עיתון TheMarker יוצא היום בקמפיין טלוויזיה עבור המוסף השבועי The Market Money, מדריך הכסף של מוסף הכלכלה של העיתון, העוסק בצרכנות פיננסית ומתפרסם ביום שלישי מידי שבוע.
הקמפיין בהיקף של כמיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, הופק ובוים על-ידי אייל גפן. הקמפיין יעלה החל מיום שלישי בערב בערוץ 10 ובאתרי אינטרנט מובילים בכלל זה וואלה, תפוז, הארץ, דה מרקר ולוח העיר. קמפיין זה הינו קמפיין המשך לקמפיין הרדיו שליווה את השקת המדריך בחודש פברואר האחרון.
קמפיין הטלוויזיה הנוכחי מבוסס על 3 דמויות היתוליות שונות של דמות הדב של The Marker המתקשר לתוכנית שאלות ותשובות בנושא כלכלה המשודרת בתחנת רדיו. באולפן הרדיו עונה לשאלות, שדרן רדיו בדמותו של דב שאותה מגלם השחקן אייל גפן, שגם הפיק וביים את תשדיר הפרסומת.
בקמפיין האינטרנט שעולה במספר אתרים, תינתן האפשרות לשלוח שאלות בנושאי כלכלה לצוות המומחים של The Marker. תשובות לשאלות נבחרות יתפרסמו באתר האינטרנט של The Marker ובמדריך המודפס, Market Money בכל יום שלישי.
מוסף The Market Money, שהושק בחודש מרץ האחרון, כולל כ-12 עמודים שמתווספים ל- TheMarker בכל יום שלישי. המוסף The Market Money הוא המוסף הראשון הרחב בישראל בנושא צרכנות פיננסית, אשר מקנה כלים לקוראים לנהל נכון את כספם. המדריך כולל מדורים המסבירים מונחי יסוד בכלכלה, המלצות אנליסטים על מניות בארץ ובחו"ל, מדור מפי מנהל השקעות בכיר ומנוסה, מדור ניתוח פיננסי ומדור שאלות ותשובות. את המוסף עורך עמי גינזבורג ביחד עם רותם שטרקמן, עורך שוק ההון בעיתון היומי TheMarker.
לדברי סמי פרץ, עורך העיתון היומי TheMarker, "מאז השקתו של המדריך, אנו זוכים לתגובות חיוביות של הקוראים, שמוצאים במוסף מידע וניתוחים שימושיים בקבלת החלטותיהם הפיננסיות. הצלחת המדריך נשענת על הגישה של דה מרקר לספק לקוראיו עיתונות מרתקת ומעניינת בשפה ברורה, תוך מתן דגש על גישה שימושית וביקורתית".
קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב- טל רביב, מנהל קריאטיב- איתי גלאון, מפיק ובמאי- אייל גפן, מנהלת לקוחות- אורית שצברג, פלנרית- שחר רדין, ארט- נועם גזית, תקציבאית- רותם קייקוב.