ענת לוין, מנכ"ל שילב, הודיעה על בחירת משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" לניהול תקציב הפרסום של רשת שילב. לוין ציינה כי תקציב הפרסום לשנת 2006 הנו 7.5 מיליון ש"ח.
לוין הוסיפה כי הבחירה במשרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" נעשתה לאור יכולות המשרד בתחום האסטרטגי והקריאטיבי, העומדות בקנה אחד עם התרחבות רשת "שילב".
על רשת שילב:
רשת שילב שהיקף פעילותה עומד על כ-160 מיליון ש"ח בשנה, מונה 39 חנויות בפריסה ארצית, עם מגוון פתרונות רחב להורים לפני לידה ולאחרי לידה, לתינוקות וילדים עד גיל 4 שנים. החנויות מציגות מחלקות מקצועיות של הזמנות לידה, מוצרי בטיחות, צעצועי התפתחות הלבשה ואופנה לכל שעות היממה.
לאחרונה פתחה שילב תת רשת "שילב גדולים", תוך כ-3 שנים תמנה הרשת החדשה כ-20 חנויות נפרדות.