X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סימילאק
▪  ▪  ▪

סימילאק, יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בהשקעה של כ- 4 מיליון ₪ לסדרת תחליפי החלב - סימילאק טופ.
הקמפיין, יכלול 2 סרטונים מחויכים, שיגעו בשני נושאים מרכזיים:
1. בסרטון הראשון, מוצגות סיטואציות יומיומיות בהן התינוק סומך על אימו שתגן עליו, שתרגיע אותו ושתעזור לו לגדול ולהתפתח והיא מצידה, ממש כמו מיליוני אמהות בעולם ובישראל, סומכת על סימילאק, תחליף החלב, היחיד בישראל שנבדק בקרב אלפי תינוקות והוכח מדעית כמקנה התפתחות הדומה לזו של תינוק יונק.
2. הנושא השני, הנו חשיבות המשך ההזנה בתחליף חלב גם כשהילד אוכל כבר מזון מוצק. בסרטון מוצגת סיטואציה המוכרת לכל ההורים, בו אימא מגישה לביתה הפעוטה ארוחה בצלחת. האם מציצה מדי פעם אל עבר הילדה ונהנית לראות אותה מסיימת את האוכל. אולם למעשה כאשר היא מרימה אותה מהכיסא מתגלה כי חלק מן האוכל בעצם לא ממש נכנס לפה... סיטואציה זו בה הילדים לא מסיימים הכול מהצלחת אבל סומכים על האימא שתתן להם את התזונה הטובה ביותר, מביאה למסקנה כי כדאי להמשיך לתת להם סימילאק טופ 3, גם כאשר הם כבר אוכלים אוכל מוצק, כדי להשלים את הויטמינים והמינרלים החיוניים להתפתחותם.
את הקמפיין תלווה גם הסיסמה הקבועה של סימילאק: "סימילאק. להיות בטוחה. בגלל המדע".
שרון אלון, מנהלת יחידת התזונה באבוט: "כהורים אנחנו תמיד דואגים להעניק לתינוק שלנו את הטוב ביותר. אנחנו עושים זאת כי אנחנו יודעים שהתינוק סומך עלינו שנסייע לו לגדול ולהתפתח. למרות שאנחנו משקיעים וטורחים בענייני תזונה לא הכל הולך לפי רצוננו, והילד לא אוכל את כל האוכל ששמים לו בצלחת, מכאן החשיבות להשלים לו את הפערים התזונתיים, כדי שייהנה מתזונה מלאה שתתרום להתפתחותו. מיליוני אימהות ברחבי העולם ובישראל סומכים על סימילאק שיסייע במתן מענה תזונתי לצרכים ההתפתחותיים של תינוקם".
הקמפיין יכלול כאמור 2 סרטוני טלוויזיה וכן קמפיין עיתונות ואינטרנט. כמו כן האיקון המזוהה עם סימילאק- דובי חביב ושובב, יחל להיות משמעותי יותר בתקשור המותג.
בנוסף, לראשונה תצא החברה בפעילות פרסומית ממוקדת למגזר הרוסי, גם כן באמצעות קמפיין בערוצים הטלוויזיוניים ובעיתונים של קהל ההורים הרוסי.
תחליפי החלב סימילאק, הנן פרי פיתוח של מעבדות ABBOTT - חברת תרופות אמריקנית מהמובילות בעולם, ומשווקות בישראל בלעדית ע"י חברת פרומדיקו.
קרדיטים:
שרון אלון - מנהלת יחידת התזונה באבוט
רונית דוייב - מנהלת מותג סימילאק
יעל אדר שגיא - מנהלת מותג סימילאק
מנהל קריאיטיב - דני יעקובוביץ'
ארט: גבי זלצמן וירון יצחקוב
קופי: אילון גורן
מנהלת לקוחות - פנינה פישר
סופרוויזר - אפרת קונפורטי
תקציבאית - יהודית אורקין
סמנכ"ל אסטרטגיה- ניסים מויאל
פלנר - שי-לי נתן
מפיקת משרד - פנינה שגב
חברת הפקה - גוסטבו הפקות
במאי - רני כרמלי

תאריך:  16/07/2006   |   עודכן:  16/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il