X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ב- 20:00 מסיבת עיתונאים שזימן פרס

פרס עומד למסור הערב הודעת פרישה

שמעון פרס חזר אחר-הצהריים מברצלונה ומיד החל לקיים התייעצויות שוקל פרישה מהעבודה לא בטוח כי יצטרף למפלגתו של שרון, אך ימונה לשר מיוחד בממשלתו
▪  ▪  ▪

שמעון פרס שב לארץ בשעות אחר-הצהריים (ד', 30.11.05) מביקור בברצלונה, ומיד נסע ללשכתו בבית אמות משפט בתל אביב והחל לקיים התייעצויות עם מקורביו ולקבל החלטות בדבר פרישתו מהעבודה. אנשיו של פרס זימנו מסיבת עיתונאים שתתקיים הערב ב- 20:00.
בסביבת פרס מעריכים, כי פרס לא יצטרף עכשיו לקדימה - מפלגתו של ראש הממשלה, אריאל שרון, אלא יתמוך בה מבחוץ, ובמידה ושרון יזכה בבחירות ויקים ממשלה, ימונה פרס לתפקיד מיוחד.
מיד עם בחירתו של עמיר פרץ ליו"ר מפלגת העבודה, גברו הקולות בסביבת פרס אשר גרסו, כי פניו מועדות אל מפלגתו של שרון. בשל זאת, פעילים רבים בעבודה קראו לו להישאר במפלגה.
אתמול נודע, כי שרון מייעד לפרס - מלבד תפקיד "שגריר" לענייני שלום - גם את הטיפול בפיתוח הנגב והגליל. במסגרת בניית התיק כבר אישרה הממשלה, בראשות שרון, את שינוי המשרד הקודם: "משרד המשנה לראש הממשלה", לשמו החדש: "משרד לפיתוח הנגב והגליל". פרס יוסמך לטפל בנוסף בכל גיוס הכספים מחו"ל, לפיתוח הנגב, לרבות קידום גיוס הכספים הדרושים מהממשל האמריקני.
ממפלגת העבודה פרשו בימים האחרונים גם השרה לשעבר דליה איציק וגם ח"כ חיים רמון. השניים, הידועים כמקורבים לפרס, הצטרפו לקדימה.

תאריך:  30/11/2005   |   עודכן:  30/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
בית משפט השלום קיבל את עמדת המנהל לפיה החשבוניות נגנבו מרכבו בטרם העביר אותם לחוקרי המס    בית המשפט המחוזי קבע כי אלו "סיפורי בדים"
עומר שיקלר
אגודת ההומואים והלסביות הבי והטרנס בישראל עולה בקמפיין לקראת יום האיידס הבינלאומי החל ממחר    סיסמת הקמפיין: אם אתה משתמש בזה (סמים) - אתה חייב להשתמש בזה! (קונדום)
אלעזר לוין
מנכ"ל אקסלנס נשואה: התיקון האחרון לפקודת מס הכנסה, המגביל חסכון של עצמאיים, יוריד את החסכון של סקטור זה ב- 80% לפחות    מנכ"ל כלל פיננסים: רכיב ההשקעות יהפוך להיות משמעותי
עידן יוסף
מבוכה במשרד הפנים לאחר שפירסם דוח שגוי מעיקרו על עיריית קריית אתא    משרד הפנים מתנצל: הדוח מבוטל    בתוך זמן קצר ביטל המשרד את הדוחות בכל הקריות    חשש במשרד הפנים לפניות לבדיקה חוזרת מכל שאר הרשויות
ברוך לוי
פורסטר ריסרץ': נפילת מנייתה של מרקורי נראתה אומנם כהזדמנות פז לרכישת מרקורי, ושמות של רוכשים פוטנציאליים החלו לצוץ - אך עד עתה נראה כי שמועות אלו הן חסרות בסיס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il