X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

חברת אסם מבססת את אסטרטגיית הפעילות של יצירת חוויות המחברות בין קפה לתרבות: במהלך שיווקי רחב היקף, תוך שיתוף פעולה עם רשת הספרים סטימצקי, מכריזה אסם על חודש פברואר כ"חודש NESCAFE ברשת סטימצקי".
במסגרת הפעילות יעוצבו חנויות הספרים באווירת בית קפה, כל מי שירכוש ממגוון מוצרי NESCAFE ויציג את חשבונית הקניה באחת מ-150 חנויות סטימצקי ברחבי הארץ יקבל ספר שני במתנה, מבין עשרות אלפי ספרים, ובהם רבי מכר של מיטב ההוצאות: כתר, ידיעות אחרונות, עם עובד, הספריה החדשה, ספריית הפועלים, מטר ועוד... כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה, תתקיים מכירה של מוצרי NESCAFE המובילים בכל חנויות סטימצקי ברחבי הארץ.
חברת אסם הינה החברה הראשונה בישראל שבנתה אסטרטגיה של חיבור בין עולם הקפה לעולמות התוכן מתחום התרבות הן באמצעות שיתופי פעולה והן באמצעות פעילות חווייתית. כחלק מאסטרטגיה זו, הקימה אסם ב-2005 את בית הקפה הגדול בעולם, בכיכר רבין בת"א. לאחריו, יצאה עם מותגי NESCAFE לכיכרות ברחבי הערים ויצרה עבור התושבים חווית תרבות של בית-קפה טוב עם מוזיקה טובה. בשלוש השנים האחרונות פועלת אסם לחיבור חוויית הקפה לעולם התוכן של הספרים, באמצעות שיתופי פעולה מסחריים עם הרשתות המובילות.
כחלק משיתוף הפעולה, יעלו החברות בקמפיין משותף בעיתונות הכללית ועיתונות במגזר הרוסי, בתי הקולנוע, מסכים, אינטרנט ורדיו ברחבי הארץ בחודש פברואר, בהשקעה כוללת של כחצי מיליון ש"ח.
גלית מילוא, מנהלת השיווק קפה ומשקאות באסם, מסרה כי "אסטרטגיית החיבור בין עולמות התוכן של קפה ותרבות מוכיחה עצמה בכל פעם מחדש - שיתוף הפעולה הנוכחי יאפשר לנו להביא את חוויית הקפה האיכותי לכל אוהבי הספרים ברחבי הארץ". רועי פרייבך, סמנכ"ל שיווק סטימצקי, הוסיף כי "קפה טוב הוא חיבור אידיאלי לספר איכותי לצורך השלמת חווית הקריאה".
נסטלה מובילה את שוק הקפה האיכותי, המגורען והמיובש בהקפאה. את סגמנט המיובש בהקפאה מובילה עם סדרתTaster's Choice בנתח שוק כספי של 50% ובסגמנט המגורען עם סדרת Red Mug בנתח שוק כספי של 58% (אי.סי.נילסן, שנתי כספי 2006).
מוצרי NESCAFE כשרים פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

תאריך:  06/02/2007   |   עודכן:  06/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il