X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ויירה חזר להייבורי והמחליפים שלו פרחו פאברגאס הצטיין עם שער ובישול להנרי, זבינה וקמוראנסי הורחקו ביובה בנפיקה סחטה מברצלונה 0-0
▪  ▪  ▪

ארסנל - יובנטוס: 0-2. ויירה? פברגאס!!
בשבועיים האחרונים מאז ההגרלה של רבע גמר ליגת האלופות היו הרבה דיבורים על היכולת של ארסנל להפתיע את הגברת הזקנה, אך הערב על כר הדשא בהייהורי זה היה כל דבר פרט להפתעה. התותחנים נתנו הצגת כדורגל, פירקו את יובנטוס וגרמו לה להיראות באמת כמו הגברת הזקנה.
קאפלו, בנוסף לפיגור שני השערים, גם יחסר בגומלין את קמוראנסי וזבינה שהורחקו וגם את ויירה שספג צהוב שלישי במפעל. ונגר הרויח לא רק מקדמה ענקית לקראת חצי הגמר, אלא גם פריצה קדימה של דור העתיד שלו: פברגאס, אבואה, חלב ורייס, על כולם מנצח המאסטרו הנרי.
הסיפור הפיקנטי של לפני המשחק הוא כמובן חזרתו של פטריק ויירה למשחק מול האקסית הנצחית, אותה עזב בקיץ לטובת האיטלקים. פאביו קאפלו תלה בו תקוות, כשהמנהיגים הקבועים דל-פיירו (פצוע) ונדבד (מושעה) לא עמדו לרשותו. מוטו הרומני פתח בהרכב ביחד עם הצמד איברהימוביץ′ את טרזגה.
ארסן ונגר מנג′ר ארסנל בחר לפתוח עם רייס הספרדי שלא כשיר ב-100% ביחד עם הצרפתים פירס והנרי בחוד האנגלי. בקישור פתחו גם ססק פברגאס וגם אלכסנדר חלב הצעירים הנמצאים בכושר מצויין.
המשחק נפתח בקצב מצוין ולא איכזב, אם כי רוב המחצית הראשונה התנהלה במרכז המגרש. מוטו וקמוראנסי לא ממש הסתדרו עם המגנים של ארסנל וארסנל היתה יותר מסוכנת, עם צמד מצבים טובים בדקה ה-16 כשפברגאס חשב שהנרי עוזר לו וסיים רע מהלך טוב, ובדקה ה-18 כשהנרי הזדרז לקחת כדור חופשי אך לא מדוייק.
בדקה ה-39, מהלך שהתחיל באירוניה מאיבוד כדור של ויירה, פירס מצא את הנרי שמסר בגאוניות לפברגאס שעשה את התנועה לעומק, הקשר הספרדי הצעיר שלח בנגיעה אחת כדור חד לפינה השמאלית התחתונה, בופון איחר להגיב והכדור חדר לרשת, 0-1 לארסנל.
טורה והגנת ארסנל החלו את המחצית השנייה בדיוק באותו המומנטום, כשבדקה ה-49 טורה הגיע בזמן כדי למנוע מאיברהימוביץ′ כיבוש לאחר מבצע של קמוראנסי, מנגד שוב פברגאס במרכז העניינים כשבדקה ה-60 ביצע סיבוב נפלא על קצה הרחבה והיה יכול לבעוט אך בחר למסור להנרי שבעט, אך בופון הדף.
התנועה המשיכה להיות חד-צדדית לכוונו של בופון, בדקה ה-66 מבצע מעורר השראה של כל התקפת ארסנל בסיומו עקב של הנרי ובעיטה של פברגאס, עוד שיתוף פעולה מדהים ועוד הדיפה של בופון. הילדים של ארסנל פשוט זרחו על המגרש באותן הדקות ובדקה ה-68 זה התחבר שוב: חלב שלח בכדור עומק יפה את פברגאס, שהמשיך נפלא בנגיעה לרוחב, הנרי שלח את הכדור לרשת, 0-2 לארסנל. הצרות של קאפלו לא נגמרו בהרחקתו של קמוראנסי בצהוב שני בדקה ה-87. לא חלפה דקה וגם זבינה ספג את הצהוב השני ועזב את המגרש.
הרכבים:
יובנטוס: בופון, זבינה, תוראם, קנבארו, זמברוטה, קמוראנסי, אמרסון, ויירה, מוטו (קייליני72′), איברהימוביץ′, טרזגה (זלייטה 79′).
ארסנל: להמן, אבואה, טורה, סנדרוס, פלמיני, פירס, פברגאס, ג′ילברטו, רייס (ואן-פרסי 82), חלב, הנרי.
בנפיקה - ברצלונה: 0-0. משחק מוחמץ.
ברסה הגיעה לאצטדיון לוז בליסבון עם סגל מעט חבול, כשבראש הפצועים כמובן לאו מסי הארגנטינאי. לארסון פתח במקומו בהרכב לצידם של דקו, רונאלדיניו ואטו. גם בנפיקה חסרה את אחד מכוכביה הגדולים, נונו גומש בעל הניסיון ומלך שערי הליגה בפורטוגל.
למרות הסגל החזר ברצלונה שוב הציגה את הכדורגל היצירתי ומחפש השערים שלה, אך סבלה מעודף בלתי נגמר של חוסר מזל ברגל המסיימת. מורטו שוער בנפיקה יזכור את המשחק הזה עוד הרבה זמן, לפחות עד הגומלין...
הלחץ ניכר על שחקני בנפיקה כבר בפתיחת המחצית הראשונה, כשבדקה ה-5 אנדרסון החזיר כדור לשוער שתפס ביד וברסה זכתה לכדור חופשי מתוך הרחבה, לארסון הסיט ורונאלדיניו בעט כדור שנהדף, והברזילאי ניסה גם להבקיע את הכדור החוזר אך מורטו הדף מצויין.
המחצית המשיכה בקצב מהיר עם מצבים בשני הצדדים אך החמצות מסמרות שיער של דקו בדקה ה-17 ואטו בדקה ה-42 שהיה לבד מול מורטו אבל שלח את הכדור היישר לשוער, שניהם היו יכולים וצריכים להבקיע. ברצלונה הגיעה לארבע הזדמנויות גדולות במחצית והצליחה איכשהוא להחמיץ. בנפיקה מצידה בחנה את ואלדז בבעיטות מהירות ממרחק כמו פרננדז בדקה ה-16 מפינת הרחבה היישר לידיים של ואלדז וג′אובני בדקה ה-22 ששלח את הכדור מעל השער, אך שני הצדדים לא הצליחו למצוא את הנוסחה לשער במחצית הראשונה.
הפתיחה של המחצית השנייה היתה המשך ישיר של הראשונה, מורטו המשיך להדוף ולאטום את השער של קבוצתו, בדקה ה-56 הצליח שוער בנפיקה משומקום להדוף ניסיון של לארסון מ-6 מטר, מוטה המשיך אך פגע בקורה. כעבור 3 דקות צמד מצבים בשני הצדדים, ג′אובני עם החטאה ומיד בצד השני ואן-בומל סוחט (עוד) הצלה נפלאה ממורטו. בדקה ה-79 המצב הטוב ביותר של בנפיקה במחצית השנייה: מיקולי שנכנס כמחליף הסיט לעבר פטיט שהשאיר לסימאו ששחרר בעיטה חזקה שואלדז הדף ברגליו.
הרכבים:
בנפיקה: מורטו, אנדרסון, לואיזאו, לאו, ריקרדו רושה, פטיט, מנואל פרננדז, בטו, רובר (מיקולי 45′), ג′אובני (קרגוניס 67′), סימאו.
ברצלונה: ואלדז, בלטי, אולגר, מוטה, ואן-ברונקהורסט, דקו (גאברי 76′), ואן-בומל, איניאסטה, לארסון (ג′ולי 76′), אטו, רונאלדיניו.

תאריך:  28/03/2006   |   עודכן:  28/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
נתניהו הודה בתבוסה ובירך את פעילי הליכוד על המאמץ שהשקיעו    לבנת, על הישג מפלגת הגמלאים: "את הגמלאים בכל הכבוד אי אפשר לספור בשום מקום"    מיכאל איתן דורש להקים ועדת חקירה
עידן יוסף
מפלגתו של אביגדור ליברמן פרצה בסערה    הבוחר החליט לתמוך במפלגה הדוגלת בחילופי שטחים    העבודה: נייט ליברמן
ענבל אביב
בעבודה חוגגים את צמצום הפער אל מול קדימה, בליכוד עושים חשבון נפש על הירידה למקום החמישי, ובקדימה מתחילים לחשוב על בניית ממשלה    אולם המנצחים הגדולים של הערב, הם מפלגת הגמלאים
גלית יצחק
משרד החקלאות הורה לסגור את האזור ואף להשמיד כ- 30,000 עופות שהתגלו בקיבוץ מעלה החמישה בירושלים    ביום א' אמר השר בוים, כי שפעת העופות בישראל מוגרה
מחלקה ראשונה
סופרים את קולות האמת    לפי המדגמים - הגמלאים הפתיעו עם 7 מנדטים    ישראל ביתנו הפכה לשלישית בגודלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il