X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האגיס
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת האינטראקטיב מקאן דיגיטל העלתה קמפיין אינטרנט של האגיס על הפלטפורמה של אתר flix - אתר שיתוף קבצי הוידיאו של אתר "תפוז". עלות הקמפיין 100,000 ש"ח.
במסגרת הקמפיין "מבצע חיתול תעלול", מזמינים האגיס ותפוז אנשים את האמהות להעלות לאתר קטעי וידיאו משעשעים של התינוק/ת שלהן, והסרטונים שייבחרו על-ידי הגולשים כאהובים ביותר יזכו בפרסים- המקום הראשון יזכה במצלמת וידיאו חדשה, המקום השני יזכה בחיתולי האגיס לחצי שנה והשלישי יזכה בחיתולי האגיס לשלושה חודשים.
הקמפיין מהווה פעילות אינטרנט פרסומית המשלבת מדיה ושיווק עם מבט לעתיד של האינטרנט וקהילתיות ברשת, כך שהוא כולל את מגמת שיתוף קבצי וידיאו ברשת, תחרות הכוללת הענקת פרסים, והן פן קומי משעשע של תעלולי תינוקות.
יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל, מוסר כי "בשנה האחרונה מגמת שיתוף קבצי הוידיאו באתרי אינטרנט צוברת תאוצה. מבדיקות שערכנו גילינו כי בניגוד לתפיסה הקיימת לא רק צעירים הם קהל היעד של אתרים אלה, אלא גם אימהות טריות לתינוקות. אם בעבר נהגו אימהות גאות להתהלך עם תמונות של תינוקן האהוב בארנק, הרי שכיום הן מעלות סרטונים שלמים שלהם באינטרנט".
האגיס הוא מותג תינוקות מוביל, ששומר על מקום ראשון בנתחי שוק ועל הובלת תחום החיתולים בישראל. האגיס שם לעצמו לקחת חלק במגמות המובילות של השוק ולהביא חדשנות בכל תחומי הפעילות שלו. כמו שכבר הצהירו מנהלי השיווק של האגיס, האינטרנט סומן כמטרה מרכזית לפעילות שיווקית והפלטפורמה של פליקס אפשרה הפעם שיתוף פעולה פורה לכל השותפים בו.

תאריך:  08/11/2006   |   עודכן:  08/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רהב תקשורת, יח"צ
- הודעה מטעם קניון רננים
יד שרה
- הודעה מטעם ארגון יד שרה
הדר פרבר
העירו את בעליהם כשהריחו גז רעיל דולף בבית    כלב שהורעב ניצל
ONE
- הודעה מטעם גיל עד תקשורת
- הודעה מטעם רנואר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il