חברת האינטראקטיב מקאן דיגיטל העלתה קמפיין אינטרנט של האגיס על הפלטפורמה של אתר flix - אתר שיתוף קבצי הוידיאו של אתר "תפוז". עלות הקמפיין 100,000 ש"ח.
במסגרת הקמפיין "מבצע חיתול תעלול", מזמינים האגיס ותפוז אנשים את האמהות להעלות לאתר קטעי וידיאו משעשעים של התינוק/ת שלהן, והסרטונים שייבחרו על-ידי הגולשים כאהובים ביותר יזכו בפרסים- המקום הראשון יזכה במצלמת וידיאו חדשה, המקום השני יזכה בחיתולי האגיס לחצי שנה והשלישי יזכה בחיתולי האגיס לשלושה חודשים.
הקמפיין מהווה פעילות אינטרנט פרסומית המשלבת מדיה ושיווק עם מבט לעתיד של האינטרנט וקהילתיות ברשת, כך שהוא כולל את מגמת שיתוף קבצי וידיאו ברשת, תחרות הכוללת הענקת פרסים, והן פן קומי משעשע של תעלולי תינוקות.
יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל, מוסר כי "בשנה האחרונה מגמת שיתוף קבצי הוידיאו באתרי אינטרנט צוברת תאוצה. מבדיקות שערכנו גילינו כי בניגוד לתפיסה הקיימת לא רק צעירים הם קהל היעד של אתרים אלה, אלא גם אימהות טריות לתינוקות. אם בעבר נהגו אימהות גאות להתהלך עם תמונות של תינוקן האהוב בארנק, הרי שכיום הן מעלות סרטונים שלמים שלהם באינטרנט".
האגיס הוא מותג תינוקות מוביל, ששומר על מקום ראשון בנתחי שוק ועל הובלת תחום החיתולים בישראל. האגיס שם לעצמו לקחת חלק במגמות המובילות של השוק ולהביא חדשנות בכל תחומי הפעילות שלו. כמו שכבר הצהירו מנהלי השיווק של האגיס, האינטרנט סומן כמטרה מרכזית לפעילות שיווקית והפלטפורמה של פליקס אפשרה הפעם שיתוף פעולה פורה לכל השותפים בו.