חברת אסם ממשיכה במהלך ההחדרה של הקפה החדש שלה, Nescafe בקלייה קלה, קפה נמס בהיר, בגירעון עדין, המשלב זני פולי קפה נבחרים שנקלו בקלייה קלה והותאמו לטעם הישראלי.
החברה מעלה קמפיין פרסום חדש, אשר הופק ע"י משרד הפרסום מקאן, תחת הסיסמא: "NESCAFE קלייה קלה - הדרך הקלה להתחיל את הבוקר". בסרט הקמפיין נראים עשרות אנשים שונים, גברים ונשים, בשלבי התעוררות ראשוניים, במיטה, כשהם מפהקים. ברקע נשמע השיר המפורסם " GOOD MORNING STARSHINE" (מתוך המחזמר "שיער"). באפקט עריכתי מתוחכם ניראה כי תנועות הפיהוק מתאימות למילות השיר המלווה את הסרטון, כך שהאנשים המפהקים נראים כאילו הם שרים. היקף ההשקעה בקמפיין 5 מיליון ש"ח.
NESCAFE מובילה את שוק הקפה המגורען בישראל עם נתח שוק של למעלה מ-40% (על-פי נתוני נילסן, שנתי, כספי 2005). לדברי תמר אחיטוב, מנכ"ל חטיבת הקפה והמאפה באסם "ממחקרים שערכנו עלה כי ה"בוקר" הינו הזירה המרכזית של עולם הקפה 75% מצרכני הקפה שותים את הקפה בשעות הבוקר המוקדמות). מחקר טלסקר אפריל). הקפה הוא חלק אינטגראלי משגרת הבוקר ו"לקפה של הבוקר" יש בעיני הצרכן חשיבות מכרעת באופן שבו יתנהל המשך היום, בעוד שעם רד-מאג, שהינו קפה כהה וחזק הצגנו התעוררות קצבית ומהירה", הרי שהקפה הבהיר והעדין בקליה קלה מציע לצרכן אלטרנטיבה של התעוררות נינוחה וקלה לבוקר חדש".
הקמפיין יעלה בערוצי הטלויזיה, בקולנוע באינטרנט ובמסכים הנמצאים בתחבורה ציבורית (אוטובוסים ומוניות שרות).
בנוסף לקמפיין הפרסום, מקימה אסם בימים אלה רשת בתי קפה נודדת - "NESCAFE בעיר" בכיכרות ובאתרים מרכזיים בעשר ערים ברחבי הארץ - באר שבע, ראש העין, לוד, קריית ביאליק, דימונה, בת ים, טבריה, חדרה, נתניה ופתח תקווה. הכניסה לבתי הקפה תהיה חופשית וניתן יהיה ליהנות מחוויית הקפה המלאה: להזמין כוס קפה, לאכול עוגיות, לקרוא בעיתון, להאזין למוזיקה ועוד - כל זאת ללא תשלום. אסם צופה את השתתפותם של המוני תושבי הערים, שיבואו ליהנות מחוויית בית הקפה.
רשת בתי הקפה "NESCAFE בעיר" תפעל בכל אתר משך שלושה ימים, בשעות 10:00-22:00 (בימי ו' מ- 14:00 - 09:00) ותציע לאורחים קפה איכותי, בקלייה קלה, אשר פותח על ידי מומחי ענק הקפה העולמי נסטלה על מנת לענות לטעמו של הצרכן הישראלי.