X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במשחק שכולו היה מלחמה על כבוד הצליחו לנצח מכבי ת"א ואיל ברקוביץ' את מכבי חיפה 0:1 ברקוביץ' בישל את שער הניצחון לאופיר חיים ארבייטמן הורחק בדקה ה-30
▪  ▪  ▪

זה היה אולי המשחק הטוב ביותר שהיה לנו העונה. מכבי ת"א ומכבי חיפה נפגשו למשחק במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל כששתיהן יודעות שהכבוד הוא מעל הכל במשחק הזה. מכבי ת"א ניצחה בסוף 0:1.
אולי זה הקהל ששילהב את האווירה, אולי זה איל ברקוביץ' שהצליח לגנוב את ההצגה ואולי זה פשוט עוד משחק מסקרן בין שתי יריבות ותיקות. בכל מקרה האווירה עשתה את שלה ובסיום משחק מותח במיוחד הצליח אופיר חיים להעניק 3 נקודות לטון קאנן, אחרי בישול של איל ברקוביץ'.
חיפה תסיים את העונה כאלופה, אך היא בוודאי תזכור את המשחק הזה טוב-טוב. מכבי ת"א תלך הביתה כשהיא יודעת שכשהיא רוצה, היא גם יכולה לנצח, גם אם מדובר באלופה. שלומי ארבייטמן סיבך את רוני לוי אחרי שהורחק בדקה ה-30 עם עוד שטות שעלתה לו ביוקר והיה חלק בהפסדה השני העונה של מכבי חיפה.
מחצית ראשונה: עוד שטות של ארבייטמן
מכבי ת"א פתחה טוב את המשחק וניסתה להתקיף את שערו של ניר דוידוביץ' כבר מהפתיחה. לירן כהן בדקה השמינית בדק את מוכנותו של דוידוביץ' שזינק מצוין לכדור שבעט. חיפה יצאה למתפרצת משלה כשארביימן מסר כדור עומק מצויין לקלמי סבן, אך האחרון בעט לגופו של שטראובר ולא הצליח לסיים את המהלך בשער.
באותן דקות נזף מאמנה של חיפה, רוני לוי בשחקניו על כך שמכבי ת"א עושה כל מה שהיא רוצה על המגרש. איל ברקוביץ' היה מעורב בכמעט כל מהלך של מכבי ת"א בדקות הראשונות של המשחק. בדקה ה-16 ארבייטמן הרים משמאל ובוקולי נגח החוצה.
ההגנה של מכבי חיפה נעלמה בדקה ה-23 כשאבו סיאם נותר חופשי והעביר כדור ללירן כהן, שמקצה הרחבה בעט אך פספס מעט את השער. בדקה ה-30 פרץ עימות אחרי עבירה של שלומי ארבייטמן על אופיר חיים. אחרי דקות ארוכות של התייעצויות החליט אסף קינן להוציא את ארבייטמן ולהותיר את חיפה בעשרה שחקנים.
שמונה דקות לסיום המחצית הייתה קרובה חיפה להבקיע שער כשקרן של חיפה הגיעה לאולארה שנגח טוב, אך איל ברקוביץ′ היה במקום כדי להרחיק מקו השער. בדקה ה-41 לורפיסה העביר כדור מצויין לבוקולי שהגיח מימין ובעט מצויין, אך הכדור פספס מעט את השער.
מחצית שנייה: הבישול של ברקוביץ', השער של חיים
אחרי מחצית ראשונה רבת הזדמנויות ומצבים, הצליחה מכבי ת"א לתרגם את יתרונה המספרי עם כיבוש שער. בדקה ה-51 ברקוביץ' הרים כדור חופשי מ-30 מ' ואופיר חיים התרומם כדי לנגוח כדור שחלף על פני בוקולי וכל ההגנה החיפאית, 0:1 למכבי ת"א.
בדקה ה-69 הזדמנות מצויינת של חיפה לחזור למשחק כשכדור חופשי שהורם הורחק לא טוב על-ידי ליאור ג'אן, והכדור פגע בקורה של לירן שטראובר. בדקה ה-77 ביצע טון קאנן חילוף כשדמיטרדזה החליף את ארז מסיקה. כעבור דקה הוא הגיע למצב טוב מול דוידוביץ′, אך שלח את הכדור החוצה.
בדקה ה-85 לירן כהן מצא בכדור רוחב את אופיר חיים וזה בעט מהאוויר, אך פספס את שערו של דוידוביץ'.
הרכבים
מכבי ת"א: שטראובר; שפונגין, סטרול, יחיאל, אבי סיאם, ז′אן, לירן כהן, ברקוביץ′ (תמיר כהן/70), מסיקה (דמיטרדזה/77), דיין, חיים (בקירי/89).
מכבי חיפה: דוידוביץ′; סבן, אולארה, בנאדו, קייסי (מגרלשוילי/71), דיראסו, לורפיס (רפאלוב/68), בוקולי, זנדברג (בן-בסט/77), ארבייטמן, קולאוטי.
שופט: אסף קינן.

תאריך:  12/02/2006   |   עודכן:  12/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בדרשה שנשא הגדיר את הציבור החרדי כציבור נרדף ומושפל, המוכן אפילו להקריב את חייו למען התורה    קובע: שוטר מכה בעמונה גרוע יותר מנאצי
עומר שיקלר
במהלך מסע ציד בטקסס ירה סגן הנשיא, דיק צ'ייני, ופצע בטעות אדם אחר    הפצוע הועבר לבית החולים ודווח כי הוא "ערני וחש בטוב"
אור אריה ורונה דיוויס
דרק שארפ ידע שלקבוצה שלו פשוט לא הגיע לנצח הערב    גודס: "בהסה"כ זה בונוס גדול עבורנו, אני מאושר"
עומר שיקלר
כמה מאנשי הצוות הרפואי המטפלים בראש הממשלה דיווחו כי קיבלו הצעות כספיות מכלי תקשורת בתמורה לתמונות    המשטרה תידרש לחקור את הפרשה
אלעזר לוין
גזית-גלוב זכתה במכרז ביקנעם ב-20.2 מיליון שקל, אך איחרה בתשלום בחמישה ימים    ביג תשלם 170 אלף שקל פחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il