רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן, יוצאת החודש במסע פרסום בינלאומי להשקת קולקציית תכשיטי 2007.
במסגרת ההשקה הבינלאומית, תשקיעה חברת ה. שטרן כ- 1 מיליון דולר במסע פרסום וקד"מ להשקת קולקציית התכשיטים החדשה. בפיתוח הקולקציה החדשה השקיעה חברת ה. שטרן העולמית למעלה מ- 8 מיליון דולר.
הקולקציה החדשה כוללת 9 סדרות חדשות שעוצבו בהשראת תכשיטי הוינטאג'. הסדרות החדשות כוללות פריטים עם אבני חן יקרות ויהלומים, פריטים העשויים מרשת זהב, פריטים העשויים מחוליות ועוד.
את הקמפיין בישראל ובעולם תוביל השחקנית ההוליוודית אשלי ג'אד. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום הבינלאומי TBWA וכולל: שלטי חוצות, מודעות צבע במגזינים, וקטלוג שמופץ ל- 80 אלף בתי אב.
במסגרת מסע הקד"מ תערוך ה. שטרן 7 אירועי קוקטיל בסניפי הרשת בסופי השבוע בחודשים נובמבר-דצמבר בקניון רמת אביב, מרכז עזריאלי, ארנה במרינה הרצליה, גרנד קניון חיפה, מלון הילטון תל אביב, מלון מצודת דויד ירושלים וקניון שחקים נתב"ג ל- 60 אלף לקוחות החברה.
ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן ישראל מסר כי "השנה חל גידול בישראל של כ- 20% במכירות תכשיטי היוקרה בישראל".
לדבריו: "עיקר הגידול נובע מההיצע והמגוון שמציעים בשנה האחרונה העונה לטעמים שונים. לדוגמא: ה. שטרן העולמית השיקה בשנה האחרונה למעלה מ- 30 קולקציות שונות של תכשיטי זהב, יהלומים, פנינים ועוד".