X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אירוע 100 האנשים המשפיעים במשק הישראלי של מגזין TheMarker יעמוד בסימן סיוע לעסקים בצפון
▪  ▪  ▪

מגזין TheMarker לחודש ספטמבר יחשוף את דירוג '100 המשפיעים על המשק הישראלי לשנת 2006'. הרשימה תיחשף באירוע שיעמוד השנה בסימן התגייסות וסיוע לעסקים בצפון. האירוע יתקיים ביום רביעי ה- 6 בספטמבר, במרכז הקונגרסים בחיפה. הפקת האירוע תיערך באמצעות ספקים ונותני שירותים מצפון הארץ.
חברת פאזה המפיקה את האירוע תעבוד עם ספקים מהצפון כדוגמת קילים הגברה ותאורה מהעיר חיפה, גיורא דדיה הנדסה מקרית שמונה, אפיק שלטים מקיבוץ מענית ועוד.
קייטרינג פפריקה יארח שפים מהצפון, ביניהם יקבי רקאנטי מכרמי מנרה שבגלילי העליון, שף דוחול ספדי ממסעדת דיאנה מהעיר נצרת, שף אדלינה גולפלד ממסעדת אדלינה מקיבוץ כברי, שף יעל בריגל ממסעדת סעודה בגן עדן מהעיר צפת ועוד.
בנוסף, באירוע מגזין TheMarker ישתף פעולה עם פורום מנהלי ארגון מ.ט.י - המרכז לטיפוח יזמות וטיפוח עסקים, המפעיל בימים אלו סיוע חרום להצלת אלפי עסקים קטנים בצפון. שיתוף הפעולה נרקם למען גיוס בכירי המשק הישראלי לטובת שיקום כלכלת הצפון.
אירוע "100 האנשים המשפיעים במשק הישראלי" נערך זו השנה הרביעית ברציפות בתחילת חודש ספטמבר, ובמהלכו נחשפת לראשונה הרשימה השנתית המדרגת את האנשים המשפיעים ביותר בעולם העסקים הישראלי על-פי קביעת מערכת מגזין TheMarker.
לדברי מייקי דגן, עורך המגזין, "גיליון 100 המשפיעים ישקף את השפעת המלחמה בצפון על סדר היום הכלכלי של מדינת ישראל ועל אלפי עסקים קטנים ובינוניים בצפון המדינה". העסקים בצפון, ציין דגן, נושאים עכשיו את עיניהם לממשלה ולקבוצות הכוח במשק מתוך תקווה לסיוע, ומגזין TheMarker יכריז באירוע 100 המשפיעים על השקת יוזמה התנדבותית של אנשי עסקים לסיוע לעסקים בצפון.
לדברי הדס גולדשטיין, מנכ"ל TheMarker, "אנו מבקשים למנף את אירוע "100 האנשים המשפיעים במשק", על-מנת לרתום את בכירי התעשיה ומקבלי ההחלטות לפעילות ממשית של סיוע לעסקים בצפון הארץ, שספגו את עיקר המהלומה במלחמה".
זו השנה השישית ברציפות בה מפרסם מגזין העסקים TheMarker, מקבוצת הארץ, את דירוג 100 האנשים המשפיעים ביותר על הכלכלה הישראלית. ברשימה מופיעים בכירים מכל תחומי התעשיה והמגזרים במשק, הן במגזר הציבורי והן בפרטי, שיש להם השפעה על מהלכים מרכזיים בכלכלה הישראלית, או שלפי הערכות צפויה לפעילותם השפעה נרחבת על מהלכים אלה. בשנה שעברה, ציינו את האירוע, במעמד ראש הממשלה לשעבר, מר אריאל שרון, אשר גם הוביל את רשימת 100 המשפיעים לשנת 2005.

תאריך:  30/08/2006   |   עודכן:  30/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il