ב-4 לינואר 2007 יעלה למשך שבועיים קמפיין נרחב למסקרה לאש ארכיטקט שחור לילה - מסקרה מהפכנית פורצת דרך, המעניקה לריסים מראה של ריסים מלאכותיים עם אפקט שחור עז במיוחד.
מובילת הקמפיין היא השחקנית והדוגמנית הבינלאומית מילה ג'ובוביץ'.
סיסמת הקמפיין: "שחור לילה - המראה המהפנט שלך".
הקמפיין יכלול סרטון שישודר בערוצים 2, 10 באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, ופעילות קידום מכירות במועדוני לילה ברחבי הארץ תחת השם "סיירת הלילה השחור" אשר במסגרתו דיילות לבושות שחור עם "חגורת מסקרות" יציעו לבלייני המועדונים להשתתף במשחק רולטה ולזכות בפרסים.
לאש ארכיטקט שחור לילה היא מסקרה מהפכנית פורצת דרך, המעניקה מראה של ריסים מלאכותיים. טכנולוגיה מיוחדת המבוססת על פיגמנטים אולטרה שחורים המעניקים גוון שחור עז. כל מה שאישה לא העזה לחלום עליו במסקרה אחת: ריסים עבים, מעוגלים ומאורכים.
במהלך חודש ינואר 2007 תימכר מסקרה לאש ארכיטקט ב-69.99 ₪ במקום 99.99 ₪.
את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, גולף אנד קו ובפרפומריות המובחרות.