X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דירקטוריון התעשיה האווירית אישר הדוחות הכספיים לשנת 2005, מהם עולה כי המכירות הסתכמו ב- 10.8 מיליארד ש"ח וכי צבר ההזמנות הסתכם ב- 28.9 מיליארד
▪  ▪  ▪

הרווח הנקי של התעשיה האווירית בשנת 2005 הסתכם ב- 115 מיליון שקלים (25 מיליון דולר) לעומת רווח של 23 מיליון ש"ח (5 מיליון דולר) בשנת 2004. כך עולה מהנתונים הכספיים של החברה לשנת 2005, כפי שאושרו על-ידי דירקטוריון התעשיה האווירית בראשות יאיר שמיר.
מהנתונים עולה, כי מכירות התעשיה האווירית בשנת 2005 הסתכמו ב- 10.8 מיליארד ש"ח (2.34 מיליארד דולרים) לעומת 9.5 מיליארד ש"ח (2.06 מיליארד דולרים) בשנת 2004, עלייה של כ- 14%.
כמן כן, בשנת 2005 קיבלה תע"א הזמנות חדשות מלקוחות בהיקף של 15.5 מיליארדי ש"ח שהם כ- 3.4 מיליארד דולר. צבר ההזמנות של החברה לסוף השנה הגיע ל- 28.9 מיליארדי ש"ח (6.3 מיליארדי דולר) לעומת 24.6 מיליארדי ש"ח (5.4 מיליארדי דולרים) בסוף 2004. מדובר בעלייה של 17%.
יו"ר הדירקטוריון יאיר שמיר אמר עם פרסום התוצאות, כי "צמיחת התע"א נעשית במקביל בשני התחומים העיקריים של עיסוקיה: התחום הצבאי והתחום האזרחי. אני רואה חשיבות רבה ביותר להמשך הצמיחה בשני התחומים תוך הגעה לשוויון ביניהם. כיום התחום האזרחי מהווה כ- 35%".
מנכ"ל התע"א יצחק ניסן אמר עם פרסום התוצאות, כי "לתע"א צבר הזמנות גדול התומך בהמשך צמיחת החברה בשנה זו ובשנים שלאחריה. ברבעון הראשון של 2006 התקבלו הזמנות חדשות בהיקף של כ- 1.7 מיליארד דולר. דבר זה מעיד על אטרקטיביות המערכות והמוצרים של תע"א בשוק המקומי והבינלאומי". בדבריו ציין, כי הידוק הבקרה בניהול הפרויקטים בחברה, הובלת תרבות עסקית וחתירה לחדשנות, יביאו לשיפור משמעותי בביצועי החברה.
"אני צופה שכבר בתוצאות העיסקיות ל- 2006 נראה שיפור ניכר ברווח, צמיחה במכירות והגדלה נוספת של צבר ההזמנות האיתן של החברה", המשיך ואמר.
לאחר שלאחרונה דורגה התע"א על-ידי חברת מעלות בציון המכובד AA, ציין הסמנכ"ל לכספים, מנשה שגיב, כי "ההון העצמי של החברה, הולך וגדל מדי שנה, תזרים המזומנים שופר. ההסדר הבנקאי שנחתם בדצמבר 1996 מגיע בימים אלה לסיומו לאחר שהחברה השלימה את כל התחייבויותיה לקונסורציום הבנקים בראשו עמד בנק לאומי. מצבת ההלוואות של החברה ירדה בצורה משמעותית. מקורות המימון העומדים לרשות החברה מגוונים ונעשים בתנאים משופרים".

תאריך:  09/04/2006   |   עודכן:  09/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורון חדי
האם שהתגרשה מבעלה מבקשת מביהמ"ש להורות לאב לשלם לה מזונות עבור בנם המשותף גם בעת שירותו הצבאי    פרקליטה של האם: הבן נמנע מלתבוע את אביו מחשש לפגיעה ב"איזון העדין ביניהם"
מירב לוי
אגודת מורי הדרך תפנה לרט"ג ולמנהל התעופה האזרחית על-מנת למנוע טיסות מעל פסגת המצדה
הדר פרבר
על-פי הדוח בוצעו הפיגועים על-ידי קבוצה של ארבעה גולשים ברשת האינטרנט, אשר הכינו את הפצצות בעלות של כמה לירות שטרלינג בודדות, ללא קשר לאל-קאעידה
הדר פרבר
כוחות החירום הזהירו את התושבים שלא להדליק אש בסביבה בשל דליפת גז    המשטרה עורכת סיורים באזור כדי לנסות ולמנוע שוד וביזה
מירב לוי
דילים וחבילות נופש למגוון יעדים בעולם בחודשים אפריל-מאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il