יורם וינברגר, מנכ"ל דלתא ישראל הודיע (יום א', 21.5.06) על עליית קמפיין חדש בהשקעה של כ-חצי מיליון דולר, תחת הסלוגן:דלתא ועכשיו החזיות.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד זרמון גולדמן בערוצים 2, 10, 24 ו-9 ויימשך כ-3 שבועות. במקביל לקמפיין הטלוויזיה, יעלה קמפיין פרינט בנקודות המכירה בעיתונות הארצית ובמגזינום.
על הקמפיין: דלתא משיקה את קמפיין החזיות עם שלושה סרטונים.
הסרטונים מציגים צללית של אישה (הדוגמנית ג'ני צ'רווני) לבושה בחזייה על-רקע מדברי צחיח ולוהט המשתנה בכל סרטון: שעת הדימדומים, היום והלילה. הסירטונים נעשו בשימוש תמונות סטילס ובעיבודי מחשב בלבד.