"Open Gallery" תעלה בקמפיין פרסומי, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, לרגל 10 שנים להיווסדה תחת הסלוגן "יומודלת שמח". הקמפיין, בעלות מדווחת של חצי מיליון שקל, יכלול פרסומות בעיתונות, רדיו ואינטרנט.
לרגל יום ההולדת של חברת הדלתות המצליחה בישראל, מציעים
ב-"Open Gallery" מבצעים אטרקטיביים שכוללים הנחות מפתיעות על קולקציית הדלתות ומבחר מתנות שוות ערך.
שלומית דונרשטיין, מנכ"ל "OpenGallery": "אנו גאים לחגוג 10 שנים של ייצור ושיווק דלתות איכותיות בכל רחבי הארץ. במהלך העשור האחרון גיבשנו סגנון מיוחד לבית הישראלי, שהפך גם את הדלת לאביזר עיצובי, לצד יתרונות המוצר. חגיגות העשור ילוו במבצעים חסרי תקדים, שיכללו מחירים אטרקטיביים על דגמי הדלתות המבוקשים ומתנות יקרות ערך".
הקונספט: "OpenGallery" חוגגת יומודלת 10
המסר: אנחנו חוגגים ואתם נהנים מהנחות ומתנות
משרד פרסום: "מק'אן אריקסון"
סמנכ"ל לקוחות: אורנה נדב
סופרוויזר: קרן ניר
מנהל קריאטיב: בני ברונסקי
קופירייטר: ארז רובינשטיין
ארט דיירקטור: מל כספי
תקציבאית: שרון חשפאי
Open Gallery היא חברת בת של "מזוניט אינטרנשיונל", התאגיד הגדול בעולם לייצור דלתות. לחברה 81 מפעלים ב-25 ארצות. בקולקציות החדשות מציעה "Open Gallery" סדרות איכותיות של דלתות פורניר (ממיטב החברות האיטלקיות), דלתות וונגה בסגנון יפני, סדרה יוקרתית מעץ אלון של דלתות בגמר צבע. הדלתות מגיעות בשילובי זכוכית שונים ובשילוב פסי אלומיניום - לפי בחירה.