X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
ישראלים יקרים. הורים לחיילי צה"ל וציבור יקר. הנני מגיש בשמכם תלונה והזמנה למשפט ציבורי נגד הרמטכ"ל, משה (בוגי) יעלון ושר הביטחון שאול מופז, בו יצטרכו הנתבעים להסביר ולשכנע, מדוע צבא הגנה לישראל, גוף שאמור לספק ביטחון, עוסק ומבזבז משאבים יקרים בשתי (!), כן, כן, 2 תחנות רדיו, כשאחת מהם, גלגל"צ, מיותרת כנגד כל הגיון (ואולי חוק) ומושכת אליה אש כשהיא תמיד בלב הסערה וחילוקי הדעות וכל זאת בשעה שחיילי צה"ל נהרגים כי "אין תקציב".
▪  ▪  ▪

לפני למעלה מחמישים שנים הוחלט להקים את גל"צ, אני חוזר, גלי צה"ל, לא גלגל"צ אלא גלי צה"ל, למה הוחלט? כדי לבדר את החיילים? כדי להעשיר את חיי התרבות שלהם? לא ולא, אלא, כמענה וכדי למנוע בלעדיות ומונופול של שידורי 'קול ישראל'. אין ספק שאפשר למצוא הגיון מסויים בטיעון שכזה, בפרט שתחנת הרדיו של אז, תשדר לחיילים שידורים עם תכנים לחיזוק הישוב היהודי של אז והמפעל הציוני שהחל קורם עור וגידים.
וכן, יש הגיון כי באותם ימים לא שידרו ברחבי המדינה עוד למעלה מעשרים תחנות רדיו אחרות אלא, בהתאם לטיעון שהיווה את הבסיס להקמת גל"צ, תחנה שתמנע בלעדיות מתחנת 'קול ישראל', דהיינו תחנה אחת ותחנה "שכנגד", שתי תחנות. מדינה שלמה הסתפקה וצמחה נהדר עם שתי תחנות בלבד! כל הכבוד המדינה הוקמה, עם שתי תחנות. היום המדינה מתפוררת, כי יש יותר מדי תחנות, היקש לוגי שאהוד ברק ראה לפני שנים.
כמובן שהטיעון להקמת גל"צ לא יעמוד כבר למעלה מעשור במבחן בית המשפט, משום שכבר כעשור מדינתנו מלאה בתחנות רדיו, ול'קול ישראל' כבר אין מונופול כמו שחששו אז, לפני למעלה מחמישים שנים, אך לא זו הבעיה שלנו, לא גל"צ. קיצפנו וכעסנו יוצא על הכיבשה השחורה, על תחנת הרדיו המיותרת שאין לה ולא ניתן לה זכות קיום. אדון רמטכ"ל, תפקידו של צה"ל לספק ביטחון, לא בידור, מוסיקה או דיווחי תנועה טיפשיים שחוזרים על עצמם כבר עשור. בשביל הדיווחים הטיפשיים והחוזרים על עצמם, יש את מוקד התנועה של 'קול ישראל' וגם זה חוזר על עצמו עד כדי גיחוך. אין אנו צריכים עוד תחנת רדיו טיפשית, גרועה, שעוברת על החוק, נמצאת בלב הסערה וגורמת נזק עצם לתרבות ולתושבי המדינה ולכן אנו תושבי המדינה דורשים ממך לאלתר לסגור את גלגל"צ ולמנוע בזבוז, נזק ואי צדק נוסף!
עולה בדעתך שהנשיא או הרמטכ"ל האמריקני, יקימו תחנת רדיו צבאית כדי לדווח על עומס תנועה קבוע בכניסה למנהטן או על ניו ג'רזי?!
המדינה מתרסקת, אין ביטחון, אין עתיד, אין תרבות, חיילי צה"ל נהרגים כי אין מספיק מיגון ואנחנו צריכים לממן לאזרח אלדד קובלנץ משכורת כדי שישדר לנו את בריטני ספירס ויקלקל עוד את התרבות שלנו ושל ילדינו, כדי שישלם תמלוגים, כסף שאין לנו, לבריטני ספירס כשממילא משדרים אותה בתחנת האחרות. צה"ל צריך לספק ביטחון, לשמור על הגבולות כפי שיצאת בהצהרות ולא לספק פופ וחוסר תרבות להמון.
טיעונים נוספים כמו החזקת "יחידה צבאית" בבסיס צבאי, כדי שיהיה "לילדים של" איפה לשרת ולבנות קריירה, או מדוע צה"ל צריך לתמוך ולשלם בעקיפין לחמאס וחיזבאללה כשהם (גלגל"צ) משדרים אומנים תומכים באירגונים אלה, כמו קט סטיבנס שהתאסלם ואחרים הזוכים לתמלוגים בגין ההשמעות הללו, יוצגו במשפט, אם יערך. כולנו תקווה שתסגור את התחנה המיותרת ונחסוך את טירחת וביזבוז משאביי בית המשפט וכסף של הציבור הסובל. אנא חסוך לתושבי המדינה היקרים עוד נזק ועוד ביזבוז משאבים יקרים, תודה.
נספחים,עדויות ותמיכה לכתב התביעה או כותרות שמדברות בעד עצמן, מאוששות ותומכות בכתב תביעה זה ומראות חד משמעית לנתבעים, את הסטטוס של הנושא והלך הרוח בעם.
www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2593188,00.html
יו"ר אמ"י טוען, כי שיקולי השמעת המוזיקה בתחנה "לא מאוזנים ונגועים באינטרסים זרים", ומאיים בחרם. מפקד גל"צ בתגובה: "זהו כתב האשמה מופרך ובוטה"
www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2627215,00.html
עימות בין "קול הים האדום" לגלגל"צ:
מנכ"ל התחנה האיזורית טוען, כי הצבת משדר גלגל"צ בעיר מפרה את תנאי הזיכיון וכי התחנה הצבאית מבזבזת כספי ציבור. תגובת גל"צ: "אנו תחנה ארצית וזו חובתנו להגיע לכולם"
www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2718115,00.html
נתן כהן: "הגיע הזמן לחרם על גלגל"צ"
הזמר מ"הנשמות הטהורות": החליט לאסור על גלגל"צ וגל"צ להשמיע את שיריו - בשל העובדה שהתחנות משמיעות רק את להיטיו הישנים. ההסבר: "מישהו צריך לקום ולנער את התחנה הזו". גלגל"צ: "איומים וחרמות לא יזיזו אותנו מילימטר מדרכנו"
www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2924890,00.html
שאול מזרחי יוצא לקרב נגד גלגל"צ
לבעלים של ה"בארבי" נמאס מ"טרור הפלייליסט" והוא קורא לחברות התקליטים הקטנות להחרים את התחנה. קובלנץ: "הטענות מעלות פיהוק ושעמום"
www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2370719,00.html
בגלל המוזיקה?
שתי שוחות חפרה גל"צ לתעשיית המוזיקה בארץ: באחת צמצמה את רשימת השירים המושמעים למינימום, ובשנייה נמנעה מלשלם לאמנים את המגיע להם.
רענן שקד
שניה לפני ההכרעה הסופית בנושא זכויות היוצרים וגל"צ, צריך להבהיר פעם נוספת כי גם אם ציר הרשע העולמי עליו הכריז הנשיא בוש עדיין לא כולל את גל"צ וגלגל"צ, רק זדון וכוונות רעות עשויים לתרץ את ההתנשאות, האדנותיות והזלזול שבהן מתייחס הגוף המשדר הזה לאמני ישראל.
www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2930949,00.html
אביב גפן: תפסיקו את העליהום על גלגל"צ
אביב גפן הגיב במהלך סוף השבוע בפורום מוזיקה ישראלית של ynet על הטענות שעלו לאחרונה נגד גלגל"צ מצדם של מוזיקאים, וכתב: "תפסיקו עם העליהום הטיפשי הזה ותעבירו תחנה". בעקבות גל של תגובות, כתב גפן: "אתם מהלכים כמו עדר, אבל גם עדר צריך רועה צאן... הכי קל זה לשבת מול המחשב ולכתוב נגד". סערה
www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2949867,00.html
אהבתם את השיר שלי? תגידו לגלגל"צ
שירה של עדי אלפסי בת ה-17 לא נכנס לפלייליסט בגלגל"צ - והיא החליטה לחלק אותו ישירות לחיילים.
www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1273909,00.html
יואב קוטנר: ערוץ המוזיקה לא יהיה גלגל"צ
יואב קוטנר משיב אש בעניין ערוץ המוזיקה החדש בטלוויזיה והביקורת המוטחת בגל"צ וגלגל"צ. הוא מסביר איך אמור ערוץ המוזיקה להיראות, ומבהיר: "לכתוב שקובלנץ דיקטטור זה מוגזם"
news.walla.co.il/?w=//555931
נוער, שמע
יום ראשון, 13 ביוני 2004, 8:14 מאת: מערכת וואלה!
בתום שבוע גדוש התרחשויות שחר בוזגלו פותח חזית נגד גלגל"צ וקורא למרד.
news.walla.co.il/?w=//467291
הצעות חוק: לאפשר לגלי צה"ל לשדר פרסומות
יום שלישי, 18 בנובמבר 2003, 19:20 מאת: גדעון אלון, מערכת וואלה!
גלגל"צ. בניהו, מפקד גל"צ תומך ביוזמה
הוועדה לתקציב הביטחון דנה באפשרות להנהיג שידורי פרסומת לאחר שהתחנה נכנסה למשבר כלכלי קשה. הצעה: רק גלגל"צ תהפוך לתחנה מסחרית לכל דבר.
הוועדה לתקציב הביטחון דנה היום באפשרות להנהיג לראשונה שידורי פרסומת בתחנת השידור הצבאית גלגל"צ, כדי להתגבר על המשבר הכלכלי הקשה הפוקד את גלי צה"ל.www.nfc.co.il/archive/001-D-18313-00.html?tag=19-03-11&au=True
הושגה פשרה: גל"צ חוזרת לשדר שירים של אמני אקו"ם
בלחצה של השופטת דורנר הושגה פשרה: גל"צ (וגלגל"צ) תשלם ב-2003 5% מהכנסותיה; ינוהל מו"מ להסכם קבוע ויוגש לבית המשפט תוך 60 יום.
news.walla.co.il/?w=//554413
נמרוד לב נגד גלגל"צ
יום רביעי, 9 ביוני 2004, 11:01 מאת: מערכת וואלה!
המוזיקאי הוותיק מצטרף למאבק המתרחב בתחנה הצבאית עם שיר מחאה זועם במיוחד: "רובוטים במדים". נראה כאילו המאבק בגלגל"צ תופס תאוצה והופך למרי של ממש. אחרי העמות המילולי בין מנהל התחנה, אלדד קובלנץ לבין שאול מזרחי מנהל מועדון הבארבי ב"תיק תקשורת", מצטרף המוזיקאי נמרוד לב למלחמה בתחנה עם שיר חדש. לב וחברי ההרכב שעובד איתו אר.בי.אס (יניב שנק ואורית) הוציאו סינגל חדש שיוצא בצורה בוטה נגד הדיקטטורה המוזיקלית שמשליטה התחנה המואזנת. השיר מאשים את התחנה בצנזורה וקובע: "תחנה של הצבא מעלימה שירים, מעלה זמרים מוחקת אחרים.... יושבת חבורה של רובוטים במדים, וקובעת למדינה שלמה מה היא שומעת ומה לא, וכל זה על חשבון משלם המיסים".
www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2953385,00.html
לבנת: למנוע מונופול של גלגלצ
הזמר נמרוד לב התלונן על מדיניות התחנה והשרה השיבה כי "התחרות בישראל נפגעת כתוצאה מהתנאים המועדפים בהם פועלת גלגל"צ ביחס לתחנות הרדיו האזוריות"
ולקינוח [קישור]-
2967972,00.html
www.nrg.co.il/online/1/ART/790/786.html
לכבוד: שר הביטחוו שאול מופז
הרמטכ"ל , בוגי יעלון
אהוד ברק
שר התקשורת
שרת החינוך
הרשות השניה - רדיו אזורי
www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2988870,00.html

תאריך:  26/10/2004   |   עודכן:  27/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתי
שופטים חדשים
עידן סובול
האחראים לסל הבריאות דנים לסבל ולמוות אלפי אזרחים חפים מפשע
אפרים אברהם
בעקבות פטירתו של עוזי חיטמן
רונה דנין
צבי פאר
ביקורים בחו"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il