משרד הפרסום רגב קויצקי זכה בתקציב הפרסום של מכללת שערי משפט בהוד השרון. השבוע מתחיל קמפיין המכללה למשפטים לקראת שנת הלימודים האקדמית הקרובה בתשדירי רדיו ובאינטרנט וכן בחסויות בטלוויזיה.
הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא: "מכללת שערי משפט... בצדק", כאשר שלוש נקישות פטיש, המזכירות אולם בית משפט, מדגישות את המסר: מכללה אקדמית המתמחה בלימודי משפטים.
תקציב הפרסום השנתי עומד על כ- 2.5 מיליון שקל. הקמפיין הנוכחי ימשך עד אחרי החגים, מועד תחילת שנת הלימודים הבאה. לדברי עדי קויצקי, ממשרד רגב קויצקי, הדגש בקמפיין השנה יהיה על תשדירי רדיו, אינטרנט וחסויות בטלוויזיה. הגל הנוכחי של הקמפיין ימשך כשלושה שבועות ברדיו וכחודשיים בטלוויזיה. במהלך הקמפיין ישולבו גם מודעות בעיתונות וכן שלטי חוצות.
לדברי עו"ד יצחק לקס, מנכ"ל מכללת שערי משפט, הקמפיין הנוכחי שם דגש על הכדאיות בלימודי משפטים במכללה בשל הרמה האקדמית הגבוהה שלה מחד והסיוע הפרקטי - יישומי לסטודנטים לקראת תקופת ההתמחות ובחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין.
במכללת שערי משפט לומדים כ- 1,700 סטודנטים בלימודי בוקר וערב בשלושה מסלולי התמחות כולל מסלול יחודי לבעלי תארים. במכללה נערכו לפניות רבות בעקבות הקמפיין החדש והורחב סגל יועצי ההרשמה ושירות המענה הטלפוני לפונים.
לדברי קויצקי, הדינמיות והקצב בג'ינגל יהפכו אותו במהרה למושר בפי כל, כאשר המונח המשפטי "בצדק" שגם הפך לביטוי מוכר בסלנג הישראלי יזוהה מיידית עם מכללת שערי משפט.
קרדיטים לקמפיין של שערי משפט:
מנהל קריאייטיב: איתי הרמן.
קופירייטר: שי גזית.
ארט דיירקטור: קובי בן-ואליד
מנהל הפקה: אשר בן-זאב
תקציבאית: לימור כהן.
מנהל לקוחות: גדי חייט.