תשלובת ד"ר פישר יוצאת בקמפיין פרסומי רחב לסדרת ד"ר פישר "אולטרסול" בכיכובה של יעל אבקסיס. הסרטון מדגיש את החשיבות הבריאותית שיש בשימוש בתכשירי ההגנה משמש וסדרת אולטרסול כנותנת את המענה האולטימטיבי להגנה בפני נזקי השמש ובעיקר נזקים המצטברים במשך השנים וכן את העובדה כי "אולטרסול" הוא תכשיר ההגנה משמש היחיד בישראל שעמד בבדיקות המחמירות של האגודה האמריקנית למלחמה בסרטן העור ומומלץ על ידה.
הקמפיין, בהיקף של למעלה מחצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן", יעלה בימים אלה ויכלול סרטוני פרסום בטלוויזיה, עיתונות ופעילות שיווקית בנקודות המכירה.
בסרטון הפרסומת שצולם בחוף הים נראית יעל המשחקת עם בנה הקט ומשתעשעת איתו על חוף הים - "אבל בדבר אחד אנחנו באמת לא משחקות " אומרת יעל "בבריאות שלנו" ולשם שמירה על הבריאות בעת החשיפה לשמש, הטוב ביותר הוא להשתמש בתכשירי ד"ר פישר "אולטרסול".
סרטון זה ממשיך את המגמה בה התחיל סרטון הפרסומת של המולטי ויטמין ד"ר פישר "אופטי סייף" - מיצוב תשלובת ד"ר פישר כחברה המתמחה בתחום האנטי-אייג'ינג. גם סרטון זה מסתיים בסיסמא "בעולם קוראים לזה אנטי-אייג'ינג - אצלנו ד"ר פישר".
נושא האנטי-אייג'ינג קשור באופן הדוק לנושא השמש, שכן מחקרים רבים העלו כי השמש הינה הגורם העיקרי להזדקנות מוקדמת של העור וכן לנזקים רבים לגוף שהחמור בהם הוא סרטן העור, שימוש קבוע בתכשירי הגנה משמש מסייע לנו להתמודד,למנוע ולהאט נזקים אלו. וכפי שאומר ד"ר אלי פישר "אין גיל מוקדם מדי להתחיל בפעילות אנטי-אייג'ינג ,חשיבות השימוש בתכשירי הגנה משמש גדולה מגיל צעיר ביותר שכן כווית שמש בגיל ילדות מעלה באופן משמעותי את הסיכון ללקות בסרטן עור בגיל מבוגר יותר".
מנהל קריאייטיב: זיו קורן
ארט דיירקטור: רונה שגיא
סופרוויזר: רותי ברניצקי
תקציבאית: עדי חן
יח"צ: רוני ארנון תקשורת