X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קסטרו
▪  ▪  ▪

החנות השלישית של המותג CASTRO Shoes & Bags שגם היא כמו החנויות בירושלים ובכפר סבא משולבת לנשים וגברים, נפתחה השבוע בקניון גירון באשקלון וממוקמת בסמוך לחנות המשולבת של CASTRO. בחנות ניתן יהיה ליהנות מקולקציית נעליים ייחודית שעוצבה במהדורה מוגבלת ותימכר רק בחנויות CASTRO Shoes & Bags.
קולקציית הנעליים והאביזרים בחנויות CASTRO Shoes & Bags עוצבה ע"י מעצבי הסטודיו לאופנה של CASTRO ו-CASTRO MEN ותתחדש משך כל העונה עם כניסתם של עיצובים חדשים ומקוריים עיצוב CASTRO Shoes & Bags בקניון גירון באשקלון ממשיך את הקו העיצובי שנבחר להוביל את הקטגוריה בחנויות הייעודיות: חזית החנות ממוסגרת עץ צבוע שחור, מה שמקנה תחושת של בוטיק, חלון הראווה מאפשר מבט מלא פנימה ויוצר דיאלוג בין פנים החלון לחנות. העיצוב הפנימי משלב ישן עם חדש, נוצץ עם מחוספס - ריצפת בטון עם תקרה חשופה, ריהוט מעודן ומלוטש עם טאץ' רטרו.
עיצוב חנויות הקונספט CASTRO Shoes & Bags נעשה על-ידי המעצב מיכל אנקווה מסטודיו MU, החנות מעוצבת במראה קלאסי ויוקרתי המושפע מעיצוב חנויות בוטיק בעולם. עיצוב החנות, פריטי הקולקציה הייחודיים המיוצרים במהדורה מוגבלת והשירות האיכותי מביאים בפני הלקוחות חוויה באווירת חו"ל, חוויה איכותית של סגנון ואופנה, המבוסס על המסר המותגי של החברה designed for desire ותואם את ערכיה של מובילות אופנתית ועיצוב.
החנות הראשונה של CASTRO Shoes & Bags נפתחה בירושלים בסוף חודש אוגוסט 2006 ומשתרעת על פני 93 מ"ר של סגנון ואופנה, בהשקעה כוללת של מעל מיליון ₪ החנות ממוקמת ברחוב בן יהודה 1 ירושלים.
החנות השניה של CASTRO Shoes & Bags נפתחה בכפר סבא בקניון ערים בחודש נובמבר 2006 ומשתרעת על פני 60 מ"ר. החנות נפתחה בהשקעה כוללת של כמיליון ₪.
קסטרו מפעילה כיום 3 גלריות נעליים ותיקים: בחנות הקונספט "קסטרו ת"א" בפינת דיזינגוף וקינג ג'ורג', בקסטרו אילת ובחנות CASTRO PORT בנמל ת"א.
גלריות הנעליים והתיקים הנן משותפות לנשים ולגברים ומציגות את קולקציית הנעליים, תיקים, חגורות ואביזרים נוספים של CASTRO ו-CASTRO MEN, המעוצבים כולם בהתאם להשראות העונה.

תאריך:  29/01/2007   |   עודכן:  29/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il