ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, משיקה בימים אלו קו חדש של מעבדי מזון מתקדמים של המותג הצרפתי מג'ימיקס בהשקעה של 500 אלף שקלים. מדובר בחידוש, לראשונה מזה 15 שנה, הנעשה בקו מעבדי המזון של חברת מג'ימיקס, אשר הפכה לשם גנרי בתחום.
ההשקה בארץ כוללת קמפיין עיתונות נרחב ופעילות קידום מכירות. מעבדי המזון החדשים מאופיינים במנועים חדשים ובמבנה חדש המשלב פתח גדול במיוחד לעיבוד, פריסה וחיתוך של מזון גדול כגון פירות וירקות שלמים. יתרון ייחודי זה של המג'ימיקס החדש מודגש בקמפיין הפרסומי, של משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי", באמצעות תמונת חציל ענק, המדומה ללווייתן בים, להמחשת הפתח הרחב המאפשר עיבוד של חציל שלם.
הקו החדש של מעבדי המזון מג'ימיקס, יימכר בארץ בטווח מחירים של 1,890-2,450 שקל.
ניר הנדלר, מנהל מותג מג'ימיקס בחברת ניופאן, מציין כי שוק מעבדי המזון בישראל נאמד בכ- 100 מליון שקלים בשנה, כאשר מג'ימיקס אוחז בנתח שוק של 15%. הנדלר צופה כי הקו החדש של מעבדי המזון יגדיל את מכירות החברה בכ- 20% בשנה.
קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ומייצגת בלעדית בישראל מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון טושיבה, גרונדיג, דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, קנווד, JBL, BOSE , ACER ועוד. החברה המעסיקה 300 עובדים, מספקת מידי חודש כ- 40 אלף מוצרים ומחזור פעילותה מסתכם בכ- 500 מליון שקלים בשנה.