית. מאחר שהם לא עושים דבר - אנחנו פועלים".
במהלך פעולת המעצרים נעצרו בנפת ג´נין ארבעה מבוקשים, בנפת קלקליה נעצרו ארבעה מבוקשים, בנפת רמאללה נעצרו שישה מבוקשים, בנפת בית לחם נעצרו 12 מבוקשים ובנפת חברון נעצרו 24 מבוקשים.
גורמי צבא הדגישו, כי הג´יהאד היסלאמי אינו מחויב לרגיעה וממשיך לחתור כנגדה. הארגון ממשיך לקיים פעילות טרור ולנסות להוציא פיגועים לתוך תחומי איו"ש ולעורף ישראל. הם מציינים, כי צה"ל ימשיך לפעול נקודתית נגד גורמי הטרור המסכנים את אזרחי ישראל.
נכשל ניסיון דקירת חייל על-ידי פלשתינית
בשעות הצהריים הגיעה מחבלת פלשתינית תושבת קלקליה, כבת 26, למעבר התפר ביציאה מטולכרם. הפלשתינית נכנסה למעבר הולכי הרגל, ולפתע החלה לרוץ אל אחד החיילים וניסתה לדקור אותו. החייל הצליח להשתלט על המחבלת והיא נעצרה והועברה לחקירת כוחות הביטחון.
הפגזת היישובים ברצועה נמשכת
גם במהלך היממה האחרונה, כמו בימים האחרונים ממשיכים מחבלים פלשתינים לשגר רקטות קסאם ופצצות מרגמה לעבר יישובים ישראליים ובסיסי צה"ל ברצועה. בשעות הצהריים שוגרה רקטת קסאם לעבר ישוב ישראלי בדרום רצועת עזה.
מדובר, ככל הנראה בסוג חדש של רקטה שלגופה הוחדרו אומים ורסיסי מתכת שנועדו להגביר את ההרס והנזק. במהלך היום והלילה נורו יותר מ-10 פצצות מרגמה לעבר יישובים ישראליים. לא היו נפדעים אך נגרם נזק למבנים ולכלי רכב.

תאריך:  21/06/2005   |   עודכן:  21/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
שווי העסקאות הכולל כ-500 מיליון ש"ח; במסגרת העסקאות נרכשו מבני מגורים הכוללים כ-550 יחידות דיור, מרכזים מסחריים ובנייני משרדים המשתרעים על שטח של כ-130,000 מ"ר
ברוך לוי
כ-670 עובדים מהרשויות המקומיות טייבה, בסמה ובאקה אלגרביה-ג'ת אינם מקבלים את משכורותיהם מזה חודשים רבים    יו"ר הסתדרות המעו"ף, ליאון מורוזובסקי: "שכר העובדים הפך לבן ערובה בידי ממשלת ישראל כדי להתישם ולהפחידם"
עדי גלסקה
באשדוד מעוניינים להחזיר את ברוך דגו לקבוצה    מנכ"ל אשדוד מציע: אובוקה תמורת הקשר
גלית יצחק
הילדה הגיעה לבית החולים הדסה עין כרם כשהיא סובלת מסימנים האופייניים למחלה    היא מאושפזת בטיפול נמרץ במצב קשה    בחודש שעבר אושפז נער בן 17 ממגדל העמק בבית החולים 'העמק' בעפולה לאחר שנדבק בחיידק האלים
ברוך לוי
תאגיד המים הגדול ביותר, הגיחון בירושלים, מוביל עם הכנסות בסך 318 מיליון שקלים    4 תאגידי מים גייסו או נמצאים בהליכי גיוס הון מהציבור באמצעות אג"חים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il