X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון יד שרה
▪  ▪  ▪

ארגון ההתנדבות יד שרה וחברת התרופות MSD‏ יוצאות בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל, לקידום המודעות לשירותי יד שרה ולהרחבתם באמצעות פעילות התנדבותית של עובדי MSD‏. שיתוף הפעולה כולל התנדבות של עובדי החברה במגוון ערוצי פעילות, המתאימות לצרכים של יד שרה וליכולות והרצונות של עובדי MSD‏.
במסגרת שיתוף הפעולה, סיירו יותר מ- 100 מעובדי החברה בבית יד שרה בירושלים. במהלך היום הוצגו שלושה מסלולי התנדבות ייחודיים אשר נבנו על-ידי צוות משותף של MSD‏ ויד שרה - החל מהתנדבות במסגרות הקיימות ביד שרה, דרך הדרכת מתנדבי יד שרה בתכנים מקצועיים ועד להסברה לרופאים והצגת השירותים המיוחדים של יד שרה בפניהם - על-מנת שאלה יוכלו בתורם להפנות את מטופליהם הנזקקים לשירות אל הסניף הקרוב של יד שרה.
שיתוף הפעולה נבנה בתהליך ממוקד, שבו נעשה שימוש במתודולוגיות המיוחדות לחברת התרופות MSD‏ במטרה לבחון את הצרכים של יד שרה כארגון התנדבות מוביל בישראל, ולתת להם מענה באותן איכויות ושיטות המשרתות את החברה בפעילותה היום-יומית.
לדברי יוסי בן עמרם, מנכ"ל MSD‏ ישראל, נולד שיתוף הפעולה עם יד שרה בעקבות סקר בקרב עובדי החברה שחשף רמה גבוהה של רצון להתנדב ולתרום לקהילה. "MSD‏ רואה במעורבות חברתית שליחות מרכזית - החברה תורמת בעצמה ומעודדת את עובדיה לתרום גם הם. התרומה המשותפת הזאת - של החברה והעובדים הולמת את חזון החברה, בונה אווירה של שיתוף ומבססת רוח מיוחדת בחברה", אומר בן עמרם. "לאחר בחינה מעמיקה של שותפים חברתיים אפשריים, מצאנו ביד שרה שותף מלא לחזון שלנו של העמדת האדם במרכז", הוסיף.
הנציגים הרפואיים של MSD‏ - המציגים במסגרת עבודתם את מוצרי החברה בפני רופאים בכל רחבי הארץ - יעברו תוכנית הכשרה והדרכה שתעמיק את ההכרות שלהם עם השירותים השונים של יד שרה - מהשאלת ציוד, דרך מרכזי התצוגה וההדרכה הנותנים פתרונות לחיי היום-יום של אנשים המתקשים בתפקוד ועד למוקד "דעת" - מרכז מידע רפואי המעניק תכנים בנושאים רפואיים ובתחומי מימוש זכויות רפואיות. בהמשך, יציגו המתנדבים את השירותים האלה לרופאים אותם הם מבקרים במסגרת עבודתם השוטפת.
יהודית אינטרקט, מנכ"ל יד שרה אמרה כי למתנדבי יד שרה יכולת לשרת ולעזור למספר גדול בהרבה מ- 380,000 האנשים הפונים לעזרה מידי שנה. "אחד האתגרים הגדולים שלנו הוא ליידע את הציבור למגוון השירותים הרחב שיד שרה נותנת. שיתוף הפעולה עם MSD המבוסס על היכולות והכישורים הייחודים של אנשיה ובקשריהם עם רופאים, יוביל - כך אנו מקווים - להרחבת הסיוע ולהעמקתו בקרב הציבור בישראל". אינטרקט הודתה להנהלת MSD‏ על בחירתה ביד שרה והוסיפה כי היא מקווה כי הפעילות ההתנדבותית מכל הלב תשמש דוגמא לארגונים ולעסקים נוספים.
תוכנית המעורבות החברתית של MSD‏ ביד שרה מלווה על-ידי מומחים מציונות 2000 ומארגון מ.ע.ל.ה.

תאריך:  08/11/2006   |   עודכן:  08/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
העירו את בעליהם כשהריחו גז רעיל דולף בבית    כלב שהורעב ניצל
ONE
- הודעה מטעם גיל עד תקשורת
- הודעה מטעם רנואר
יח"צ
- הודעה מטעם אנימג'יקס
לנה אבאיב, יח"צ
- הודעה מטעם חוגלה קימברלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il