X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קלין
▪  ▪  ▪

לאחר שנעדר מהמדפים כ-10 שנים, חוזר לשוק מוצרי הניקיון והנייר המותג הידוע והאיכותי "קלין" עם סדרה חדשה של מוצרים.
בפיתוח סדרת המוצרים החדשה, תהליך מיתוגה, מסע הפרסום וקידום המכירות הושקעו כ-15 מיליון שקל.
המותג הינו בבעלות קבוצת "קליר" מבאר-שבע, אשר רכשה את המותג מחברת "יוניליוור".
קו המוצרים כולל כ- 40 מוצרים, מוצרים ייעודיים ורב-תכליתיים ב-7 תחומים שונים: ניקוי כללי, רצפות, שירותים, חלונות, כלים, מרככי כביסה ומוצרי נייר , המעניקים פתרונות ניקוי אפקטיביים, יעילים ומהירים, המותאמים לאקלים הישראלי.
המוצרים בולטים במגוון ריחות ייחודיים למותג ולכל המוצרים סוגרים בטיחותיים על-פי התקן הישראלי.
בין המוצרים, נוזל כלים באריזה ייחודית בצורת ברבור עם מקום לכרית יפנית, המהווה פטנט בלעדי של המותג, סדרת מוצרי ניקוי רב-תכליתית בנוסחה ייחודית-בלעדית (7C) נייר טואלט איכותי רך ונעים למגע עם הטבעת הברבור ועוד.
המותג שייצוגו על המדפים הסתכם בעשר השנים האחרונות במוצר האקונומיקה בלבד נחשב למותג מאוד פופולארי, רב- נכסים ובעל תכונות ניקוי מעולות.
בסקרי שוק נתברר כי רמת הזכירות כלפיו גבוהה ביותר, יחסית למותג הכולל מוצר אחד בלבד, שלא פורסם כלל במהלך 10 השנים האחרונות.
הסדרה הינה פיתוח חדשני שארך למעלה משנה, כאשר המוצרים תוכננו ופותחו בכדי לשרת את השווקים הרלוונטים, תמהיל המוצרים הושפע ממחקרי שוק לגבי הביקוש הפוטנציאלי, צרכי הלקוח ומצובם של מותגים מתחרים.
לדברי אלי גבריאל, מנכ"ל משותף: "החברה זיהתה והעריכה הזדמנות בקרב קהל הלקוחות הרלוונטי הנובעת מרצון למצוא על המדפים מוצר חדש שיביא בשורה לשוק מוצרי הניקוי, אשר נדמה כי הוא רווי אך לא כך היא, רכישת המותג הינה מהלך אסטרטגי ראשון מסוגו של החברה, מאז קיומה, כאשר המטרה היא להפוך את המותג "קלין" לשחקן חשוב ומוביל בשוק מוצרי הניקיון והנייר, לחברת "קליר" ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בשוק זה, ניסיון המעניק יתרון גדול במנוף המותג".
במיתוג המוצרים הושם דגש על יצירת תדמית חדשה וחדשנית יחד עם התחברות לערכים המוכרים והאהובים של המותג "קלין" המסורתי- ישראליות, משפחתיות וכו'.
ברבור לבן וצחור נבחר להיות סמלו של המותג והוא מופיע על כל אריזות המוצרים. הברבור נתפס בעיני הצרכן כסימבולי לערכים כמו ניקיון, לובן, אצילות, טוהר וכו'
ערכים המתקשרים למוצרי ניקיון, למלאכת הניקיון וכמובן לתוצאה הסופית.
האריזות חדשניות עוצבו על-ידי סטודיו ארמדילו והמעצב פיליפ בולקיה.
מחיר המוצרים - 12 ₪-49 שקל.
חברת "קליר",משווקת מוצרי ניקיון למטבח המקצועי, המשק המוסדי והמגזר התעשייתי בישראל ואוחזת ב-22% מהיקף השוק המוסדי בישראל.
החברה בבעלות אלי גבריאל ואלי זאנה, "קליר" מעסיקה כ-250 עובדים ובבעלותה 5 סניפים, מרכז לוגיסטי, מערך הפצה עצמאי והפצה ושני מפעלים המתמחים בייצור חומרי ניקוי ודטרגנטים.
נתונים על שוק מוצרי הנקיון והנייר בישראל (2005) במגזר הקמעונאי
היקף השוק כ-1.17 מיליארד שקל בשנה.
שוק חומרי הניקוי הנוזליים - 463 מיליון שקל.
שוק מוצרי הנייר - 547 מיליון שקל.
שוק מרככי הכביסה - 161 מיליון שקל.
בשוק קיימות כ-10 חברות (יצרניות ויבואניות).

תאריך:  26/07/2006   |   עודכן:  26/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il