לקראת פתיחת עונת השיט 2006 יוצאת "כספי הפלגות" בקמפיין קיצי וחצוף תחת הסיסמה : "זוז לקרוז". הקמפיין יעלה בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ואינטרנט ועומד על השקעה של 5 מיליון ש"ח.
הקמפיין מציג את חווית ה"קרוז", שמציעה חברת "כספי הפלגות", באמצעות מבחר של ישבנים רוקדים בבגדי ים לצלילי ג'ינגל סוחף וקצבי בסגנון הקריביים.
יובל כספי, מנכ"ל "כספי הפלגות", מוסר: "אנו צופים היענות מוגברת לקראת עונת ההפלגות של קיץ 2006, בזכות ההצלחה הגדולה של השנה שעברה, עת נכנסה אוניית ה-DREAM לשרותנו. השנה החלטנו לשדרג את נושאת הדגל של החברה, ולכן השקענו סכומים גדולים בקמפיין קיץ צבעוני ושמח ברוח ההפלגות. האונייה מאפשרת חוויות נופש ראשונה מסוגה, כאשר היא מעניקה מגוון רחב של מוקדי בילוי למשפחות עם ילדים, לצעירים ולאוכלוסיה הבוגרת.
קרדיטים:
משרד הפרסום: "נחמני-צפריר"
תקציבאית : אביבית לוי
ארט: רחל הררי, אלה פלדמן
מנהל קריאיטיב: עופר ק. גולן
מנהל אסטרטגיה : גל כהן
יח"צ : סיגל אביטן תקשורת
ג'ינגל : סיגנל.